Kroniki Myrtany: Czas decyzji - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Od dobrego pojedynku lepszy jest jedynie zakład postawiony na zwycięzcę. Loria oferuje Wam szansę na zdobycie pieniędzy. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję zadania Czas decyzji.
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022
Jeżeli macie w sobie żyłkę hazardzisty, to nie możecie ominąć tego zadania. Loria proponuje Wam zakład. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Czas decyzji.
Nagroda: 1500 exp, eliksir zręczności lub siły, maksymalnie 100 sztuk złota
Początek zdania
Zadanie Czas decyzji zleca Loria w karczmie w Wilczym Leżu. Aby dostać się do niej musicie na głównej ścieżce skręcić w lewo po schodach (niedaleko bramy wejściowej). Następnie idźcie ścieżką, aż do jej końca. Po prawej stronie (za handlarką) zobaczycie wejście do baru.
Kobieta jest w środku, przy kominku. Porozmawiajcie z nią. Opowie Wam, że niedługo odbędzie się pojedynek i możecie obstawić zwycięzcę. Macie do wyboru 25, 50 oraz 100 sztuk złota. Nie ma to wpływu na doświadczenie na koniec zadania, a jedynie na potencjalny zysk lub stratę za zakład.
Możecie wybrać jednego z dwóch zawodników - szybkiego Kylida oraz silnego Devira. Po wybraniu faworyta pójdźcie z nim porozmawiać.
Obaj zawodnicy mają szansę na zwycięstwo. Z naszych obserwacji wynika jednak, że znacznie częściej wygrywa Devir. Jednakże niezależnie do wyniku pojedynku otrzymacie tyle samo punktów doświadczenia i te same nagrody (poza złotem)
Kylid
Wojownika możecie spotkać najczęściej w okolicach karczmy lub handlarki. Mężczyzna poprosi Was o sparing oraz goblinie jagody.
Jeżeli chodzi o walkę, to nie musicie jej wygrywać, choć zwycięstwo przyniesie Wam 500 exp. Jednak uważajcie - jeżeli zabierzecie pokonanemu Kylidowi miecz, to mężczyzna podczas pojedynku będzie walczył bronią zastępczą, co przełoży się na praktycznie 100% pewność jego przegranej.
Goblinie jagody możecie znaleźć przykładowo w ciemnym lesie pomiędzy Silbach a Kopalnią Araxos. Musicie jednak uważać na zombie oraz wargi. Weźcie również ze sobą czar telekinezy, gdyż są one trudne do wykrycia.
Devir
Jeżeli Devira nie ma w karczmie/przed nią, to jest w kuźni. Pójdźcie główną drogą przez Wilcze leże, ale przed siedzibą lorda skręćcie w lewo. Znajduje się tu kuźnia, a w jednym z pomieszczeń znajdziecie Devira.
Mężczyzna poprosi Was o smoczy korzeń oraz zwrócenie miecza, który zgubił.
Roślinę możecie znaleźć w Wilczym leżu. Wespnijcie się na dachy zabudowań. Skierujcie się na północno-zachodnią część wioski. Tam na półce skalnej. Obok jednego z mężczyzn niezbędnych do zadania Po nitce do kłębka jest poszukiwane przez Was zioło.
Miecz natomiast znajduje się w przy drodze do Wilczego leża, za łukiem skalnym, a przed obozem węglarzy. Mogliście się już na niego natknąć, przykładowo idąc z Ivy do twierdzy.
Jeżeli posiadacie miecz Devira, a wybraliście w pojedynku stronę Kylida, to będziecie mogli zwrócić oręż właścicielowi. Dostaniecie za to woreczek z pieniędzmi (100 sztuk złota).
Smoczy korzeń oraz goblinie jagody
Powyżej przy każdym wojowniku napisaliśmy, gdzie te rośliny można znaleźć. Może się jednak zdarzyć, że będziecie mieć trudności z pozyskaniem tych cennych składników. Wtedy należy je kupić. Smoczy korzeń oraz goblinie jagody można nabyć u alchemików, najbliżej będziecie mieć tego w Wilczym leżu - Yezegana. Znajdziecie go idąc w kierunku zamku, ale gdy dojdziecie przed siedzibę pana tych włości, to skręćcie w prawo i zejdźcie w dół po schodach.
Rozpoczęcie pojedynku
Aby rozpocząć pojedynek musicie spełnić kilka ukrytych wymagań. Kroki do rozpoczęcia walki:
- wykonajcie oba zadania dla swojego kandydata;
- porozmawiajcie z Lorią na temat zakładów;
- odczekajcie do następnego dnia;
- odejdźcie odpowiednio daleko od bramy wejściowej na teren zamku.
Pojedynek uruchomi się dopiero po spełnieniu wszystkich powyższych wytycznych.
Pojedynek
Jeżeli spełnicie wszystkie wytyczne przedstawione we wcześniejszej sekcji, to powinniście natrafić przed bramą na kółko pojedynkowe. Porozmawiajcie z Lorią, aby rozpocząć walkę.
Potyczka jest losowa. Mężczyźni rzeczywiście w tle walczą i wynik jest zmienny. W większości wypadków jednak wygrywa Devir.
Po pojedynku uruchomi się rozmowa z Lorią. Wojowniczka da Wam nagrodę (jeżeli wygraliście) lub podkreśli walory pojedynku.
Zagadajcie teraz do Waszego wojownika. Niezależnie od tego czy wygrał czy przegrał otrzymacie od niego miksturę z przyniesionej przez siebie rośliny (Eliksir siły lub zręczności) oraz 1500 doświadczenia.