Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Niniejsza strona nie przedstawia zadań z moda Kroniki Myrtany, ale prezentuje serię ciekawych spotkań w Archolos i jego okolicach.

Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2023

Poniższa strona przedstawia ciekawe spotkania z moda Kroniki Myrtany. Wszystkie mają miejsce w mieście Archolos oraz jego okolicach.

Desperat

Nagroda: 100 exp

Jeżeli traficie do kanałów w zadaniu Wyruszamy do miasta, to istnieje szansa, że niedaleko wejścia zobaczycie Desperata - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli traficie do kanałów w zadaniu Wyruszamy do miasta, to istnieje szansa, że niedaleko wejścia zobaczycie Desperata. Osoba ta zażyje na Waszych oczach truciznę i umrze. Przeszukując rzeczy mężczyzny możecie poznać jego tragiczną historię. Da Wam to dodatkowe doświadczenie.

Opiekun slumsów

Slumsy w Archolos są niebezpieczne. Jednym z tego przykładów jest Opiekun slumsów. Kilku NPC-ów o tym "imieniu" można znaleźć w dzielnicy biedoty. Należy na nich uważać.

Jeżeli nie zapłacicie im za ochronę, mogą Was zaatakować w dowolnym momencie (nie zrobią tego od razu). Są dobrymi łucznikami, więc w walce z nimi najlepiej jak najszybciej skrócić dystans.

Nagroda: 1 stara moneta - 2 sztuki złota, 10 exp - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Miron

Nagroda: 1 stara moneta - 2 sztuki złota, 10 exp

Miron jest opiekunem muzeum w mieście Archolos. Można u niego wymieniać stare monety na złoto i 10 pkt doświadczenia.

Muzeum jest nieco na uboczu, poznacie je po kamiennym łuku. - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Muzeum jest nieco na uboczu, poznacie je po kamiennym łuku.

Bezdomny

Nagroda: 50 exp za każde 5 oddanych monet

W Archolos możecie zostać zaczepionymi przez dwóch bezdomnych. Jeden z nich znajduje się przed bramą do portu, koło dzielnicy slumsów.

Drugi natomiast siedzi pod domem urzędnika Mateya - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Drugi natomiast siedzi pod domem urzędnika Mateya.

Raz dziennie mogą oni poprosić Was o pieniądze, a konkretniej o jedną sztukę złota - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Raz dziennie mogą oni poprosić Was o pieniądze, a konkretniej o jedną sztukę złota. W zamian co 5 darowizn otrzymacie 50 exp.

Opiekun slumsów

Slumsy w Archolos są niebezpieczne. Jednym z tego przykładów jest Opiekun slumsów. Kilku NPC-ów o tym "imieniu" można znaleźć w dzielnicy biedoty. Jeżeli nie zapłacicie żadnemu z nich 30 sztuk złota, to w losowych momentach któryś z nich może Was zaatakować.

Są to niebezpieczni przeciwnicy (szczególnie na początku gry), gdyż bardzo dobrze władają łukiem - w najgorszym razie mogą Was zabić, jeszcze zanim do nich dobiegniecie - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Są to niebezpieczni przeciwnicy (szczególnie na początku gry), gdyż bardzo dobrze władają łukiem - w najgorszym razie mogą Was zabić, jeszcze zanim do nich dobiegniecie.

W potyczce z nimi należy jak najszybciej się do nich zbliżyć i bez wytchnienia bić ich bronią do walki w zwarciu.

Laudus

Nagroda: 250 exp, zwoje odpowiadające runie, którą oddacie.

Laudus jest magiem wody, którego możecie spotkać w kaplicy miasta Archolos - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Laudus jest magiem wody, którego możecie spotkać w kaplicy miasta Archolos. Można mu oddać runy, które znajdziecie podczas Waszych przygód. Jest to sposób na dodatkowe kilka punktów doświadczenia dla osób, które nie myślą zawodowo zajmować się magią (bądź na pozbycie się duplikatów).

Zbir

Nagroda: Pierścień odwagi (+2 do siły, +2 do zręczności)

W dzielnicy slumsów znajduje się niewielka kuźnia. Za nią jest przejście do magazynu (pod gołym niebem) z dwoma skrzyniami.

