Kroniki Myrtany: Spotkania w klasztorze Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Klasztor magów wody w modzie Kroniki Myrtany nie jest dużą lokacją, ale nawet tutaj można spotkać kilka ciekawych osób. Na tej stronie poradnika powiemy Wam kogo.
Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2023
W Kronikach Myrtany jest sporo ciekawych osób. Spotkania z nimi mogą często doprowadzić do różnych, nieprzewidywalnych konsekwencji. Na tej stronie opowiemy o interakcjach z nietypowymi postaciami w klasztorze magów wody.
Aktywny nowicjusz
Nagroda: 50 exp, 2 mikstury szybkości
Na dziedzińcu klasztoru magów wody (ten na którym jest paladyn Candac) możecie spotkać Aktywnego nowicjusza. Biega po placu. Jeżeli spróbujecie z nim porozmawiać, to konwersacja skończy się szybko. Nie dajcie jednak za wygraną. Pójdźcie za mężczyzną i poczekajcie, aż złapie oddech.
Po chwili rozpocznijcie z nim ponownie dialog. Podczas drugiej pogawędki młodzieniec da Wam 2 mikstury szybkości. Dostaniecie dodatkowo 50 exp.
Fred
Za to spotkanie można uzyskać jedną z poniższych nagród:
- 500 exp, amulet od Custo. Jeżeli go założycie, to możecie jednorazowo uniknąć śmierci. Zamiast umrzeć, amulet wskrzesi Was z pełnią życia, jednakże w wyniku tego zostanie zniszczony.
- 500 exp, zioła (2x Szczaw królewski, 5x Rdest polny, 3x Korzeń leczniczy, 3x Ognisty korzeń).
- 1000 exp (jeżeli nie będziecie chcieli niczego).
Jeżeli korzystacie z alchemii, to zdecydowanie najlepszym wyborem będą zioła. W przypadku, jeżeli ta sztuka jest Wam obca, to weźcie doświadczenie - amulet jest nieprzydatny, o ile zapisujecie grę w odpowiednich miejscach.
Aby doszło do tego spotkania, należy bliżej przyjrzeć się mostowi przed siedzibą arcymagów wody.
Będąc na nim, nie wchodźcie na plac, a skręćcie w lewo (patrząc od strony głównej sekcji klasztornej). Zeskoczcie z mostu i wejdźcie na kawałek ziemi, który rozciąga się pod murami. Pójdźcie nim (uważajcie, żeby nie spaść). Na jego końcu spotkacie Freda. Nowicjusz utknął i poprosi Was o pomoc.
Musicie porozmawiać z Custo. To jeden z arcymagów wody. Pójdźcie teraz do ich siedziby i opowiedzcie mu o wszystkim. Mag przeteleportuje Freda do kościoła. Porozmawiajcie z nim, aby otrzymać jedną z nagród.