Pillars of Eternity 2: Sayuka - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021 7373 Następna Wyspa Sayuka Cignath Mór Poprzednia Fort Martwego Światła Porachunki z piratem Ważne obszary na mapieMiejsce startu. Eksplorację wyspy rozpoczynasz w porcie. Możesz tu powrócić żeby opuścić Sayukę. Możesz porozmawiać z Tebe i Podsekretarzem na temat Sayuki. Północne schody. Marofeto Liano to trener umiejętności, ale możesz zamówić trening tylko jeśli nie odbierzesz mu siłą (Zastraszenie 6) amuletu Przejęcie i odmowa. Za 3000 złota bohater może podnieść o 1 punkt umiejętności Wnikliwość i Zastraszenie. Bezdomny kot Bernhard jest pupilem (+1 do Intelektu). Remaro powiązany jest z osobistym questem Serafena "Czarnoksiężnik i dżentelmen" (M34). Biuro kapitana floty. Kapitan floty Okaya powiązana jest z pobocznym questem "Sezon łowiecki" (04).. W biurze jest skrzynia z zamkiem 7 poziomu - wysokiej jakości arkebuz, klejnot i złoto. Centrum miasta. Po pewnym czasie pojawią się tu wrodzy druidzi i rozpocznie się poboczny quest "Sezon łowiecki". Warsztat. Wewnątrz są centrum badawcze i ładownia. Skrzynia z zamkiem 14 poziomu - skrywa różdżkę wysokiej jakości, materiały do naprawy statku i flagę Królewskiej Kompanii Martwego Ognia. Rynek. Taqua jest handlarzem - sprzedaje różne gatunki ryb. Koami jest handlarką - sprzedaje unikalną włócznię Cierpliwość Łowcy, unikalny miecz dwuręczny Distraho, inne wysokiej jakości bronie, gadżety i mikstury. Długi dom. Przed budynkiem możesz kłócą się Tipa i Weto. Możesz pozostać bezstronny, opowiedzieć się po stronie Huana lub Królewskiej Kompanii Martwego Ognia (małe premie do reputacji). Wewnątrz budynku są oddzielne pomieszczenia dla tubylców Mataru i Kuaru - możesz z niektórymi z nich porozmawiać. Skrzynia z zamkiem 14 poziomu - skrywa m.in. młot wojenny bardzo wysokiej jakości. Miejsce rozpoczęcia eksploracji Bagna Wygiętego Konara. Południowe przejście. Wymaga ono zniszczenia skrytobójczych lian i pokonania delemgany lianowładczej. W pobliżu do odnalezienia jest pupil Młode niedźwiedzia (+8 do hartu). Przejście przez bagna. Wybranie tego przejścia wymusza pokonanie potężnego moczarowego czatownika, druidów oraz szeregu słabszych potworów. W pobliżu przebywa kot - pupil Twix (+15 do maksymalnego zdrowia). Druidyczny krąg. Przebywają tu potężni druidzi z pobocznego zadania "Sezon łowiecki" (04). Możesz dogadać się z nimi (opcje dialogowe Druida / Łowcy / Dyplomacji 13) lub stoczyć z nimi potężną bitwę. Jeśli stoczyłeś walkę to odszukaj po niej unikalny łuk Miłosierdzie Świętego Omaku. Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M35 - Sayuka Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Powyższa mapa prezentuje wyspę Sayuka. Jest to jedna z opcjonalnych lokacji możliwych do odwiedzenia w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wizyta na wyspie ma na celu m.in. dokończenie osobistego zadania towarzysza Serafena, ale możesz też przy okazji pohandlować z lokalnymi kupcami, podnieść swoje umiejętności po spotkaniu z trenerem czy odblokować nowy poboczny quest. Przed dotarciem na Sayukę warto rozwinąć dostatecznie drużynę, gdyż walki m.in. z wrogimi druidami mogą być bardzo trudne dla początkującej ekipy. Ważne miejsca na wyspie SayukaQuesty do odblokowania na wyspie SayukaQuesty kontynuowane na wyspie SayukaTrenerzy umiejętności na wyspie SayukaInne ważne postacie niezależne na wyspie SayukaRodzaje przeciwników i potworów na wyspie SayukaInne informacje związane z wyspą Sayuka Ważne miejsca na wyspie Sayuka2. Północne schody. Marofeto Liano to trener umiejętności, ale możesz zamówić trening tylko jeśli nie odbierzesz mu siłą (Zastraszenie 6) amuletu Przejęcie i odmowa. Za 3000 złota bohater może podnieść o 1 punkt umiejętności Wnikliwość i Zastraszenie. Bezdomny kot Bernhard jest pupilem (+1 do Intelektu). Remaro powiązany jest z osobistym questem Serafena Czarnoksiężnik i dżentelmen (M34). 