Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Należy osłabić wpływy Volkera w mieście. W zadaniu Uciszyć Krzykacza tego dokonacie, jednocześnie zostając członkiem Wodnego Kręgu. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany opowiemy o tej misji.

Ostatnia aktualizacja: 29 maja 2023

Chcecie zostać członkami Wodnego Kręgu w Kronikach Myrtany? Musicie więc wykonać zadanie Uciszyć Krzykacza. Jak tego dokonać powiemy Wam na tej stronie poradnika.

Nagroda i rozpoczęcie zadania

Nagroda: 2000 exp.

Uciszyć Krzykacza rozpoczniecie, gdy przeczytacie notatkę Informacje o krzykaczach Volkera w ekwipunku. Otrzymacie ją w ramach zadania Strażnik Równowagi. Dzięki niej dowiecie się, gdzie szukać Waszych celów.

Krzykacz na moście koło Koszar

Pójdźcie na most łączący Koszary i Stare miasto - Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pójdźcie na most łączący Koszary i Stare miasto. Stoi tam krzykacz. Jednak nie możecie z nim nic zrobić. Przejdźcie przez most (na stronę Startego miasta) i porozmawiajcie ze strażnikiem Oktavem. Mężczyzna ma już dość sytuacji i planuje pozbyć się agitatorów Volkera.

Udajcie się teraz do Venzela (ikona pergaminu na mapie miasta). Pisarz sam nie napisze przemowy, ale udostępni Wam swoje stanowisko. Podejdźcie do niego i wejdźcie z nim w interakcję. Możecie teraz wybrać treść mowy - nie ma znaczenia, co to będzie. Zadanie przebiegnie tak samo. Po ponownej rozmowie ze skrybą odczekajcie dzień.

Wróćcie do Oktawa, mężczyzna poda Wam kolejny cel - wysoki budynek naprzeciwko lombardu Czas zapłaty (ikona pucharu na mapie) - Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wróćcie do Oktawa, mężczyzna poda Wam kolejny cel - wysoki budynek naprzeciwko lombardu Czas zapłaty (ikona pucharu na mapie). Na piętrze znajdziecie Skrzynię ludzi Volkera. Możecie ją opróżnić, najważniejsze jest jednak, aby pozostawić w niej fałszywą przemowę.

Po zrobieniu tego po chwili pojawi się człowiek Volkera - Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po zrobieniu tego po chwili pojawi się człowiek Volkera. Niezależnie od tego, co mu powiecie, on i tak Was zaatakuje. Teraz musicie schować jego ciało. Użyjcie do tego beczki znajdującej się w rogu pomieszczenia na piętrze. Po prostu wejdźcie z nią w interakcję. Będziecie mogli wybrać również co zrobić z trupem - ten wybór nie ma wpływu na przebieg zadania. Prześpijcie się i pójdźcie ponownie do strażnika. Pierwszy Krzykacz pokonany.

Krzykacz w Slumsach

Krzykacza w Slumsach znajdziecie koło sklepu Złote wrota (ikona pierścienia) - Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Krzykacza w Slumsach znajdziecie koło sklepu Złote wrota (ikona pierścienia). Porozmawiajcie z nim. Jest on nieśmiertelny, więc atak na nic się nie zda. Musicie znaleźć jednego z Opiekunów Slumsów. Może być to nieco trudne, jeżeli nie zapłaciliście za ochronę, gdyż wtedy kilku z nich pewnie już nie żyje. Jednakże jeden patroluje ulicę od wieży do łuczarza. Wystarczy z nim porozmawiać i zapłacić 500 sztuk złota. Wróćcie na miejsce z krzykaczem następnego dnia. Ta część misji wykonana.

Krzykacz w Porcie

Ostatni mówca jest w Porcie, koło dźwigu i karczmy Helgi - Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Ostatni mówca jest w Porcie, koło dźwigu i karczmy Helgi. Porozmawiajcie z nim. Następnie ponownie rozpocznijcie konwersację i wyczerpcie tematy. Krzykacz Was zaatakuje. Strzela z kuszy, więc po prostu zaatakujcie go bronią do walki w zwarciu.

Następnie podejdźcie do ludzi, do których przemawiał. Wasz wybór dialogowy nie ma wpływu na zakończenie zadania.

Po załatwieniu sprawy 3 krzykaczy, wróćcie do Kessela. Otrzymacie wtedy doświadczenie i będziecie mogli kontynuować zadanie Strażnik Równowagi.