1 - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
W jednej ze skrzyń znajduje się Pierścień odwagi (+2 do siły, +2 do zręczności) - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W jednej ze skrzyń znajduje się Pierścień odwagi (+2 do siły, +2 do zręczności). Po jego wyciągnięciu za Waszymi plecami pojawi się zbir, który zażąda jego zwrotu. Możecie go posłuchać i na tym skończy się konwersacja. Opłacalniejszą opcją jest jednak pokonanie bandyty i zachowanie artefaktu.

Podejrzany typ

Nagroda: księga Wiedza magiczna - Krąg Pierwszy Tom II

Na końcu Slumsów, za budynkami, leży ciało nowicjusza. Znajduje się przy nim księga Wiedza magiczna - Krąg Pierwszy Tom II i kilka innych drobiazgów.

Po przeglądnięciu rzeczy ze zwłok napadną Was jednak 3 podejrzane typy (każdy z nich jest wart 100 exp) - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po przeglądnięciu rzeczy ze zwłok napadną Was jednak 3 podejrzane typy (każdy z nich jest wart 100 exp). Uważajcie więc.

Na uchodźctwie - sklep łuczarski

Nagroda: schemat na Czerwony łuk i kilka innych drobiazgów

W dzielnicy Slumsów znajduje się sklep łuczarski o nazwie Na uchodźstwie (jest zaraz obok portu) - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W dzielnicy Slumsów znajduje się sklep łuczarski o nazwie Na uchodźstwie (jest zaraz obok portu). Jednak jeżeli tam wejdziecie okaże się, że napadli go bandyci, a łuczarz jest martwy. Należy pokonać dwóch wrogów i można wziąć z ciała nieszczęsnego sklepikarza schemat na broń.

Szczurołap

Nagroda: 400 exp

Szczurołapa można spotkać w chacie naprzeciw sklepu z pancerzami w mieście Archolos (na mapie oznaczony jest zbroją). Wystarczy wejść do budynku i udać się na strych.

Tam znajdziecie mężczyznę otoczonego przez olbrzymie szczury - pomóżcie mu.

Mężczyzna w podzięce odda Wam flet i ponarzeka na nieuczciwego sprzedawcę - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna w podzięce odda Wam flet i ponarzeka na nieuczciwego sprzedawcę. Kupcem, który oszukał Szczurołapa jest Huugo - handlarz "artefaktami". Mogliście go poznać podczas wykonywania zadania Wola nieba.

Udajcie się do jego sklepu w dzielnicy slumsów (jest na podwyższeniu, niedaleko kościoła Innosa).

Zażądajcie zwrotu pieniędzy - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Zażądajcie zwrotu pieniędzy. Kupiec odda Wam 30 sztuk złota.

Teraz udajcie się w okolice dużego drzewa w dokach, na drogę przy zamtuzie Vlady "Mroczne tajemnice" (mogliście go odwiedzić w ramach zadania Dla koneserów). Tam na ławce siedzi Szczurołap.

Możecie mu oddać całe złoto (30 sztuk) za 400 exp lub połowę kwoty za 200 exp - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Możecie mu oddać całe złoto (30 sztuk) za 400 exp lub połowę kwoty za 200 exp.

Poborca podatkowy

Nagroda: 50 exp

Jeżeli wykonaliście zadanie Mój nowy dom, to w losowym momencie koło Waszego "domu" możecie spotkać poborcę podatkowego.

Możecie mu zapłacić 5 sztuk złota w ramach podatku za posiadłość, za co dostaniecie garść doświadczenia - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Możecie mu zapłacić 5 sztuk złota w ramach podatku za posiadłość, za co dostaniecie garść doświadczenia. Jeżeli odpowiecie mu, że nie macie pieniędzy, to obiecuje dodać tę kwotę do następnego rozliczenia.

Miłośnik gier

Nagroda: 150 exp

W trakcie Waszych podróży losowo w porcie może Was zaczepić Miłośnik gier. Będzie chciał zmierzyć się z Wami w kamień, papier, nożyce.

Jeżeli wybierzecie opcję nożyce, wtedy otrzymacie szacunek gracza i doświadczenie - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli wybierzecie opcję nożyce, wtedy otrzymacie szacunek gracza i doświadczenie.

