(dostępne tylko od strony jaskini)
Pillars of Eternity 2: Zacisze Vilariego - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Zacisze Vilariego (Vilario's Rest). Jest to pierwsza pełnoprawna lokacja odwiedzana po rozpoczęciu kampanii w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Główny bohater trafia na plażę po tym jak rozbija się jego statek (nie można temu zapobiec). Jest to jedna spośród kilku lokacji możliwych do odwiedzenia na wyspie Port Maje. Spotkasz tu tylko jedną wrogo nastawioną kreaturę. Możesz natomiast pozbierać trochę skarbów i spotkać się z kilkoma członkami załogi (także tymi, którzy już nie żyją).
- Ważne miejsca w Zaciszu Vilariego
- Questy do odblokowania w Zaciszu Vilariego
- Ważne postacie niezależne w Zaciszu Vilariego
- Rodzaje przeciwników i potworów w Zaciszu Vilariego
- Inne informacje związane z Zaciszem Vilariego
Ważne miejsca w Zaciszu Vilariego
1. Miejsce startu. W miejscu tym rozpoczynasz swoją przygodę z grą PoE 2 Deadfire. Od razu załączy się rozmowa z Ederem, którego warto przyłączyć do drużyny.
2. Rozbity statek. Nie możesz odpłynąć z wyspy dopóki nie naprawisz statku w ramach głównego zadania Los rozbitka.
Możesz wdrapać się na pokład dzięki Atletyce lub lince z kotwiczką (do odnalezienia w pobliskiej skrzyni). Irrena potrzebuje pomocy - możesz ją uratować (quest Pomocne dłonie).
5. Jaskinia na plaży. Ścieżka prowadzi do Jaskini morskiej (M2). W drodze do niej możesz wpaść na dzika oraz spotkać Chitupeca (tylko jeśli nie zginął po rozbiciu się statku). Samo zbadanie jaskini jest opcjonalne. Warto do niej zajrzeć żeby uratować wszystkich cżłonków załogi w ramach misji Pomocne dłonie.
Questy do odblokowania w Zaciszu Vilariego
[Polowanie na Eothasa] Ścigając boga (To Hunt Down a God) - Jest on automatycznie dodawany do dziennika.
[Polowanie na Eothasa] Los rozbitka (Stranded) - Jest on automatycznie dodawany do dziennika.
[Misje] Pomocne dłonie (Helping Hands) - Jest on automatycznie dodawany do dziennika.
Ważne postacie niezależne w Zaciszu Vilariego
Eder (M1,1) - W trakcie rozmowy wyrazi chęć dołączenia do drużyny. To jeden z siedmiu możliwych do zrekrutowania towarzyszy.
Irrena (M1,2) - Odniosła ona obrażenia. Po przedostaniu się na pokład rozbitego statku możesz jej pomóc w powrocie na suchy ląd (quest Pomocne dłonie).
Rodzaje przeciwników i potworów w Zaciszu Vilariego
Młody dzik (Young Boar)
Inne informacje związane z Zaciszem Vilariego
To startowa lokacja gry Pillars of Eternity 2 Deadfire i dlatego nie należy spodziewać się komplikacji. Jedyne zagrożenie stanowi (słaby) dzik i pojedynek z nim warto wykorzystać do zapoznania się z podstawami systemu walki (lub przypomnieniem sobie ich).
Nie śpiesz się z dotarciem do wyjścia na mapę wyspy i opuszczeniem plaży. Warto wcześniej odwiedzić Jaskinię morską na potrzeby questu Pomocne dłonie (w samej jaskini czekają Cię proste walki i nowe skarby do odkrycia).
Po załatwieniu wszystkich spraw w głównym zadaniu Los rozbitka możesz powrócić na plażę i odpłynąć. Dopiero w tym momencie odblokowywana jest opcja swobodnego podróżowania po świecie gry (na wyspę Port Maje możesz oczywiście powrócić w dalszej części gry).
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Maje
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Zacisze Vilariego - mapa
- Pillars of Eternity 2: Jaskinia morska - mapa
- Pillars of Eternity 2: Przystań w Port Maje - mapa
- Pillars of Eternity 2: Oko Krakena - mapa
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość gubernatora - mapa
- Pillars of Eternity 2: Ulica Gorecci - mapa
- Pillars of Eternity 2: Satahuzi - mapa
- Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - mapa
- Pillars of Eternity 2: Podpoziom areny - mapa
- Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - Wnętrze ruin - mapa
- Pillars of Eternity 2: Wydarzenia i pozostałe lokacje - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Maje
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
