Kroniki Myrtany: Gorączka złota Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Poniżej znajdziecie opis zadania Gorączka złota, które możecie wykonać w modzie Kroniki Myrtany.
Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022
Ta strona przedstawia solucję zadania w modzie Kroniki Myrtany Gorączka złota. Wasz wuj Kurt chce odzyskać swoje złoto.
Nagroda: 1000 exp + 100 exp, 125 sztuk złota, schemat łuk łowczy, schemat miecz pojedynkowy
Po wykonaniu zadania Obywatel Marvin zaczepi Was posłaniec. Okazuje się, że Waszemu wujowi udało się dostać do miasta i czeka w karczmie Helgi (znajduje się w porcie). Udajcie się tam.
Wejdźcie na drugie piętro lokalu. Tam skierujcie się do pokoju z otwartymi drzwiami - na balkonie jest Kurt.

Mężczyzna poprosi Was o udanie się do winnicy Valerio i odebranie jego złota.
Do winnicy można dotrzeć za pomocą szybkiej podróży z gońcem Araxos. Na miejscu musicie porozmawiać z Holdwigiem. Udajcie się w tym celu na piętro budynku głównego.

Okazuje się, że mężczyzna zachorował i leży w łóżku, a póki nie wydobrzeje, nikt nie może z nim rozmawiać. Dennis - strażnik wejścia do jego sypialni - wysyła Was na misję znalezienia truciciela.
Jest kilka tropów, ale w celu trafienia na ten właściwy porozmawiajcie z kucharzem na parterze.

Gumbert zasugeruje, że to podróżny grajek mógł mieć związek z chorobą jego szefa. Jest to jednak mylny trop. Dopytajcie się go wybierając opcję "jako kucharz, to ty odpowiadasz za jedzenie w winnicy...". Zaproponuje sprawdzenie kuchni. Idźcie za nim i podejdźcie do kociołka oraz worków - kuchnia jest czysta.


Porozmawiajcie z kucharzem o spiżarni. Zgodzi się z Wami ją przeszukać po zmroku.
Gdy zajdzie Słońce udajcie się na tyły domu. Przed wejściem do spiżarni czeka już Gumbert.
Przeszukajcie półkę na wino koło drzwi oraz kufer stojący w rogu.


Porozmawiajcie z kucharzem. Poprosi Was o zebranie butelek podejrzanego wina. Są 3.



Jak już je znajdziecie, to je wypijcie i porozmawiajcie ponownie z Gumbertem.
Po scence i konwersacji możecie się teraz udać na piętro w celu zobaczenia się z właścicielem winnicy.
Holdwig da Wam zaległą zapłatę wuja i schemat na łuk łowczy.
Uwaga
Gdy będziecie opuszczać budynek zaczepi Was człowiek Volkera. Powie, żebyście się spotkali z Bradlockiem. Otwiera to możliwość wykonania kolejnego zadania - Folwark chłopięcy. Więcej o nim na osobnej stronie poradnika.
Teraz możecie wrócić do wuja po nagrodę.
Po wykonanej misji wróćcie do winnicy i porozmawiajcie z Gumbertem. Wybierzcie opcję dialogową "Nikt już nie choruje". Da Wam to dodatkowe 100 exp.