Handlarz jabłek

Nagroda: brak - można u niego kupić jabłka

W pewnym momencie w mieście Archolos pojawia się handlarz jabłek. Można go spotkać przed bramą oddzielającą port/slumsy od kościoła Innosa.

Można go spotkać pod murem. - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Można go spotkać pod murem.

Sam Was zaczepi, więc z pewnością go nie przegapicie.

Cena jabłka wynosi 4 sztuki złota - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Cena jabłka wynosi 4 sztuki złota. Jeżeli Waszym głównym atrybutem jest siła, to warto się skusić. 25 jabłek dodaje na stałe +1 do niej - proces można powtarzać.

Obywatelka

Nagroda: 125 exp, przepis Zupa korzenna z kapustą

Przed pracownią alchemika w dzielnicy kupieckiej Archolos może zaczepić Was obywatelka. Poprosi o spróbowanie potrawy.

Należy ją znaleźć w ekwipunku - Nieudana zupa z kapustą - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Należy ją znaleźć w ekwipunku - Nieudana zupa z kapustą. Po spróbowaniu od razu rozpocznie się dialog.

Mistrz gry

Nagroda: brak

Naprzeciwko stoiska łuczarki Fridy na placu targowym (koło warsztatu) zaczepi Was mistrz gry. Zaoferuje Wam grę w kubki - oczywiście na pieniądze.

Jeżeli chcecie zagrać, to możecie postawić 10, 50 lub 100 sztuk złota - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli chcecie zagrać, to możecie postawić 10, 50 lub 100 sztuk złota. Oczywiście to oszustwo. Nieważne ile pieniędzy jesteście gotowi zaryzykować, mężczyzna zacznie uciekać. Możecie zagrodzić mu drogę i go pobić, aby odzyskać pieniądze. Za pokonanie go otrzymacie 70 exp.

Wyjątkowo podejrzany mężczyzna

Nagroda: 75 exp, 3 łodygi bagiennego ziela

Przed kapliczką Innosa (nie kościołem!) koło siedziby straży możecie natknąć się na Wyjątkowo podejrzanego mężczyznę.

Mieszczanin zapyta się Was co sądzicie o legalizacji bagiennego ziela - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mieszczanin zapyta się Was co sądzicie o legalizacji bagiennego ziela. Jeżeli powiecie, że to doby pomysł, wtedy podzieli się 3 łodygami, a gdy mu podziękujecie, to otrzymacie 75 exp.

Rybny kupiec

Spacerując w dokach, w okolicy targu rybnego, możecie zostać zaczepieni przez Rybnego kupca.

Mężczyzna zaoferuje Wam zakup ryb - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna zaoferuje Wam zakup ryb. Jest to kolejne oszustwo - za 20 sztuk złota otrzymacie 6 zepsutych ryb.

Osobliwy obywatel

Nagroda: 150 exp

Niedaleko handlarza różnościami, pod kamiennym łukiem, można spotkać Osobliwego obywatela.

Ktoś mężczyźnie wyrządził niemiły kawał - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Ktoś mężczyźnie wyrządził niemiły kawał. Możecie go o tym poinformować dla dodatkowego doświadczenia.

Starzec

Nagroda: 50 exp, woda

W dzielnicy rzemieślników pod ścianą jednego z domów możecie spotkać stojącego Starca. Zaczepi Was i da Wam butelkę wody.

Nagroda: 100 exp, 3 x ciemny grzyb, 4 x mięso kopacza - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Szaleniec

Nagroda: 100 exp, 3 x ciemny grzyb, 4 x mięso kopacza

W mieście może do Was podbiec Szaleniec - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W mieście może do Was podbiec Szaleniec. Powiedzcie mu, żeby udał się ze swoim problemem do straży. Otrzymacie od niego grzyby oraz trochę doświadczenia.

Dziwny kucharz

Nagroda: 75 exp, Zupa kucharza/Starodawny gulasz

Z boku karczmy Helgi, ukryty jest Dziwny kucharz.

