Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Poniżej znajdziecie opis zadania Honor robotnika. Jest to jedna z misji, które możecie napotkać w modzie Kroniki Myrtany.
Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022
Ta strona zawiera opis zadania Honor robotnika, z moda Kroniki Myrtany. Zleceniodawcą tej misji jest Ramona.
Nagroda i początek zadania
Za to zadanie można dostać nagrodę w postaci referencji lub złota!
Nagroda: pomoc Ramonie - 500 exp, 100 sztuk złota + glejt/200 sztuk złota; pomoc robotnikom: 1000 exp, 50 sztuk złota
Ramonę można znaleźć w porcie, koło żurawia.
Kobieta jest zdenerwowana, bo ktoś uszkodził maszynę i obwinia o to robotników. Zaprowadzi Was do kwatery strażników miejskich. Tam, po scence, okaże się, że tak naprawdę nie zależy jej tylko na wznowieniu pracy, ale również na wrobieniu niesfornych pracowników.
Powinniście się teraz udać do dzielnicy slumsów. Odnajdźcie osobę o imieniu Borr. Jeżeli nie chodzi po ulicy, to pewnie śpi w swojej chacie. Możecie ją znaleźć, jeżeli obrócicie się do kuźni plecami, idźcie prosto dolną ścieżką, aż dojdziecie do chatki pomiędzy koksownikiem a latarnią.
Mężczyzna zgodzi się ujawnić nowe informacje w sprawie, o ile mu zapłacicie albo pokonacie w walce. Nieważne, którą opcję wybierzecie, teraz czas odszukać Aldera.
Stańcie plecami do chaty Borra i pójdźcie prosto, pod górkę. Powinien Wam się ukazać siedzący na ławce Alder.
Należy zapłacić mężczyźnie 10 sztuk złota za "odświeżenie pamięci". Następnie będzie chciał kolejne 15 za koło, jednak wystarczy mu powiedzieć, że ma się znajomości wśród uciekinierów z innych wysp.
UWAGA
Jeżeli chcecie za zadanie więcej doświadczenia, to należy pomóc robotnikom, nie dostaniecie jednak wtedy referencji. Wsparcie Ramony jest połączone z o wiele mniejszą ilością exp, ale da Wam również referencje i sporo złota. Wybór należy do Was.
Macie teraz dwie opcje.
Pomoc Ramonie
Aby wrobić robotników w rozmowie z Alderem należy wybrać dialog "oskarżę o sabotaż kogoś innego".
Następnie udajcie się do Karczmy Helgi. Znajduje się w porcie. Zapytajcie się barmanki o informacje (nie są darmowe, ale potargujcie się - zbijecie cenę do 6 sztuk złota). Helga powie Wam, że pokój Recona (jednego z robotników) znajduje się na ostatnim piętrze, pierwsze drzwi po prawej.
Należy wejśc tam i w kufrze zostawić koło zębate. Teraz udajcie się do siedziby straży i porozmawiajcie z Alderem. Pójdziecie razem zeznawać. Tak zakończy się to zadanie.
UWAGA
Jeżeli chcecie zarobić kilka dodatkowych monet, to w końcowej rozmowie z Ramoną wybierzcie opcję dialogową "oby tylko mieli dość, żeby cię zadowolić". Da Wam to dodatkowe 25 sztuk złota.
Pomoc robotnikom
Jeżeli podejmiecie decyzję o pomocy robotnikom, to należy wtedy w rozmowie z Alderem wybrać opcję dialogową "pójdziemy gdzieś zabezpieczyć ci plecy". Alder będzie podążał za Wami - udajcie się do koszar.
Przed siedzibą strażników mężczyzna zatrzyma się i Was zaczepi. Należy wtedy wybrać dialog "idziemy do niejakiego Salla, strażnika". W przeciwnym razie przestępca ucieknie.
Dalej poprowadzi Was już Alder.
Jeden z robotników - Recon - może nauczyć Was lepszego otwierania zamków za 100 sztuk złota. Warto skorzystać, gdyż nie kosztuje to żadnego punktu nauki.