Pillars of Eternity 2: Sztab imperialny - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021 7373 Następna Wyspa Neketaka Mapy Lśniąca Łaźnia Poprzednia Wyspa Neketaka Mapy Dziura Wyjścia z lokacjiM13 – Wyjścia do: Mosiężna Cytadela. Ważne obszary na mapieGabinet hazanui Karu. Gabinet jest początkowo zamknięty i nie możesz spotkać się z Karu (musisz dostatecznie awansować w głównym wątku i otrzymać quest "Mosiężne Imperium"). Próba otwarcia drzwi doprowadzi do zaalarmowania strzażników. Biuro kwatermistrza. Możesz spotkać się z kwatermistrzem. Sabormi nie zaoferuje ci żadnych towarów dopóki nie staniesz się sojusznikiem Królewskiej Kompanii Martwego Ognia. Schody łączące główny i dolny poziom budynku. Kuchnia. Możesz tu odnaleźć dużo żywności i napoów do zabrania (bez ryzyka kradziezy). Koszary. Przy łóżkach jest dużo skrzynek z różnymi rzeczami do ukradzenia (bronie, zbroje, mikstury, złoto i inne). Dwie skrzynie są zamknięte - zamki 3 i 5 poziomu. Jedno z łóżek ma też tajną skrytkę z rubinem. Gabinet Atsury. Atsura zleca poboczne zadania "Nikłe perspektywy" oraz "Burze Poko Kohary". Zadanie "Burze Poko Kohary" mogłeś też odblokować wcześniej (spotkanie z Vailiańską Kompanią Handlową) - wtedy zostanie jedynie zaktualizowane. Więzienie. Możesz odnaleźć drobny loot w celach i głównym pomieszczeniu. Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M23 - Neketaka: Sztab imperialny Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Powyższa mapa prezentuje Sztab imperialny (Imperial Command). Jest to jeden z większych budynków nadających się do zbadania podczas pobytu w mieście Neketaka w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wejście do budynku zlokalizowane jest w dzielnicy Mosiężna Cytadela. W lokacji tej możesz rozpocząć lub kontynuować questy powiązane z Królewską Kompanią Martwego Ognia. Ważne miejsca w Sztabie ImperialnymQuesty do odblokowania w Sztabie ImperialnymWażne postacie niezależne w Sztabie ImperialnymInne informacje związane ze Sztabem Imperialnym Ważne miejsca w Sztabie Imperialnym1. Gabinet hazanui Karu. Gabinet jest początkowo zamknięty i nie możesz spotkać się z Karu (musisz dostatecznie awansować w głównym wątku - zainteresuj się głównym questem Żyły Eory, a odblokujesz quest Mosiężne Imperium). Próba otwarcia drzwi doprowadzi do zaalarmowania strzażników. 6. Gabinet Atsury. Atsura zleca poboczne zadania Nikłe perspektywy oraz Burze Poko Kohary. Zadanie Burze Poko Kohary mogłeś też odblokować wcześniej (spotkanie z Vailiańską Kompanią Handlową) - wtedy zostanie jedynie zaktualizowane. Questy do odblokowania w Sztabie Imperialnym[Królewska Kompania Martwego Ognia] Nikłe perspektywy (Dim Prospects) - Porozmawiaj z Atsurą (M23,6). [Misje] Burze Poko Kohary (The Storms of Poko Kohara) - Porozmawiaj z Atsurą (M23,6). Zadanie alternatywnie można rozpocząć w Siedzibie Vailiańskiej Kompanii Handlowej (M18,4) dzięki rozmowie z Luevą Alvari. [Królewska Kompania Martwego Ognia] Kariera importera (A Matter of Import) - Porozmawiaj z Atsurą (M23,7) oraz z Hazanui Karu (M23,1) po ukończeniu misji Burze Poko Kohary. Ważne postacie niezależne w Sztabie ImperialnymHazanui Karu (M23,1) - Musisz zaczekać aż możliwe będzie spotkanie z tą postacią. Sabormi (M23,2) - Nie możesz z nią handlować dopóki nie staniesz się sojusznikiem Królewskiej Kompanii. Atsura (M23,6) - Otrzymasz od niego poboczne zadania Nikłe perspektywy i Burze Poko Kohary. Inne informacje związane ze Sztabem ImperialnymKrólewska Kompania Martwego Ognia to jedna z większych frakcji w świecie gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Warto zajrzeć do jej siedziby już przy pierwszej wizycie w mieście Neketaka. Pozwoli ci to już na wczesnym stadium rozgrywki zająć się zadaniami powiązanymi z tą frakcją i zacząć budować pozytywne relacje z nią. Powróć tu też później po to żeby np. spotkać się z Karu (gabinet jest początkowo zamknięty). Boczne wyjścia z budynku prowadzą do schodów przy klifie (gra ponownie wczyta mapę M13). To alternatywny sposób podróżowania pomiędzy piętrami sztabu. Następna Wyspa Neketaka Mapy Lśniąca Łaźnia Poprzednia Wyspa Neketaka Mapy Dziura