Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Po awansie na tropiciela czekają Was kolejne ciężkie zadania. Musicie zadbać o bezpieczeństwo Ernesto. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Transakcja ze zwiadem.

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2022

Jeżeli zgodzicie się dołączyć do tropicieli Garosa (wykonując uprzednio Współpraca z Ramhą, Przyczółek potrzebny od zaraz, Nowe wytyczne oraz To nie twoje), to mężczyzna będzie mieć dla Was kolejne zlecenie. Poprosi o sprawdzenie drogi do winnicy Valerio, aby współpracownik gildii Ernesto mógł spokojnie przejść. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Transakcja ze zwiadem.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: maksymalnie 2750 exp, 750 sztuk złota

Jeżeli przystaniecie do tropicieli, to Garos stanie się Waszym bezpośrednim przełożonym. Od razu będzie miał również dla Was zadanie. Jeden z współpracowników gildii chce się dostać do winnicy Valerio, ale martwi się o trasę. Wy musicie ją zbadać. Są dwie ścieżki, które musicie sprawdzić.

Tunel w górze

Niedaleko miasta znajduje się tunel - Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Niedaleko miasta znajduje się tunel. Jest on położony w okolicy posążka Innosa (możliwe, że mieliście okazję go odwiedzić przy okazji wykonywania zadania Wola nieba), przy drodze w kierunku Bursztynowego Wybrzeża.

Gdy tylko do niego podejdziecie, Wasz dziennik uaktualni się o informację, że musicie zabić czające się w tunelu zwierzęta. Zmierzycie się z kilkoma szczurami oraz niedźwiedziem.

Zrujnowany wąwóz

Gdy już sprawdzicie tunel, to możecie się udać do winnicy - Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Gdy już sprawdzicie tunel, to możecie się udać do winnicy. Od niej skręćcie drogą w kierunku miasta, aby sprawdzić wąwóz. Pierwsze na co powinniście się natknąć, to czerwony znak X, zaraz za przejściem pod nasypem ziemnym. Za "iksem" (patrząc od strony winnicy), w krzakach schowane są tarcze.

Idąc kilka kroków dalej w kierunku miasta, do skalnego zwężenia, natkniecie się na linę przywiązaną do drewnianej podpory - Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Idąc kilka kroków dalej w kierunku miasta, do skalnego zwężenia, natkniecie się na linę przywiązaną do drewnianej podpory. Idźcie na koniec sznura, tam zbadajcie kamienie. To już wszystkie poszlaki, możecie wrócić do Garosa.

Rozmowa z Ernesto

Garos zaniepokoi się Waszym znaleziskiem i każe Wam delikatnie porozmawiać z Ernesto, tak aby ten nie spanikował. Udajcie się teraz do Caramona (jak zwykle można go znaleźć na stołku przed gildią). Wspólnie udajcie się do karczmy Gerstanda. Pamiętajcie przebrać zbroję na niegildyjną

Jeżeli chcecie otrzymać maksymalną ilość doświadczenia, to nie możecie założyć pancerza Araxos na żadnym etapie zadania. Nawet po rozmowie w karczmie

Ernesto jest na piętrze karczmy - Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Ernesto jest na piętrze karczmy. Powiedzcie mu, że przyszliście się dopytać o szczegóły transakcji. Rozmowę powinniście przeprowadzić w taki sposób, aby sam zainteresowany nie zauważył, że coś jest nie tak.

Po rozpoczęciu konwersacji pozwólcie kupcowi mówić dalej, a następnie dopytajcie się, czy tunel to ostateczna decyzja. Możecie teraz iść przed karczmę porozmawiać z Caramonem. Wasz druh powie, że wypatrzył kogoś podejrzanego. Pójdźcie teraz za nim.

Konfrontacja z bandytami

W pewnym momencie podejrzany typ zauważa, że za nim idziecie - musicie za nim pobiec - Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W pewnym momencie podejrzany typ zauważa, że za nim idziecie - musicie za nim pobiec. Zaprowadzi Was do portu. Usłyszycie krótką rozmowę. Jeżeli Caramon do Was nie dobiegł, to poczekajcie na niego chwilę. Rozpocznie się konwersacja i będziecie musieli podjąć wybór - skonfrontować się ze zgrają bandytów lub powiadomić Garosa.

Obie powyższe opcje doprowadzą do walki z przestępcami. Wybierając pierwszą możliwość w walce wspomoże Was Caramon, w drugim przypadku potyczkę stoczycie samotnie. Bijąc się samodzielnie dostaniecie na koniec zadania więcej doświadczenia!

Bandyci nie należą do najsilniejszych, jednak jest ich wielu. Nie dajcie się otoczyć. Jeżeli zdecydowaliście się na walkę wraz z Caramonem, to pamiętajcie, że macie do pomocy sojusznika, który będzie chętny na przyjęcie kilku ciosów za Was.

W przypadku samotnej walki polecamy wycofać się na mury miejskie - Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

W przypadku samotnej walki polecamy wycofać się na mury miejskie. Spowoduje to rozciągnięcie się napastników. Możliwe nawet, że część zatrzyma się na dole schodów, dając Wam szansę zająć się nimi po kolei.

Po pokonaniu wrogów przeczytajcie również list, który znajduje się przy ciele lidera grupy.

Wróćcie teraz do Garosa po zasłużoną nagrodę. Będzie się ona różniła w zależności od tego, czy pokonaliście bandytów wspólnie z Caramonem czy nie. Na ostateczną zapłatę składa się również wykonanie co do joty rozkazów (niepoinformowanie o sytuacji Ernesto oraz przebranie się w "cywilny" pancerz). Maksymalnie możecie dostać 2750 exp oraz 750 sztuk złota, jeżeli rozprawiliście się z gangiem samotnie. W przypadku pomocy Caramona najwyższa możliwa nagroda spadnie do 2200 exp i 600 sztuk złota.