Pillars of Eternity 2: Zęza - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021 7373 Następna Zęza Chytra propozycja Poprzednia Wyspa Sayuka Zadania poboczne na wyspie Sayuka Ważne obszary na mapieMiejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację Zęzy. Centralna część Azylu. Przy górnym budynku jest świnka - pupil Chauncey (+1 do Zręczności). Udita zleca zadania z grupy "Nagroda za głowę". Carlo Fortuni jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Zwinne dłonie i Dyplomacja. Kae Polzech jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Skradanie się i Metafizyka. Barquamiego możesz zaprosić do udziału w przedstawieniu (06). Warownia. Jacob Harker jest właścicielem gospody - możesz zakupić zapasy, opłacić pokój (darmowy pobyt lub płatne z różnymi premiami do statystyk), a także wynająć podróżników i członków załogi statku. Elias Zelen jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Materiały wybuchowe i Mechanika. Możesz zaprosić Taernę do udziału w przedstawieniu (06). Oficerska żerdź. Pietro ma problem i poprosi o pomoc - możesz mu jej udzielić w ramach pobocznego zadania "Żelazny Bebech". Zakątek Przyjemności. Irwena jest kurtyzaną i możesz ją opłacić - 50 złota. Chłopiec okrętowy jest kurtyzanem i możesz go opłacić - 200 złota. Jest tu zamknięta skrzynia Jacoba Harkera (zamek 12 poziomu), która skrywa ponad 1300 złota. Trupa Drewnianej Nogi. Calandra poprosi o pomoc w znalezieniu aktorów do przedstawienia - poboczny quest "Artysta potrzebny od zaraz". Są oni w (02) i (03). Birna jest handlarką - sprzedaje zapasy, żywność, napoje i składniki alchemiczne. Świetlisty Bar. Rosanella prowadzi bar - sprzedaje różne napoje. Możesz ją też poprosić o pomoc w uzdrowieniu Pietra (04). Yngfrith to poprzednia właścicielka gadającego miecza Modwyr odnalezionego w Ruinach Starego Miasta pod Neketaką (M21,5) - możesz zgodzić się na oddanie jej miecza, poprosić miecz Modwyr o pozostanie z bohaterem lub zabić kobietę (automatyczna utrata miecza). Dessiral zleca drużynie kilka zadań z grupy "Nagroda za głowę". Kufer Skarbów. Dimesa prowadzi sklep - sprzedaje unikalne oraz wysokiej jakości bronie i elementy pancerza, a także mikstury i rzadkie materiały do craftingu. Zamknięta skrzynia z zamkiem 15 poziomu (zaczekaj aż strażnik odejdzie) - skrywa unikalny pancerz Opalizująca łuska. Emporium Ramasa. Ramaso jest handlarzem - sprzedaje unikalny pancerz Blada Skóra, unikalny sztylet Żarliwe Ostrze, gadżety, wysokiej jakości bronie, tarcze i zbroje, mikstury i składniki alchemiczne. Co'el Marcellus jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Blefowanie i Obrotność. W okolicy są skrzynie z różnymi zapasami dla statku. Przebywa tu bezpański pies - pupil Hemp (+1 do Kondycji). Consuaglo mes Casitas. Przebywa tu Kapitan Furrante - to ważny NPC powiązany z szeregiem questów. Gabinet Furrante. Tajna skrytka z dużą ilością złota plus inne pojemniki z lootem. Przejście do Wieży Stosu. Na szczycie wieży jest kilka pojemników z drobnym lootem. Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M36 - Zęza Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Powyższa mapa prezentuje lokację o nazwie Zęza (Dunnage). To jedna z większych miejscówek możliwych do odwiedzenia w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire i jest ona pirackim osiedlem. W miejscu tym drużyna może zająć się zaliczeniem kilku questów związanych z piratami, aczkolwiek wizyta w Zęzy ma również na celu m.in. spotkanie się z liczniej występującymi trenerami umiejętności. Dzięki opłaceniu u nich szkoleń szybko możesz podnieść niektóre umiejętności głównego bohatera. Ważne miejsca w ZęzieQuesty do odblokowania w ZęzieQuesty kontynuowane w ZęzieTrenerzy umiejętności w ZęzieInne ważne postacie niezależne w ZęzieInne informacje związane z Zęzą Ważne miejsca w Zęzie2. Centralna część Azylu. Przy górnym budynku jest świnka - pupil Chauncey (+1 do Zręczności). Udita zleca zadania z grupy Nagroda za głowę. Carlo Fortuni jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Zwinne dłonie i Dyplomacja. Kae Polzech jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Skradanie się i Metafizyka. Barquamiego możesz zaprosić do udziału w przedstawieniu w ramach questu Artysta potrzebny od zaraz (M36,6). 3. Warownia. Jacob Harker jest właścicielem gospody - możesz zakupić zapasy, opłacić pokój (darmowy pobyt lub płatne: +10% do zdrowia i +1 do zaangażowania wrogów za 180 złota; +2 do Mocy i Kondycji za 360 złota; +3 do Percepcji i +1 do maksymalnego Wzmocnienia za 720 złota), a także wynająć podróżników i członków załogi statku. Elias Zelen jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Materiały wybuchowe i Mechanika. Możesz zaprosić Taernę do udziału w przedstawieniu w ramach questu Artysta potrzebny od zaraz (M36,6). 