Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Królewska flota jest na dnie, a statki nie są budowane. Trzeba to naprawić. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawiamy solucję zadania Statek w porcie jest bezpieczny.

Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2023

Król potrzebuje okrętów na wojnę z orkami. Niestety stocznia w Archolos nie działa poprawnie. Należy sprawdzić jakie są tego przyczyny. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany prezentuje opis przejścia zadania Statek w porcie jest bezpieczny.

Rozpoczęcie zadania i nagroda

Nagroda: 600 sztuk złota, 4000 exp.

Zadanie to można rozpocząć od razu po zakończeniu misji W ekstremalnych warunkach. Musicie porozmawiać z Graysonem. Mężczyzna wyśle Was do Huxlaya.

1 - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Gwardzistę spotkacie przed stocznią - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Gwardzistę spotkacie przed stocznią. Da Wam listę rzeczy do zrobienia. Musicie ją przeczytać, bo część zadań będzie bez tego niedostępna.

Lista prac:

  1. Ukraść dokumenty.
  2. Zniszczyć narzędzia.
  3. Pociąć drewno.
  4. Wylać wabik na szczury.

Wystarczy zrobić 3 z powyższych rzeczy (nie ma znaczenia które), aby wykonać zadanie. Ukończenie wszystkich nie wpłynie na nagrodę. Zalecamy więc pominąć wabik na szczury, gdyż wiąże się to z zapłaceniem 150 sztuk złota.

Kradzież dokumentów z biura Dacka

Będziecie musieli wykonać to w nocy, gdyż wtedy Dack śpi - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Będziecie musieli wykonać to w nocy, gdyż wtedy Dack śpi. Udajcie się do biura szefa stoczni. Pamiętajcie się skradać, żeby go nie obudzić (domyślnie klawisz X). Jeżeli mężczyzna przyłapie Was na okradaniu skrzyni, to Was zaatakuje i zgłosi przestępstwo.

Otwórzcie i opróżnijcie kufer znajdujący się pod ścianą, a następnie przeczytajcie dziennik. Notatka Huxlaya mówi również o zniszczeniu księgi, jednak nie jest to możliwe. Samo zapoznanie się z nią wystarczy.

Zniszczenie narzędzi

Pod ścianą biura Dacka, za stocznią lub z jej boku (zależnie od perspektywy) znajdują się 4 skrzynie - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pod ścianą biura Dacka, za stocznią lub z jej boku (zależnie od perspektywy) znajdują się 4 skrzynie. Wystarczy wejść z nimi w interakcję (każda jest warta dodatkowe 50 exp). Niezależnie od pory dnia, po wykonaniu zadania podejdzie do Was robotnik. Konwersacja jednak zakończy się pokojowo.

Pocięcie drzewa

Udajcie się za stocznię - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się za stocznię. W miejsce, gdzie mur łączy się z morzem. Znajduje się tam strażnik skrzyń. Zaczepi Was, jeżeli podejdziecie zbyt blisko. Aby przekonać go do udostępnienia Wam drewna musicie dać mu 100 sztuk złota i piwo. Jeżeli nie macie tego trunku, to bez problemu kupicie go u któregoś z kupców w mieście.

Uwaga: jeżeli podczas rozmowy nie pojawia się opcja dialogowa, to może oznaczać jedną z 2 rzeczy:

  1. Nie macie na sobie założonego stroju robotnika (dostaliście go od Huxlaya).
  2. Nie przeczytaliście notatki od Huxlaya z Waszego ekwipunku.
Podejdźcie teraz do skrzyni, której pilnował strażnik i ją opróżnijcie - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Podejdźcie teraz do skrzyni, której pilnował strażnik i ją opróżnijcie. Ze zdobytym drewnem udajcie się do znajdującej się naprzeciwko piły i wejdźcie z nią w interakcję.

Wabik na szczury

Jako że do ukończenia zadania konieczne jest wykonanie tylko 3 czynności, to polecamy ominąć ten etap, gdyż jest on najdroższym wariantem. Jeżeli jednak chcecie skorzystać z tej możliwości, to musicie udać się do alchemiczki Ramhy.

Jej sklep znajduje się niedaleko portu - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jej sklep znajduje się niedaleko portu. Ona sama jest na parterze, a po krótkiej rozmowie zgodzi się Wam sprzedać specyfik za 150 sztuk złota.

2 - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Mając wabik udajcie się przed główne wejście stoczni oraz przed biuro Dacka - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mając wabik udajcie się przed główne wejście stoczni oraz przed biuro Dacka. Tam są miejsca, z którymi możecie wejść w interakcję. Warto podkreślić, że musicie to zrobić w nocy (screeny są z dnia, dla lepszej widoczności).

Zakończenie sabotażu

Jeżeli zakończyliście przynajmniej 3 z 4 powyższych zadań, to Wasz dziennik się zaktualizuje. Musicie teraz odejść kawałek od stoczni. Odpowiednią odległość poznacie po tym, że otrzymacie wpis do dziennika.

Następnie udajcie się do biura Dacka. Przed siedzibą szefa stoczni zebrał się spory tłum. Zaczepi Was jeden z robotników i będzie żądał walki na pięści. Niezależnie od Waszej odpowiedzi i tak dojdzie do pojedynku. Możecie walczyć gołymi rękami, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zaatakować go bronią. Gra nie widzi w tym przypadku różnicy.

Po pokonaniu, mężczyzna ponownie z Wami porozmawia (jeżeli tego nie zrobi automatycznie, to Wy zainicjujcie konwersację). Udajcie się teraz do gwardzisty Huxlaya. Jest on w tym samym miejscu, co poprzednio.

Znalezienie Knuta i zakończenie zadania

Udajcie się teraz do szefa drwali - Knuta - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się teraz do szefa drwali - Knuta. Ich siedziba znajduje się pod numerem 11 na mapie. Porozmawiajcie z mężczyzną, a bez problemu zgodzi się na spotkanie z wysłannikiem królewskim. Wróćcie teraz w miejsce spotkania z gwardzistą.

Na miejscu jednak nie ma Huxlaya, ale jest Richard. Porozmawiajcie z nim i pójdźcie za wojownikiem. Na miejscu docelowym rozpocznie się konwersacja, a gwardzista Was zaatakuje. Nie powinien stanowić dla Was zagrożenia - walczy dwuręcznym orężem i nie jest zbyt silny.

Podejdźcie do Huxlaya i wejdźcie z nim w interakcję. Porozmawiajcie teraz z Graysonem. To zakończy zadanie.