Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć? Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Wyspa Archolos skrywa wiele sekretów. Niektóre z nich są starożytne. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany dowiecie się jak odblokować osiągnięcie Archeolog.

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2022

Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany dowiecie się jak odblokować osiągnięcie Archeolog. Wymagało będzie od Was to wiele szperania w najróżniejszych lokacjach wyspy.

Zdobycie tego osiągnięcia wymaga otwarcia drzwi do świątyni. W samym budynku (nie na bagnach) zdarzyły nam się 2 glitche chwilowo zamrażające grę, jednak po chwili ruszyła ponownie. Było to coś, czego wcześniej nie doświadczyliśmy, więc możliwe, iż ma to związek z tą lokacją. Miejcie to na uwadze i zapisujcie grę - tak na wszelki wypadek.

Miecz i jak go zdobyć

W mieście Archolos znajduje się muzeum - Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W mieście Archolos znajduje się muzeum. Opiekun wystawy Miron z chęcią odkupi od Was stare monety, które są rozsiane po całej wyspie oraz w woreczkach u niektórych kupców. Warto podkreślić, że są one często bardzo dobrze ukryte. Można wielokrotnie koło nich przechodzić i ich nie zobaczyć. Dlatego też warto często sprawdzać otoczenie czarem telekineza, potrafiącym zlokalizować różne przedmioty.

Jeżeli odsprzedacie odpowiednią ilość monet, to muzealnik przekaże Wam stary miecz. Jego opis podpowie Wam, że wygląda on jak klucz - i tym właśnie jest.

Bagna

Mając go udajcie się na część bagien w okolicach Przystani Łotrów - Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mając go udajcie się na część bagien w okolicach Przystani Łotrów. Możecie tam się dostać jedynie wpław. Bądźcie przygotowani na trudnych przeciwników.

Po dopłynięciu na miejsce przywitają Was węże morskie, bagienne golemy oraz bagienni krwiopijcy. Na szczęście nie panuje tutaj wszechobecna mgła, więc o wiele łatwiej rozeznać się w okolicy. Dodatkowo nie jest to przestronny teren, a pasek lądu, który ma zaprowadzić Was do celu, więc nie ma szans za zagubienie.

Drzwi i osiągnięcie

1 - Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Idźcie cały czas przed siebie, zabijając niebezpieczną faunę, aż dojdziecie do drzwi - Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Idźcie cały czas przed siebie, zabijając niebezpieczną faunę, aż dojdziecie do drzwi. Przed nimi znajduje się okrąg, z którym powinniście wejść w interakcję. Gratuluję dostaliście osiągnięcie.

Świątynia

Pomimo, że macie już osiągnięcie, nie zostawimy Was jednak samych. Zapraszamy na spacer po świątyni.

Pierwsze co powinno Wam się rzucić w oczy, to fakt, że za drzwiami znajdują się królewskie pełzacze. Są to koszmarni przeciwnicy, którzy stanowią zagrożenie nawet dla doświadczonego podróżnika.

Macie jednak nad nimi pewną przewagę - znajdujecie się wokół wody - Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Macie jednak nad nimi pewną przewagę - znajdujecie się wokół wody. Możecie atakować stwory z oddali (zza drzwi) i uciekać do wody, kiedy będą na Was nacierać (momentalnie stracą zainteresowanie). Jeżeli będziecie mieli szczęście, to pełzacz wpadnie do wody za Wami. Są one zupełnie bezbronne w połączeniu z H2O i dadzą się potulnie zabić.

Po ubiciu wszystkich stworzeń możecie bezpiecznie wejść do świątyni. Na jej środku znajduje się ołtarz z pozostawionym dziennikiem, który zawiera informacje o prawych i lewych drzwiach.

Prawe i lewe drzwi

Stoicie teraz przed wyborem - Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Stoicie teraz przed wyborem. Główna sala łączy się z dwoma mniejszymi pokojami, w których możecie znaleźć skarby. Informacje o nich znajdziecie w dzienniku znajdującym się na ołtarzu. Stojąc plecami do wejścia: po lewej znajdują się rzeczy przydatne dla maga, po prawej natomiast roślinki na stałe zwiększające Waszą zręczność i siłę oraz sporo kosztowności na sprzedaż. Wybierając drzwi, nie będziecie mogli otworzyć drugich, więc dobrze się zastanówcie.

Dla ułatwienia decyzji poniżej przedstawiamy listę rzeczy, które możecie znaleźć w poszczególnych pokojach:

  1. lewe drzwi - 2 mikstury odnowy many, eliksir wzmocnienia ducha, 2 eliksir ducha (maks mana +3), 2 zębate ziela, 2 zwoje szkodzenia złu, zwój zniszczenie zła, 2 większe zwoje uleczenia, pas gwiezdnej mocy (premia do many +15)
  2. prawe drzwi - 8 starych monet, 2 srebrne pierścienie, srebrne naczynie, 3 srebrne talerze, 3 srebrne świeczniki, srebrny naszyjnik, srebrny puchar, złote naczynie, złoty świecznik, złoty talerz, 2 złote naszyjniki, 3 złote puchary, 2 złote pierścienie, skrzyneczka, eliksir życia (maks zdrowie +20), pas obrońcy (obrona przed wszystkim +10), goblinie jagody (+1 do maks zręczności), smoczy korzeń (+ 1 do maks siły).

Wiele skarbów jest porozrzucanych luzem po pokojach, jednak najcenniejsze są zamknięte w skrzyni, więc nie zapomnijcie mieć przy sobie wytrychu.

Po otwarciu wrót czekają Was jednak kłopoty.

Walka ze strażnikami

Po otwarciu drzwi kamienni strażnicy znajdujący się w centrum sali ożyją. Są to trudni przeciwnicy, gdyż potrafią Was unieruchomić. W najgorszym razie nawet nie uda Wam się zadać im ciosu, gdyż się nie ruszycie.

Skuteczną i łatwą strategią na nich jest przywołanie kamiennego golema przed otwarciem drzwi. Stwór skupi na sobie uwagę strażników, a Wy ich wykończycie (stwory same w sobie nie stanowią wielkiego wyzwania).

Kolejni strażnicy zaatakują Was, gdy wejdziecie na środek sali ze skarbami. Jednak Wasz golem powinien być wciąż na posterunku, więc walka kolejny raz powinna być dość prosta.

Jezioro i magiczna ruda

Sama świątynia nie jest jedynym miejscem, które warto zobaczyć w tej części bagien. Za nią znajduje się jezioro. Na jego dnie jest sporo cennych rzeczy, więc warto po nie zanurkować. Przydatna może się okazać mikstura oddychania pod wodą.

Za jeziorem jest pasek lądu, na którym rozpanoszyły się królewskie pełzacze. Do walki z nimi możecie jednak wykorzystać ponownie taktykę z wodą.

Na bronionym przez stwory skrawku lądu są złoża magicznej rudy. Warto więc je wykopać posiadając dobrą umiejętność wydobycia.