Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Kroniki Myrtany zawiera solucję zadania Sokoli Wzrok. Artur stracił swoje ubrania. Znajdźcie szatę i pikę nowicjusza, a także dziennik młodzieńca. Dajcie odpowiedź Othekarowi.

Ostatnia aktualizacja: 12 stycznia 2023

Arturowi ukradziono ubrania. Na poniższej stronie poradnika do Kronik Myrtany przedstawiono solucję zadania Sokole Oko. Musicie pomóc nowicjuszowi i znaleźć dla niego szatę i pikę nowicjusza, a także dziennik.

Nagroda: 800 exp, Pełnia życia lub 400 exp

Rozpoczęcie zadania

Na jednym z dziedzińców klasztornych (tym po lewej stronie, patrząc będąc zwróconym plecami do lecznicy) znajdziecie Artura. Mężczyźnie ukradziono ubrania. Znajdują się one na dachach klasztornych zabudowań. Jeżeli zgodzicie się pomóc nowicjuszowi, to ten da Wam 3 zwoje Telekinezy, aby móc ściągnąć rzeczy z trudno dostępnych miejsc.

Musicie odnaleźć Szatę i pikę nowicjusza, a także dziennik Artura. Wszystkie te rzeczy znajdują się na dziedzińcu przed lecznicą, w której dochodziliście do zdrowia.

Szata nowicjusza

Szata nowicjusza położona jest w rogu placu pomiędzy murem a lecznicą - Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Szata nowicjusza położona jest w rogu placu pomiędzy murem a lecznicą. Nie musicie jej ściągać czarem. Możecie wdrapać się po beczkach na mur.

Pika nowicjusza

Pika nowicjusza znajduje się na murze oddzielającym dwa dziedzińce - Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pika nowicjusza znajduje się na murze oddzielającym dwa dziedzińce. Jest w miejscu zaznaczonym na powyższym screenie.

W tym wypadku również nie musicie używać czaru. Na mur dostaniecie się dzięki skrzyniom znajdującym się pod umocnieniami.

Dziennik Artura

Jest to jedyna rzecz, do której ściągnięcia musicie użyć zaklęcia Telekinezy - Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jest to jedyna rzecz, do której ściągnięcia musicie użyć zaklęcia Telekinezy. Dziennik Artura leży na murze pomiędzy wieżą, w której były Wasze rzeczy, a wyjściem z klasztoru.

Zakończenie zadania

Po zebraniu wszystkich 3 rzeczy podejdzie do Was mag Othekar. Opiekun biblioteki powie Wam, że to on powiedział nowicjuszom, żeby schowali ubrania Artura. Poszukiwanie ich ma być lekcją dla młodzieńca.

Stajecie teraz przed wyborem - oddać ubrania magowi lub zgodnie z umową zabrać je do nowicjusza. Niezależnie do Waszej decyzji musicie udać się do Artura, aby zakończyć misję.

Jeżeli przychylicie się do prośby Othekara to otrzymacie 400 exp. Nie udało nam się zaobserwować żadnych innych długofalowych pozytywnych efektów tej decyzji.

Oddając rzeczy Arturowi możecie liczyć na 800 exp oraz miksturę Pełnię życia.