Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Nie można zawsze spać kątem u innych. W końcu trzeba się ustatkować. Czas zdobyć własny dom. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Dom nie do poznania, odblokujecie również osiągnięcie Mój dom to te szare ulice.

Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2022

W końcu dostaniecie szansę na zakup swojego własnego domu (a nie tylko łóżka w porcie). Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany dowiecie się jak przejść zadanie Dom nie do poznania, a także odblokujecie osiągnięcie Mój dom to te szare ulice.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 1200 exp, 250 sztuk złota, dom, -2000 sztuk złota (minimum)

Przemierzając ulice Archolos w pewnym momencie zaczepi Was goniec wręczając ulotkę dotyczącą sprzedaży domu w Starym mieście. Pozyskanie tego mieszkania nie tylko zakończy zadanie, ale również odblokuje osiągnięcie Mój dom to te szare ulice.

Pomimo, że gra sugeruje (nawet wpisem w dzienniku), że macie 2 dni na wykonanie tej misji, to odczekanie kilku dodatkowych dni nie wpłynie w żaden sposób na jej przebieg.

Rozwieszenie ulotek

Udajcie się w okolice sklepu z meblami (na mapie symbol krzesła) - Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się w okolice sklepu z meblami (na mapie symbol krzesła). Przed domem znajdziecie Danisa. Mężczyzna poprosi Was o zrobienie kopii ogłoszenia o licytacji i rozwieszenie ich.

Idźcie teraz do Venzela (ikona pergaminu na mapie). Powiedzcie mężczyźnie, żeby wykonał kopie. Zrobi to od razu. Możecie przeczytać notatkę, z informacją, gdzie należy te ogłoszenia rozwiesić, nie jest to jednak konieczne.

Należy je rozprowadzić na tablicach ogłoszeń w mieście (zaznaczone na powyższym screenie) - Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Należy je rozprowadzić na tablicach ogłoszeń w mieście (zaznaczone na powyższym screenie). Okazuje się, że data na ulotce jest źle napisana. Należy to wykorzystać.

Miejsce rozmieszczenia tablic:

  1. dzielnica targowa: koło sklepu łuczarki;
  2. dzielnica rzemieślników: na tyłach pracowni cieśli;
  3. port: targ rybny;
  4. stare miasto: koło pracowni złotnika; naprzeciwko lokalu Ernesto;

Po zawieszeniu wiadomości na tablicy w porcie, zaczepi Was Kazeem. Po rozmowie dojdziecie do porozumienia, że kupi on dla Was dom. Musicie mu jednak wcześniej dać ubranie bogatego mieszczanina oraz 1000 sztuk złota.

Ubranie

Pieniądze musicie zdobyć we własnym zakresie. Sprzedaż zebranych trofeów oraz zalegających w ekwipunku broni jest pewnie najszybszym rozwiązaniem.

W przypadku ubrania, to można je zdobyć na dwa sposoby - Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W przypadku ubrania, to można je zdobyć na dwa sposoby. Uczciwie jest kupić strój u krawca - jego siedziba znajduje się w dzielnicy targowej (na mapie symbol nożyczek), zapłacicie za niego 400 sztuk złota. Jednak można go również ukraść. Jeden komplet ubrań znajdziecie w kufrze na piętrze sklepu z meblami (na mapie symbol krzesła).

Zakończenie

Posiadając złoto oraz strój możecie wrócić teraz do Kazeema - Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Posiadając złoto oraz strój możecie wrócić teraz do Kazeema. Następnie zgłoście się do niego po licytacji (będzie stał przed domem). Wpis w dzienniku Wam o tym przypomni. Będziecie mogli wybrać ile chcecie mu zapłacić za pracę - 1000 lub 2000 sztuk złota. Poza zmianą jego dialogu nie ma to wpływu na zadanie lub nagrodę za nie.

Udajcie się teraz do ratusza porozmawiać z urzędnikiem Danisem - Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się teraz do ratusza porozmawiać z urzędnikiem Danisem. Mężczyzna prawdopodobnie czyta książkę koło wejścia. Da Wam nagrodę w postaci 250 sztuk złota oraz 1200 exp.