Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Poniżej znajdziecie solucję misji Ta ryba nie śmierdzi z moda Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2023

Ta strona przeprowadzi Was przez zadanie Ta ryba nie śmierdzi. Możecie na nie natrafić w modzie Kroniki Myrtany. Kupiec Armar poprosi Was o przekonanie do współpracy rybaka Limana.

Nagroda: 750 exp, głos za dołączeniem do Araxos.

Jeżeli porozmawiacie z Lorenzo (przywódca gildii Araxos) o dołączeniu do tej organizacji (nawet jeżeli nie jesteście jeszcze obywatelami), to przy kolejnych odwiedzinach u kupca Armara na placu targowym zaczepi Was i zaproponuje pracę. Musicie odwiedzić Limana w Ustroniu Żeglarza i przekonać go do współpracy.

Ustronie Żeglarza to niewielka osada rybacka, do której można się łatwo dostać z pomocą Szybkiej podróży (zabierając się z przewoźnikiem), lub wypłynąć wpław z miasta Archolos i kierować się w lewo (będzie to druga plaża, którą napotkacie) - Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Ustronie Żeglarza to niewielka osada rybacka, do której można się łatwo dostać z pomocą Szybkiej podróży (zabierając się z przewoźnikiem), lub wypłynąć wpław z miasta Archolos i kierować się w lewo (będzie to druga plaża, którą napotkacie).

Chata Limana jest ostatnia (jeżeli idziemy od strony morza) lub pierwsza (idąc od lądu).

Porozmawiajcie z mężczyzną - Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Porozmawiajcie z mężczyzną. Nie będzie chciał współpracować. Musicie odnaleźć dla niego zagubioną sieć.

W tym celu wypłyńcie z Ustronia Żeglarza i skierujcie się w prawo - płyńcie, aż dopłyniecie do plaży. Mogliście już ją mijać, jeżeli przypłynęliście do osady od strony miasta.

Po chwili dotrzecie na niewielką plażę. Jest tam kilka topielców, a w jej głębi gnieżdżą się jaszczury. Ciało rybaka znajduje się jednak na brzegu.

Zabierzcie z trupa zniszczoną sieć i oddajcie ją Limanowi - Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zabierzcie z trupa zniszczoną sieć i oddajcie ją Limanowi. Rybak nie będzie zadowolony. Dalej odmówi współpracy z Araxos - musicie naprawić sieć.

Udajcie się w tym celu do jaskini.

Na końcu prawego korytarza jest rybak Balni - Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na końcu prawego korytarza jest rybak Balni.

Mężczyzna jest osobą, która potrafi naprawić sieć, ale się śpieszy na połów - są dwa wyjścia z sytuacji - Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna jest osobą, która potrafi naprawić sieć, ale się śpieszy na połów - są dwa wyjścia z sytuacji. Można dać rybakowi 20 ryb, to mu zrekompensuje połów. Drugą opcją jest opowiedzenie mu historyjki. Nie jest to proste - Balni lubi wiarygodne opowiadania, jeżeli się pomylicie w doborze kwestii, to czeka Was porażka. Oto prawidłowe odpowiedzi:

  1. pewnego razu poszedłem na festyn,
  2. oprócz nas był tam stary weteran wojenny
  3. niedługo później zmarł.

W nagrodę otrzymacie naprawioną sieć. Idźcie do Limana oddać mu jego własność. Mężczyzna zgodzi się współpracować z gildią.

Wróćcie i złóżcie raport Armarowi.