Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Poniższa strona pozwoli Wam dowiedzieć się wszystkiego o zadaniu Pod pokładem z moda Kroniki Myrtany.
Ostatnia aktualizacja: 26 stycznia 2022
Na tej stronie znajdziecie opis zadania Pod pokładem jest to pierwsza misja w modzie Kroniki Myrtany. Zapoznaje ona graczy z podstawowymi mechanikami rządzącymi tytułem. Już w jej trakcie można zdobyć poziom doświadczenia.
Nagroda: brak, jednak można zrobić szereg czynności pobocznych, które będą nagradzane osobno.
UWAGA
Wykonanie wszystkich pobocznych czynności w zadaniu Pod pokładem pozwoli Wam zdobyć osiągnięcie "A to dopiero początek". Więcej o osiągnięciach dowiecie się na osobnej stronie poradnika: Osiągnięcia
Misja zaczyna się konwersacją z bratem. Możecie bez zbędnego przedłużania porozmawiać z nim ponownie i zakończyć zadanie, jednak nie zalecamy tego, gdyż w ten sposób ominie Was sporo doświadczenia oraz przedmiotów. Zanim przejdziecie dalej, warto porozmawiać z kilkoma osobami.
Rupert
Nagroda: 100 exp oraz przepisy: szczur na patyku, kotlet grzybowy
Po rozmowie Rupert poprosi Was o kawałek mięsa. W tym celu należy zabić szczury wałęsające się po okolicy i przynieść mu ich resztki. Biedak nie będzie zadowolony, ale podzieli się przepisem "szczur na patyku" i poprosi o przygotowanie go. Wszystkie niezbędne ku temu składniki znajdziecie w beczkach koło kuchni.
Vrazka
Nagroda: 100 exp, zawartość skrytki
Kobieta poprosi Was o odnalezienie jej skrzyneczki, zabranej przez jednego z marynarzy.
Rozmowa odblokuje możliwość interakcji z jedną z desek w pomieszczeniu ze skrzynią, na końcu pokładu. Znajduje się tam przedmiot misji oraz kilka innych drobiazgów. Aby zakończyć "zadanie", zgubę należy oddać Vrazce
Urs
Nagroda: Czar otwieranie zamków
Mężczyzna ma rozterki natury filozoficznej. Jeżeli go wysłuchacie, da Wam czar Otwieranie zamków.
Aske
Nagroda: 100 exp
Aske nie będzie chciał z Wami rozmawiać, chyba że przyniesiecie mu grog, który znajduje się w zamkniętej skrzyni na końcu pokładu. Do jej otwarcia możecie użyć czaru od Ursa. Dzięki temu zdobędziecie trunek oraz ubranie marynarza.
Fabio
Nagroda: 100 exp lub 200 exp
Kolejna osoba, która nie ma ochoty na pogawędkę. Możecie wrócić do niego z piwem (znajdziecie je w tej samej skrytce, w której była skrzyneczka Vrazki) lub zmierzyć się z nim. Ta druga opcja jest zdecydowanie bardziej opłacalna. Dostaniecie 30 exp za pokonanie go oraz kolejne 200 exp za porozmawianie z nim po walce.
Sekret
Jeżeli podejdziecie do kraty, oddzielającej górny pokład od dolnego, pod odpowiednim kątem będziecie mogli porozmawiać z przemytnikiem. Da Wam to dodatkowe 50 exp.
Koniec
Jak już uznacie, że chcecie kontynuować przygody, to powinniście ponownie porozmawiać z bratem. Rozpocznie się wtedy przerywnik.
UWAGA
Decyzja podjęta podczas tego przerywnika ma wpływ na zadanie Braterska pomoc. Więcej o tym dowiecie się na osobnej stronie poradnika.