Kroniki Myrtany: Zakopane skarby - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Jeżeli kiedyś marzyliście o znalezieniu skarbu, to powinniście wykonać misję Zakopane skarby w modzie Kroniki Myrtany. Niniejsza strona poradnika pokaże Wam, jak pomóc Moritzowi
Ostatnia aktualizacja: 4 lipca 2022
Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany opisuje przejście zadania Przystań Łotrów w modzie Kroniki Myrtany. Leciwy marynarz Moritz zaprasza Was na przygodę w odkopywanie skarbów.
Nagroda za wykonanie zadania
Nagroda: 750 exp, skarb - receptura eliksir życia (alchemia: mistrz, na stałe zwiększa zdrowie), perła, 2 stare monety, skórzany mieszek (100 sztuk złota), lekki miecz mistrzowski, schemat postrach kłód (kowalstwo: doświadczony)
Pod schodami prowadzącymi do chaty Corteza stoi Moritz. Jeżeli z nim porozmawiacie, to mężczyzna zaproponuje Wam wspólne szukanie skarbu. Będziecie musieli spotkać się z nim w kilku miejscach porozrzucanych po całej wyspie.
Niedaleko winnicy Rity
Pierwsza lokacja znajduje się niedaleko winnicy Rity. Pomiędzy bagnem, a zabudowaniami. Moritz każe Wam poszukać dobrego miejsca do kopania.
Udajcie się na brzeg (po przeciwnej stronie jeziora od wejścia do opuszczonej kopalni). Wejdźcie w interakcję z trzema kupkami kamieni. Gdy tylko to zrobicie, zagada do Was Moritz. Pora na kolejną lokację.
Las Silbach
W celu znalezienia kolejnej lokacji wyjdźcie z Silbach zachodnią bramą i dojdźcie do rzeki. Następnie skręćcie w prawo i idźcie wzdłuż niej (nie przechodźcie przez nią). Są to te same okolice, w których znaleźliście się na początku gry.
Podejdźcie do drzewa rosnącego za Moritzem. Ponownie zobaczycie 3 sterty kamyczków. Wejdźcie z nimi w interakcję. Niestety po raz kolejny nie jest to odpowiednie miejsce.
Okolice obozu drwali
Prawdopodobnie mieliście okazję już być w obozie drwali kilkukrotnie. Jeżeli jednak nie, to jest on zaznaczony na mapie pod numerem 11. Najłatwiej tam się dostać za pomocą szybkiej podróży do obozu węglarzy, a resztę drogi pokonać pieszo.
Moritz czeka nieopodal, należy pójść na północny-wschód od obozu drwali. W stronę drugiego wejścia na Mgliste moczary (mężczyznę widać z obozowiska).
Ponownie czas na kopanie. Odpowiednie miejsca znajdują się za mężczyzną. Jedno jest za kamieniem, drugie koło drzewa (są naprzeciwko siebie), a ostatnie jest nieco dalej przed wielką dziurą w ziemi.
Po raz kolejny nic nie znajdziecie. Moritz będzie zrozpaczony i wyrzuci mapę do wody. Zadanie się zakończy.
Skarb
Zakończenie zadania nie musi być jednak końcem Waszej przygody ze skarbem. Nie sprawdziliście w końcu jeszcze jednego miejsca.
Podejdźcie do dziury w ziemi i skoczcie do niej. Wylądujecie w niewielkiej jaskini z wodą (upadek może Was nieco zranić). Tam znajduje się mapa, którą wyrzucił Moritz. Powinna być koło miejsca, w którym spadliście. Jeżeli macie problemy z jej zlokalizowaniem, to użyjcie czaru telekinezy. On pozwali Wam ją szybko zlokalizować.
Do jaskini można również wpłynąć od strony jeziora znajdującego się przy obozie węglarzy (to też jest jedyne wyjście z niej). Umiejscowiona jest ona w drugiej części akwenu, za łukiem skalnym.
Nie pozostaje nic innego jak jeszcze raz zaglądnąć na mapę. Ostatnie miejsce, którego jeszcze nie sprawdziliście, znajduje się niedaleko lokacji w której dopiero kopaliście. Czas wyruszyć na Mgliste moczary.
Udajcie się w to samo miejsce, w którym kopaliście po raz trzeci, ale pójdźcie dalej ścieżką, aż dojdziecie na bagna. Zaraz po trafieniu na nie zobaczycie domek. Skarb znajduje się pomiędzy nim, a ścianą skalną. Jest zaznaczony czerwonym krzyżykiem.
Należy jednak uważać na przeciwników. Jeżeli nie oczyściliście wcześniej okolicy z potworów, to poza tradycyjnymi zwierzętami z bagien możecie również się spodziewać zombie oraz bagiennych golemów. To groźni przeciwnicy i bez porządnej zbroi lepiej radzić sobie z nimi z daleka.