W rozmowie z nim możecie wybrać jedną z potraw - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W rozmowie z nim możecie wybrać jedną z potraw. Gulasz według przepisu dziadka lub autorskie danie kucharza.

  1. Zupa kucharza (+2 do maksymalnej many),
  2. Starodawny gulasz (+2 do maksymalnej liczby punktów trafień).

Biedna wdowa

Nagroda: W zależności od decyzji 250/150/25 exp

Biedną wdowę można spotkać pod dużym drzewem w dzielnicy portowej.

Możecie wesprzeć ją finansowo - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Możecie wesprzeć ją finansowo. Oczywiście ilość pieniędzy jest wprost proporcjonalna do ilości doświadczenia, jakie zdobędziecie za to spotkanie.

  1. 150 sztuk złota - 250 exp,
  2. 50 sztuk złota - 150 exp,
  3. 10 sztuk złota - 25 exp.

Buntowniczy obywatel

Nagroda: 100 exp

Przy przejściu pomiędzy starym miastem a siedzibą straży można spotkać Buntowniczego obywatela.

Nie ma znaczenia co mu powiecie - ilość doświadczenia za spotkanie będzie taka sama - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Nie ma znaczenia co mu powiecie - ilość doświadczenia za spotkanie będzie taka sama.

Stary rybak

Nagroda: 50 exp, 4 ryby

Na przystani w porcie stoi stary rybak, jeżeli z nim porozmawiacie, to poprosi Was o butelkę piwa - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na przystani w porcie stoi stary rybak, jeżeli z nim porozmawiacie, to poprosi Was o butelkę piwa. Da Wam za nią 4 ryby oraz otrzymacie za to garść doświadczenia.

Wdowa

Nagroda: 75 exp, amulet starego awanturnika (+5 do siły, + 5 do obrony przed obuchami i ostrzami) lub 350 exp, zupa rybna z ziołami

Na granicy portu i slumsów możecie spotkać wdowę - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na granicy portu i slumsów możecie spotkać wdowę. Jeżeli do niej podejdziecie, to powie Wam, że przypominacie jej męża i zechce dać Wam prezent. Możecie przyjąć amulet lub odmówić.

Jeżeli zgodzicie się na podarunek, to dostaniecie 75 exp oraz amulet starego awanturnika (+5 do siły, + 5 do obrony przed obuchami i ostrzami).

Jeżeli się nie zgodzicie, to dostaniecie 350 exp oraz zupę rybną z ziołami.

Pijani marynarze

Na drodze za niedokończonym domem w porcie możecie spotkać pijanych marynarzy - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na drodze za niedokończonym domem w porcie możecie spotkać pijanych marynarzy. Porozmawiajcie z nimi. Każdy da Wam jakiś alkohol, a jeżeli zagadacie do wszystkich, to dostaniecie 300 exp.

Tajemniczy Leonzo

Nagroda: 400 exp, 75 sztuk złota

W trzecim rozdziale, za siedzibą straży (wychodząc w kierunku portu) można spotkać Tajemniczego Leonzo - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W trzecim rozdziale, za siedzibą straży (wychodząc w kierunku portu) można spotkać Tajemniczego Leonzo. Mężczyzna stoi za stertą skrzyń i sam Was zaczepi. Poprosi o przechowanie dla niego pewnej księgi, po którą zgłosi się za 3 dni na plaży w porcie (w ciągu dnia).

Leonza możecie spotkać na plaży koło stoczni - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Leonza możecie spotkać na plaży koło stoczni. Porozmawiajcie z nim, oddajcie mu jego książkę i odbierzcie nagrodę. Mężczyzna może się nie pojawić, jeżeli będziecie spać na tej plaży.

Kurier

Nagroda: 150 exp lub 75 sztuk złota, 3 skręty bagiennego ziela, 3 skręty mocnego tytoniu, 5 skrętów tytoniu

Za murami miasta Archolos w 3 rozdziale możecie spotkać kuriera. Mężczyzna będzie chciał wręczyć Wam paczkę dla niejakiego Barvina. Możecie ją przyjąć lub wyprowadzić posłańca z błędu.

Jeżeli przyjmiecie przesyłkę, to otrzymacie tajemniczy skórzany mieszek, w którym jest 75 sztuk złota, 3 skręty bagiennego ziela, 3 skręty mocnego tytoniu oraz 5 skrętów tytoniu.

