Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika Kroniki Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania W gorącej wodzie kąpany.
Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022
Na poniższej stronie znajdziecie porady do misji W gorącej wodzie kąpany, będącej częścią rozgrywki moda Kroniki Myrtany. Dowiecie się jak odbyć podróż z ocalałymi i czym skutkuje pozostanie z bratem. Misja rozpocznie się po wylądowaniu na brzegu. Jej celem jest dotarcie do wioski Silbach.
Nagroda i rozpoczęcie zadania
Nagroda: 500 exp lub brak
W gorącej wodzie kąpany polega na dotarciu do pierwszej bezpiecznej przystani na wyspie Archolos - do wioski Silbach. Misja ma dwie ścieżki, które w pewnym stopniu wpłyną na kilka innych zadań pobocznych.
Rozpoczniecie na plaży. Po rozmowie z Jornem macie za nim iść. Po chwili brat zatrzymuje się i poprosi Was, abyście przekonali do pójścia Ezekiela. Możecie mu zagrozić, lub odwołać się do rozsądku i tego, że córka nie chciałaby jego śmierci. Pozostałe opcje spowodują, że mężczyzna pozostanie na brzegu.
UWAGA
Śmierć Ezekiela zablokuje serię zadań dla niego w przyszłości. Dodatkowo utracicie potencjalnego kupca.

Niezależnie od efektu rozmowy wróćcie do brata i biegnijcie za nim. Po chwili dotrzecie do reszty ocalałych i zostanie przed Wami postawiony wybór: pójść z Fabio lub Jornem (niezalecane).
UWAGA
- Niestety z jakiegoś powodu 500 exp za wykonanie zadania W gorącej wodzie kąpany dostaniecie jedynie, jeżeli pójdziecie wraz z ocalałymi i pozwolimy bratu iść samotnie.
- Wybór w tym miejscu zdecyduje o losie Maiwen. Przeżyje ona tylko, jeżeli udacie się z ocalałymi. Ma to wpływ na zadanie Braterska pomoc. Informacje o tym zadaniu znajdziecie na osobnej stronie poradnika.
Podróż z ocalałymi
Jeżeli wybierzecie Fabio oraz resztę ocalałych, udacie się do jaskini. Znajduje się w niej kilka młodych kretoszczurów.

Po pokonaniu ich, Fabio rozkaże Wam iść po chrust. Macie trzy opcje. Możecie po niego pójść, kazać Fabiowi samemu go zebrać (zgodzi się, jeżeli pokonaliście go w walce) lub powiedzieć, żeby poszukał kogoś innego.

Niezależnie od Waszego wyboru, po chwili w jaskini zapali się ognisko, a Fabio upiecze mięso z kretoszczura. Możecie go poprosić o kawałek, jeżeli przynieśliście mu chrust, lub kazaliście mu po niego iść osobiście.
Jaskinia posiada również dwie odnogi. Prawa prowadzi do teleportu (czerwony pentagram na podłodze). Póki co nic z nim nie możecie zrobić, ale znajduje się tam kilka magicznych zwojów. Możecie o tym zameldować Fabio.

Druga ścieżka zaprowadzi Was do jaskini z dwoma goblinami. Nie powinny stanowić większego zagrożenia. Znajdują się tam złoża żelaza, do których warto podejść w przyszłości z kilofem i ulepszoną umiejętnością pozyskiwania zasobów.

Gdy już będziecie gotowi, należy wejść w interakcję z ogniskiem. Obudzi Was atak wygłodniałych topielców. Po ich pokonaniu, pójdźcie za Rupertem do Silbach.
Okazuje się, że Jorn już tam dotarł, a Wy ruszycie na jego spotkanie.
Podróż z bratem (niezalecana)
Alternatywną ścieżką wykonania zadania jest podróż z bratem. Oddzielicie się od reszty ocalałych i podążycie za Jornem. Krewniak poprowadzi Was w kierunku rzeki, a potem wzdłuż niej. Po drodze stoczycie kilka potyczek z wygłodniałymi topielcami, krwiopijcami oraz ścierwojadami. Jeżeli chcecie oszczędzać siły, to możecie pozostawić walkę bratu - jest nieśmiertelny.
Po chwili podróży dotrzecie do chatki. Przed nią stoi topielec. Z jego ciała możecie zebrać klucz.

W budynku jest skrzynia, do której ten klucz pasuje. Znajdziecie w niej krótki łuk i kilka strzał.
UWAGA
Skrzynkę można otworzyć, nawet jeżeli nie udaliście się z Jornem w ramach tego zadania. Wystarczy pójść w dowolnej chwili w to miejsce i zabrać klucz z ciała potwora.

Po przeszukaniu chatki ruszycie w dalszą drogę, aż napotykacie na rzecznych krwiopijców. Po walce z nimi brat poinformuje, że został ranny i to Wy powinniście prowadzić. Brama do wioski jest już niedaleko, wystarczy podążać dalej ścieżką.

Zatrzyma Was strażnik. Na jego pytania musicie odpowiadać do skutku, jeżeli to, co mówicie mu się nie spodoba, konwersacja zacznie się od nowa. Najlepiej wyznać prawdę.
Nieważne, w jaki sposób dotarliście do wioski, Silbach stoi przed Wami otworem.