Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok
Ta strona poradnika do gry Kroniki Myrtany zawiera solucję zadania Sokoli Wzrok. Artur stracił swoje ubrania. Znajdźcie szatę i pikę nowicjusza, a także dziennik młodzieńca. Dajcie odpowiedź Othekarowi.
Aktualizacja:
Arturowi ukradziono ubrania. Na poniższej stronie poradnika do Kronik Myrtany przedstawiono solucję zadania Sokole Oko. Musicie pomóc nowicjuszowi i znaleźć dla niego szatę i pikę nowicjusza, a także dziennik.
Nagroda: 800 exp, Pełnia życia lub 400 exp
Rozpoczęcie zadania
Na jednym z dziedzińców klasztornych (tym po lewej stronie, patrząc będąc zwróconym plecami do lecznicy) znajdziecie Artura. Mężczyźnie ukradziono ubrania. Znajdują się one na dachach klasztornych zabudowań. Jeżeli zgodzicie się pomóc nowicjuszowi, to ten da Wam 3 zwoje Telekinezy, aby móc ściągnąć rzeczy z trudno dostępnych miejsc.
Musicie odnaleźć Szatę i pikę nowicjusza, a także dziennik Artura. Wszystkie te rzeczy znajdują się na dziedzińcu przed lecznicą, w której dochodziliście do zdrowia.
Szata nowicjusza

Szata nowicjusza położona jest w rogu placu pomiędzy murem a lecznicą. Nie musicie jej ściągać czarem. Możecie wdrapać się po beczkach na mur.
Pika nowicjusza

Pika nowicjusza znajduje się na murze oddzielającym dwa dziedzińce. Jest w miejscu zaznaczonym na powyższym screenie.
W tym wypadku również nie musicie używać czaru. Na mur dostaniecie się dzięki skrzyniom znajdującym się pod umocnieniami.
Dziennik Artura

Jest to jedyna rzecz, do której ściągnięcia musicie użyć zaklęcia Telekinezy. Dziennik Artura leży na murze pomiędzy wieżą, w której były Wasze rzeczy, a wyjściem z klasztoru.
Zakończenie zadania
Po zebraniu wszystkich 3 rzeczy podejdzie do Was mag Othekar. Opiekun biblioteki powie Wam, że to on powiedział nowicjuszom, żeby schowali ubrania Artura. Poszukiwanie ich ma być lekcją dla młodzieńca.
Stajecie teraz przed wyborem - oddać ubrania magowi lub zgodnie z umową zabrać je do nowicjusza. Niezależnie do Waszej decyzji musicie udać się do Artura, aby zakończyć misję.
Jeżeli przychylicie się do prośby Othekara to otrzymacie 400 exp. Nie udało nam się zaobserwować żadnych innych długofalowych pozytywnych efektów tej decyzji.
Oddając rzeczy Arturowi możecie liczyć na 800 exp oraz miksturę Pełnię życia.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Najwięksi będą najmniejszymi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wojownik Innosa
- Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok
- Kroniki Myrtany: Kolekcjoner
- Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka?
- Kroniki Myrtany: Spotkania w klasztorze
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
