Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Ktoś próbował zabić Volkera. Zamach się nie udał, ale sprawców trzeba rozliczyć. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień.

Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2022

Po spotkaniu z szefem Waszej gildii i zdaniu mu raportu czeka Was kolejne zadanie. Musicie ustalić winnego ataku na Volkera. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 5000 exp, 1000 lub 800 sztuk złota

Gdy skończycie rozmowę z szefem Waszej gildii, udajcie się do domu Volkera - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Gdy skończycie rozmowę z szefem Waszej gildii, udajcie się do domu Volkera. Znajduje się on w południowej części miasta. Stoi przed nim dość spora grupa gapiów - ciężko go przeoczyć.

Pierwsze kroki i 3 zadania

Póki co jednak nie możecie do niego wejść, gdyż znajduje się w nim gubernator - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Póki co jednak nie możecie do niego wejść, gdyż znajduje się w nim gubernator. Porozmawiajcie w międzyczasie z Ivy. Stoi oparta o ścianę budynku. Już wiecie dla kogo pracuje.

Teraz możecie wejść do budynku. Zatrzyma Was jednak Bradlock. Niezależnie od tego co mu powiecie zaprowadzi Was do Volkera. Porozmawiajcie z lichwiarzem. Nieważne jakie opcje dialogowe wybierzecie podczas rozmowy, będziecie musieli zbadać sprawę zamachu - zadanie rozdzieli się na 3 mniejsze misje:

  1. W biały dzień (Trop więźnia)
  2. W biały dzień (Trop grotu)
  3. W biały dzień (Trop ulotek)

Powyższe zadania dla klarowności opisaliśmy na osobnych stronach (również w grze przedstawione są jako oddzielne questy). Warto podkreślić, że do ukończenia W biały dzień wymagane są tylko dwie misje - Trop grotu oraz Trop ulotek. Jednak dla pełnego wglądu w historię i uzyskania jak największej ilości doświadczenia warto sprawdzić wszystkie tropy.

Krew

Po wyjściu z budynku zaczepi Was Madog - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po wyjściu z budynku zaczepi Was Madog. Mężczyzna poprosi o zajęcie się plamami krwi. Podejdźcie do ogrodnika Bernarda, który próbuje zmyć krew ze ściany. Porozmawiajcie z nim, a następnie wejdźcie w interakcję z plamą krwi na ziemi.

Zaczepi Was po tym Ivy. Kobieta będzie chciała od Was próbkę. Obieca, że ją zbada. Niezależnie od Waszej odpowiedzi ona i tak ją weźmie, więc równie dobrze możecie jej oddać krew.

To jest moment, w którym powinniście się zająć pozostałymi tropami

Dodatkowe doświadczenie i zakończenie śledztwa

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to odszukajcie Ivy podczas wykonywania zadania W biały dzień (Trop ulotek) - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to odszukajcie Ivy podczas wykonywania zadania W biały dzień (Trop ulotek). Po rozmowie z Ludolfem, kobieta będzie stała w okolicach targu rybnego w porcie. Porozmawiajcie z nią.

Następny raz spotkacie się z kobietą po ukończeniu Tropów grotu oraz ulotek. Przekaże Wam wtedy, że pora zakończyć śledztwo. Jednak jeżeli nie zrobiliście Tropu więźnia, to możecie jej przekazać, że macie jeszcze jedną sprawę do załatwienia.

Gdy już uznacie, że wykonaliście wszystko, to udajcie się do szefa gildii. Razem z nim pójdziecie na rozprawę.

Rozprawa

Na rozprawie zdacie raport ze swoich odkryć. Od tego co powiecie zależy los oskarżonego. Jeżeli przez całą konwersację nie podacie żadnych konkretów, które mogłyby ocalić Arsa, to mężczyzna zostanie skazany na śmierć.

Jeżeli jednak zrelacjonujecie to, czego dowiedzieliście się podczas badania tropów, to oskarżony zostanie uniewinniony oraz otrzyma odszkodowanie. Uratujecie go nawet jeżeli zatrzymacie część informacji dla siebie - przykładowo miejsce pobytu Południowców oraz zaangażowanie Venzela w sprawę.

W tym momencie zadanie się kończy. Niezależnie od wyniku rozprawy otrzymacie 5000 exp i możliwość wchodzenia do starego miasta.

Wyjdźcie przed budynek i porozmawiajcie z Ivy - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wyjdźcie przed budynek i porozmawiajcie z Ivy. Pooglądacie wspólnie egzekucję. Następnie udajcie się zdać raport lichwiarzowi.

Nagroda

Czeka na Was zapłata w złocie od Volkera. Różni się ona w zależności od przebiegu rozprawy. Jeżeli pozwoliliście umrzeć Arsowi, to otrzymacie 1000 sztuk złota, w przypadku przeżycia mężczyzny (i stracenia kogoś innego) dostaniecie jedynie 800.

Dla dodatkowej nagrody podejdźcie również do Bradlocka. Mężczyzna stoi pod domem Volkera. Da Wam zbroję.