Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Problematyczna trójka - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Niniejsza strona przedstawia opis zadania Problematyczna trójka. Można je odnaleźć w modzie Kroniki Myrtany.

Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2023

Poniższa strona przedstawia solucję zadania Problematyczna trójka z moda Kroniki Myrtany. Karczmarka Helga potrzebuje pomocy z niesfornymi klientami.

Nagroda: 750 exp, 100 sztuk złota

Po wykonaniu zadania Obywatel Marvin porozmawiajcie z Helgą w jej karczmie w porcie. Kobieta poskarży się na trzech sprawiających problemy klientów. Zadanie można wykonać na kilka sposobów. Nie ma znaczenia jak ukończycie misję - nagroda zawsze będzie taka sama.

Walka

Wystarczy z nimi porozmawiać - to rozpocznie walkę - Kroniki Myrtany: Problematyczna trójka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wystarczy z nimi porozmawiać - to rozpocznie walkę. Trójka zaatakuje jednocześnie, więc należy uważać, żeby Was nie otoczyli. Powinniście się skupić na jednym przeciwniku i eliminować ich po kolei.

Prawus

Po otrzymaniu zadania od Helgi w opcjach dialogowych z nią pojawi się dodatkowa - z możliwością kupienia mocnego alkoholu. Kupcie go i porozmawiajcie z Prawusem - mężczyzna siedzi w kącie karczmy.

Prawus za Waszą zachętą zaatakuje przywódcę trójki - Arnolda (reszta ucieknie) - Kroniki Myrtany: Problematyczna trójka - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Prawus za Waszą zachętą zaatakuje przywódcę trójki - Arnolda (reszta ucieknie).

Po walce wystarczy porozmawiać z natrętem i kazać mu się wynosić. Można odebrać nagrodę od Helgi.

Upicie trójki

Po otrzymaniu zadania od Helgi w opcjach dialogowych z nią pojawi się dodatkowa - z możliwością kupienia mocnego alkoholu. Kupcie go i porozmawiajcie z Arnoldem (przywódcą problematycznej trójki). Zaoferujcie mu trunek. Mężczyzna zaproponuje, abyście się napili wspólnie. Zgódźcie się.

Podczas rozmowy nie pijcie Czarnego Trolla. Wystarczy, że skosztujecie go dwa razy (z trzech możliwych) i obudzicie się skacowani w porcie. Zostanie Wam wtedy tylko rozwiązanie siłowe zadania. Wybierajcie piwo lub wino, ewentualnie raz ten mocny trunek.

Jeżeli chodzi o opcje dialogowe, to powiedzcie:

  1. A kto potrzebuje króla?
  2. Te tutaj, są niczego sobie.
  3. Cóż... bogowie nie zapłacą za mnie podatków.

Towarzysze się upiją i sami pójdą sobie z karczmy. Możecie odebrać nagrodę.

W 3 rozdziale możecie spotkać się ponownie z problematyczną trójką w slumsach. Wtedy Was zaatakują.