W przypadku wyprowadzenia mężczyzny z błędu dostaniecie w nagrodę 150 exp.

Szaleniec

Nagroda: 50 exp

Będziecie go mogli spotkać w Archolos, prawdopodobnie na cmentarzu - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Będziecie go mogli spotkać w Archolos, prawdopodobnie na cmentarzu. Jeżeli porozmawiacie z mężczyzną, to zacznie mówić o szkieletach, w przypadku kontynuowania dyskusji dostaniecie 50 exp.

Pijaczka

Nagroda: 100 exp, 25 sztuk złota

W 3 rozdziale koło karczmy Gerstanda będziecie mogli trafić na pijaczkę - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W 3 rozdziale koło karczmy Gerstanda będziecie mogli trafić na pijaczkę. Kobieta poprosi Was o wino. Jeżeli jej je dacie, to dostaniecie 50 exp oraz 15 sztuk złota. Lepiej jednak odmówić i powiedzieć, że ma już dość, wtedy czeka Was nagroda w postaci 100 exp oraz 25 sztuk złota.

Nałogowi palacze

Nagroda: 400 exp za ich zabicie

W 4 rozdziale Za kościołem Innosa można spotkać 2 mężczyzn palących papierosy - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W 4 rozdziale Za kościołem Innosa można spotkać 2 mężczyzn palących papierosy. Gdy do nich podejdziecie, zaatakują Was po krótkim dialogu. Palenie szkodzi.

Culus

Nagroda: w sumie 900 exp

W 4 rozdziale w okolicach portu / slumsów może Was zaczepić Culus - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W 4 rozdziale w okolicach portu / slumsów może Was zaczepić Culus. Wyzwie Was na pojedynek. Jeżeli mu powiecie, że nie chcecie walczyć, to odejdzie.

W przypadku zgodzenia się na potyczkę i pokonania go otrzymacie 200 exp, a mężczyzna wróci do Was w przyszłości uzbrojony w kuszę. Ponowne spotkanie z Culusem przyniesie Wam 300 exp.

Jeżeli ktoś się wtrąci do walki i Wam pomoże (prawdopodobnie strażnicy), to Culus zażąda od razu kolejnej walki i ponownie będziecie musieli się z nim zmierzyć.

Jeżeli go pokonacie, to mężczyzna wróci do Was po raz trzeci z zamiarem zabicia Was. Tym razem z dwuręcznym młotem. Jeżeli z nim wygracie, zginie i otrzymacie 400 exp.

O ile pierwsze spotkanie zawsze inicjuje się w okolicach portu / slumsów, tak kolejne mogą wystąpić losowo w granicach miasta.

Biedaczka

Nagroda: 375 exp lub 225 exp + doświadczenie za pokonanych przeciwników

W 4 rozdziale przed bramą dzielącą dzielnicę kupców i kościół będzie stała biedaczka - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W 4 rozdziale przed bramą dzielącą dzielnicę kupców i kościół będzie stała biedaczka. Kobieta poprosi Was o 10 sztuk złota. Jeżeli się zgodzicie otrzymacie 100 exp.

To jednak nie koniec przygody z kobietą. Następnym razem przyprowadzi dodatkowo 2 kolegów. Każde z nich będzie chciało 10 sztuk złota. Niezależnie od tego czy dacie pieniądze czy nie, to dostaniecie 125 exp. Jeżeli nie podarujecie im ani grosza, to kobieta ostrzeże Was, że lepiej abyście mieli monety następnym razem.

Za trzecim (i ostatnim) spotkaniem biedaczka przyjdzie z tłumem ludzi - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Za trzecim (i ostatnim) spotkaniem biedaczka przyjdzie z tłumem ludzi. Zagrozi również, że jeżeli nie dacie im pieniędzy, to Was zaatakują. Możecie stoczyć walkę z nimi. Nie biją mocno, ale jest ich sporo. W ramach wsparcia możecie wykorzystać strażników miejskich, którzy na pewno będą nieopodal.

