Kroniki Myrtany: Zniszczone plony - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Poniżej znajdziecie solucję zadania Zniszczone plony, na które możecie natrafić w modzie Kroniki Myrtany.
Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2022
Niniejsza strona prezentuje solucję zadania Zniszczone plony, na które można się natknąć w modzie Kroniki Myrtany. Willem na farmie Bermara potrzebuje pomocy ze szczurami.
Nagroda: 500 exp + 500 za zniszczenie wszystkich gniazd, 200 sztuk złota
Po wykonaniu zadania Nadmorskie znalezisko można z Willemem porozmawiać o kolejnej pracy. Mężczyzna poprosi o zalanie gniazd szczurów trutką, da Wam również przepis na nią (pamiętajcie go przeczytać). Truciznę można zrobić nawet jeżeli nie uczyliście się wcześniej alchemii.
Wystarczy znaleźć stół alchemiczny, wejść z nim w interakcję i wybrać opcję Inne. Wybierzcie "Przygotuj trutkę". Do przygotowania jednej dawki trucizny potrzebujecie Menzurki, rdestu polnego, smażonego mięsa szczura, ciemnego grzyba oraz wody - stwórzcie 5.
Udajcie się teraz na pole koło domu Bermara (jest za rowem). Powinniście je poznać bez problemu, gdyż są na nim kopce ziemi.


Wejdźcie w interakcję z norami. Po każdym wlaniu trucizny zaatakują Was czarne szczury - bądźcie na to gotowi. Zniszczcie wszystkie 5 gniazd i wróćcie do zleceniodawcy.
Willem w nagrodę da Wam duży worek, w którym jest 200 sztuk złota.