4. Oficerska żerdź. Pietro ma problem i poprosi o pomoc - możesz mu jej udzielić w ramach pobocznego zadania Żelazny Bebech. 6. Trupa Drewnianej Nogi. Calandra poprosi o pomoc w znalezieniu aktorów do przedstawienia - otrzymasz poboczny quest Artysta potrzebny od zaraz. Potencjalni kandydaci są w (M36,2 i 3). Birna jest handlarką - sprzedaje zapasy, żywność, napoje i składniki alchemiczne. 7. Świetlisty Bar. Rosanella prowadzi bar - sprzedaje różne napoje. Możesz ją też poprosić o pomoc w uzdrowieniu Pietra (M36,4). Yngfrith to poprzednia właścicielka gadającego miecza Modwyr odnalezionego w Ruinach Starego Miasta pod Neketaką (M21,5) - możesz zgodzić się na oddanie jej miecza, poprosić miecz Modwyr o pozostanie z bohaterem lub zabić kobietę (automatyczna utrata miecza). Dessiral zleca drużynie kilka zadań z grupy Nagroda za głowę (otrzymasz od razu cały ich zestaw, nie są tak jak zwykle odblokowywane po kolei). 9. Emporium Ramasa. Ramaso jest handlarzem - sprzedaje unikalny pancerz Blada Skóra, unikalny sztylet Żarliwe Ostrze, gadżety, wysokiej jakości bronie, tarcze i zbroje, mikstury i składniki alchemiczne. Co'el Marcellus jest trenerem umiejętności - za 3000 złota może podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Blefowanie i Obrotność. W okolicy są skrzynie z różnymi zapasami dla statku. Przebywa tu bezpański pies - pupil Hemp (+1 do Kondycji). 10. Consuaglo mes Casitas. Przebywa tu Kapitan Furrante - to ważna postać niezależna powiązana z szeregiem questów. Questy do odblokowania w Zęzie[Principi] Nagroda za głowę (Bounty) - Porozmawiaj z Uditą (M36,1). Zleca ona kilka zadań z tej kategorii. Pierwsze z nich dotyczy wytropienia i zamordowania Chornu. [Zadania] Żelazny Bebech (Iron Gut) - Porozmawiaj z Pietrem (M36,4). [Zadania] Artysta potrzebny od zaraz (A Tidy Performance) - Porozmawiaj z Calandrą (M36,6). [Zadania] Nagroda za głowę (Bounty) - Porozmawiaj z Dessiral (M36,7). Zleca ona od razu kilka zadań z tej kategorii i wszystkie dotyczą wytropienia i zamordowania członków załogi Podżegacza (Firebrand). [Principi] Chytra propozycja (A Shrewd Proposition) - Musisz spotkać się z kapitanem Furrante (M36,10). Questy kontynuowane w Zęzie[Vailiańska Kompania Handlowa] Podobieństwo umysłów (Of Like Minds) (M18) - Musisz spotkać się z kapitanem Furrante (M36,10). [Principi] Symbole śmierci (Symbols of Death) - Musisz spotkać się z kapitanem Furrante (M36,10). Trenerzy umiejętności w ZęzieCarlo Fortuni (M36,2) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 umiejętności bohatera Zwinne dłonie i Dyplomacja. Kae Polzech (M36,2) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 umiejętności bohatera Skradanie się i Metafizyka. Elias Zelen (M36,3) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 umiejętności bohatera Materiały wybuchowe i Mechanika. Co'el Marcellus (M36,9) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 umiejętności bohatera Blefowanie i Obrotność. Inne ważne postacie niezależne w ZęzieUdita (M36,1) - zleca zadania z grupy Nagroda za głowę. Jacob Harker (M36,3) - jest właścicielem gospody - możesz zakupić zapasy, opłacić pokój, a także wynająć podróżników i członków załogi statku. Pietro (M36,4) - zleca poboczne zadanie Żelazny Bebech. Calandra (M36,6) - zleca poboczne zadanie Artysta potrzebny od zaraz. Birna (M36,6) - jest handlarką - sprzedaje zapasy, żywność, napoje i składniki alchemiczne. Rosanelle (M36,7) - prowadzi bar - sprzedaje różne napoje. Yngfrith (M36,7) - jest powiązana z gadającym mieczem Modwyrem z Neketaki. Dessiral (M36,7) - zleca zadania z grupy Nagroda za głowę. Dimesa (M36,8) - prowadzi sklep - sprzedaje unikalne oraz wysokiej jakości bronie i elementy pancerza, a także mikstury i rzadkie materiały do craftingu. Ramaso (M36,9) - jest handlarzem - sprzedaje unikalne artefakty, gadżety, wysokiej jakości bronie, tarcze i zbroje, mikstury i składniki alchemiczne. Kapitan Furrante (M36,10) - to ważna postać niezależna powiązana z szeregiem questów. Inne informacje związane z ZęząOdwiedzenie pirackiego osiedla jest bardzo wskazane jeśli masz trochę złota w zapasie i zależy ci na rozwinięciu umiejętności głównego bohatera. Na wyspie przebywa aż czterech trenerów umiejętności, przy czym chcąc opłacić wszystkie możliwe szkolenia musisz liczyć się z koniecznością wydania w sumie 12000 sztuk złota. Zęza składa się z czterech stosunkowo niewielkich lokacji i możesz swobodnie pomiędzy nimi podróżować - przedstawiliśmy je na jednej wspólnej mapie w naszym poradniku. Uwaga - Podczas jednej z podróży już po odblokowaniu questu Artysta potrzebny od zaraz drużyna może zostać zatrzymana przez grupę wrogo nastawionych piratów dowodzonych przez Eadmunda. Są oni na szczęście łatwi do pokonania i są jedynym zagrożeniem jakie można napotkać na tej wyspie. Następna Zęza Chytra propozycja Poprzednia Wyspa Sayuka Zadania poboczne na wyspie Sayuka