Jeżeli zdecydujecie się na podzielenie się swoją fortuną, to na koniec dostaniecie 150 exp. Nie jest to wiele, patrząc na to, że za jednego pokonanego biedaka otrzymacie więcej. Niezależnie od Waszego wyboru kobiety już nie zobaczycie.

Pogromca polnych bestii

Pod murami miasta Archolos znajdziecie dziwnego wojownika, który nazywa siebie pogromcą polnych bestii - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pod murami miasta Archolos znajdziecie dziwnego wojownika, który nazywa siebie pogromcą polnych bestii. Po rozmowie z nim mężczyzna pobiegnie walczyć z grupką tych stworzeń i zginie.

Szanowany obywatel

Nagroda: 300 exp; 50 sztuk złota / 25 exp

W 4 rozdziale popołudniami koło lokalu Ernesta na Starym mieście możecie spotkać Szanowanego obywatela - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W 4 rozdziale popołudniami koło lokalu Ernesta na Starym mieście możecie spotkać Szanowanego obywatela. Stoi w samej bieliźnie. Mężczyzna zapyta się Was o swoje szaty. Jeżeli odpowiecie, że wyglądają wyśmienicie, to otrzymacie 300 exp oraz 50 sztuk złota. Możecie powiedzieć mu również prawdę, wtedy w sumie dostaniecie 325 exp.

Timo

Jeżeli ocaliliście życie Timo pod koniec zadania Pod pokładem, to spotkacie mężczyznę w 5 rozdziale - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli ocaliliście życie Timo pod koniec zadania Pod pokładem, to spotkacie mężczyznę w 5 rozdziale. Dołącza do tej samej gildii co Wy i będzie na Was przed nią czekał. Prosi Marvina o radę. Możecie zgodzić się mu pomóc za darmo, za opłatą lub powiedzieć, że się do tego nie nadajecie.

W pierwszym wypadku zostaniecie wynagrodzeni 250 exp i 5 punktami nauki, jeżeli każecie sobie zapłacić, to dostaniecie 5 punktów nauki i 50 sztuk złota. W przypadku odmówienia pomocy nie otrzymacie żadnej nagrody.

Saradoc

Na drodze w okolicach zachodniej bramy możecie spotkać Saradoca - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na drodze w okolicach zachodniej bramy możecie spotkać Saradoca. Mężczyzna szuka wojowników, z którymi może się zmierzyć i wyzwie Was na pojedynek. Nieważne na co się zdecydujecie - i tak Was zaatakuje.

Jeżeli go pokonacie, to otrzymacie 5 punktów nauki. W przypadku przegranej jedynie 1000 exp.

Kronikarz

Nagroda: 500 exp

W rozdziale 5, przy przejściu koło siedziby magów, można spotkać Kronikarza - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W rozdziale 5, przy przejściu koło siedziby magów, można spotkać Kronikarza. Jeżeli z nim porozmawiacie i poprosicie o książkę, to ten da Wam Kroniki Myrtany. Przeczytanie ich da Wam doświadczenie.

Kowal

Nagroda: 100 exp, Twarda Szabla (obrażenia sieczne 155, wymagana zręczność 120)

Za pracownią kowala Odgara w dzielnicy rzemieślniczej, znajduje się jeszcze jedna, o wiele mniejsza, kuźnia - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Za pracownią kowala Odgara w dzielnicy rzemieślniczej, znajduje się jeszcze jedna, o wiele mniejsza, kuźnia. Łatwo ją przeoczyć. Dojdźcie do murów, a następnie skręćcie w prawo. Spotkacie tam Kowala. Poprosi Was o 2 kawałki Surowej Stali. Jeżeli się zgodzicie, to wróćcie do niego za jakiś czas. Otrzymacie wtedy nagrodę.

Kurtyzana

Nagroda: 1100 exp

W 5 rozdziale przygód, w mieście koło pracowni Kartografa, możecie spotkać Kurtyzanę - Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W 5 rozdziale przygód, w mieście koło pracowni Kartografa, możecie spotkać Kurtyzanę. Jeżeli będziecie chcieli, to istnieje możliwość wypytania jej o to, ile pieniędzy potrzebuje. Jeżeli dacie jej 500 sztuk złota, to otrzymacie doświadczenie.