(prowadzi na małą plażę niedostępną od strony wraku)
Pillars of Eternity 2: Jaskinia morska - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Jaskinię morską (Sea Cave). To jedna z lokacji odwiedzanych na samym początku gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Eksploracja jaskini ma przede wszystkim na celu odnalezienia jednego z zaginionych członków załogi. Możesz tu wpaść na kilka odmian potworów (w większości słabych) oraz zająć się pozbieraniem skarbów (w większości ze skrzyń).
- Ważne miejsca w Jaskini morskiej
- Questy kontynowane w Jaskini morskiej
- Ważne postacie niezależne w Jaskini morskiej
- Rodzaje przeciwników i potworów w Jaskini morskiej
- Inne informacje związane z Jaskinią Morską
Ważne miejsca w Jaskini morskiej
1. Miejsce startu. Domyślnie zaczynasz przy dolnym wejściu do jaskini. Górne przejście staje się dostępne tylko jeśli dotrzesz do podwodnego korytarza (punkt 2) i poprawnie skorzystasz z Atletyki żeby przez niego przepłynąć (po załączeniu się sceny paragrafowej warto wybrać opcję odnalezienia po drodze miejsc do zaczerpnięcia powietrza).
3. Beodul. Odnalezienie Krasnoluda Beodula jest częścią zadania Pomocne dłonie. Postać tę otacza mnóstwo pułapek, które musisz omijać lub rozbrajać. Możesz pomóc Beodulowi w wydostaniu się z jaskini.
Na północny-zachód od miejsca pobytu Beodula jest skrzynia ze skarbami, ale musisz najpierw rozbroić pułapkę.
4. Opuszczona kryjówka. Pilnuje jej wrogi zardzewiały miedziany konstrukt - to najbardziej wytrzymała kreatura spośród tych, które spotyka się w jaskini. W pobliżu są zwłoki z magicznym pierścieniem ochrony (Ring of Minor Protection) i wytrychami.
Questy kontynowane w Jaskini morskiej
[Misje] Pomocne dłonie (Helping Hands) (M1) - Beodul (M2,3) to jedna z osób do odnalezienia w ramach tego questu.
Ważne postacie niezależne w Jaskini morskiej
Beodul (M2,3) - Możesz pomóc mu w wydostaniu się z jaskini na potrzeby zaliczenia questu Pomocne dłonie. Beodula otaczają pułapki. Nie uaktywnij żadnej z nich, bo mogą zadać spore obrażenia.
Rodzaje przeciwników i potworów w Jaskini morskiej
Żuk jaskiniowy (Cave Beetle)
Szkielet (Skeleton) - są m.in. odporne na zatrucia; uważaj na pomieszczenie (M2,5) gdzie na raz pojawią się dwa szkielety
Morski nietoperz (Sea Bat) - są one odporne na choroby
Zardzewiały miedziany konstrukt (Rusted Copper Construct) - konstrukty są bardzo wytrzymałe, tak więc musisz je dłużej atakować zanim zwyciężysz; trzymaj słabszych członków drużyny z dala od ich ataków w walce wręcz
Inne informacje związane z Jaskinią Morską
Jaskinię najlepiej jest eksplorować pozostając przez cały czas w trybie skradania się. Umożliwi ci to zaskoczenie wielu potworów. Pilnuj się ponadto w tej części jaskini gdzie przebywa Beodul (M2,3). Najlepiej wysłać tam na zwiad członka drużyny z najwyższą Percepcją po to żeby odkryć wszystkie okoliczne pułapki. Warto podjąć próbę rozbrojenia ich wszystkich. Jeśli nie pozwalają ci na to statystyki to bardzo ostrożnie omijaj pułapki.
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Maje
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Zacisze Vilariego - mapa
- Pillars of Eternity 2: Jaskinia morska - mapa
- Pillars of Eternity 2: Przystań w Port Maje - mapa
- Pillars of Eternity 2: Oko Krakena - mapa
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość gubernatora - mapa
- Pillars of Eternity 2: Ulica Gorecci - mapa
- Pillars of Eternity 2: Satahuzi - mapa
- Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - mapa
- Pillars of Eternity 2: Podpoziom areny - mapa
- Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - Wnętrze ruin - mapa
- Pillars of Eternity 2: Wydarzenia i pozostałe lokacje - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Maje
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