3. Biuro kapitana floty. Kapitan floty Okaya powiązana jest z pobocznym questem Sezon łowiecki (M35,4). W biurze jest skrzynia z zamkiem 7 poziomu - wysokiej jakości arkebuz, klejnot i złoto. 4. Centrum miasta. Po pewnym czasie pojawią się tu wrodzy druidzi w towarzystwie kontrolowanych zwierząt i rozpocznie się poboczny quest Sezon łowiecki. Musisz rozprawić się z druidami i wejść do dowolnego budynku, by doprowadzić do ponownego pojawienia się NPC-ów na głównej mapie miasta. 6. Rynek. Taqua jest handlarzem - sprzedaje różne gatunki ryb. Koami jest handlarką - sprzedaje unikalną włócznię Cierpliwość Łowcy, unikalny miecz dwuręczny Distraho, inne wysokiej jakości bronie, gadżety i mikstury. 9. Południowe przejście. Wymaga ono zniszczenia skrytobójczych lian i pokonania delemgany lianowładczej. W pobliżu do odnalezienia jest pupil Młode niedźwiedzia (+8 do hartu). 10. Przejście przez bagna. Wybranie tego przejścia wymusza pokonanie potężnego moczarowego czatownika, druidów oraz szeregu słabszych potworów. W pobliżu przebywa kot - pupil Twix (+15 do maksymalnego zdrowia). 11. Druidyczny krąg. Przebywają tu potężni druidzi z pobocznego zadania Sezon łowiecki (M35,4). Możesz dogadać się z nimi (opcje dialogowe Druida / Łowcy / Dyplomacji 13) lub stoczyć z nimi potężną bitwę. Jeśli stoczyłeś walkę to odszukaj po niej unikalny łuk Miłosierdzie Świętego Omaku (Saint Omaku's Mercy). Questy do odblokowania na wyspie Sayuka[Misje] Sezon łowiecki (Hunting Season) - Zadanie rozpocznie się po tym jak druidzi pojawią się w centrum miasta (M35,4). [Królewska Kompania Martwego Ognia] Przerost (Overgrowth) - Automatycznie po zaliczeniu misji Kariera importera (M35,3). [Królewska Kompania Martwego Ognia] Afera na Wyspie Picera (Clearing Out Crookspur) - Automatycznie po zaliczeniu misji Przerost. Questy kontynuowane na wyspie Sayuka[Misje] Czaroksiężnik i dżentelmen (A Sorcerer and a Gentleman) (M34) - Musisz spotkać się z Remaro (M35,2). [Królewska Kompania Martwego Ognia] Kariera importera (A Matter of Import) (M23) - Musisz dostarczyć na wyspę ładunek przemytników i pogadać z Okayą (M35,3). Trenerzy umiejętności na wyspie SayukaMarofeto Liano (M35,2) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Wnikliwość i Zastraszenie. Uwaga - Nie odbieraj siłą amuletu należącego do Marofeto, bo nie będziesz wtedy mógł odbyć u niego szkolenia! Inne ważne postacie niezależne na wyspie SayukaRemaro (M35,2) - Jest on związany z osobistym questem Serafena Kapitan floty Okaya (M35,3) - Należy spotkać się z nią w ramach pobocznego zadania Sezon łowiecki. Koami (M35,6) - Jest handlarką - sprzedaje unikalną włócznię Cierpliwość Łowcy, unikalny miecz dwuręczny Distraho, inne wysokiej jakości bronie, gadżety i mikstury. Druidzi (M35,11) - Należy dotrzeć do nich w ramach questu Sezon łowiecki. Możesz porozumieć się z nimi lub pokonać ich w walce. Rodzaje przeciwników i potworów na wyspie SayukaBagienny druid (Bog Druid) - Pojawią się oni w mieście i napotyka się ich też podczas przeprawy przez bagna. Druidom często towarzyszą dzikie zwierzęta i oni sami mogą się w nie przemieniać. Dzik (Boar) Tygrys (Tiger) Niedźwiedź (Bear) Skrytobójcza liana (Assassin Vine) - Wystające z ziemi liany mają większy zasięg ataków niż mogłoby się początkowo wydawać. Są ponadto niewrażliwe na przypadłości intelektu i stanowczości. Delemgana lianowładcza (Delemgan Vincaller) - Towarzyszy ona lianom na bagnach. Postaraj się jak najszybciej ją dopaść. Potwory te są niewrażliwe na przypadłości zręczności i korzystają z wielu nieprzyjemnych czarów, np. uroku, który może zwrócić jakiegoś towarzysza przeciwko reszcie drużyny. Delemgany nie są na szczęście bardzo wytrzymałe. Moczarowy czatownik (Bog Lurker) - To silny potwór napotykany na bagnach. Kreatury te są niewrażliwe na przypadłości stawnoczości i intelektu. Potwór ten dysponuje m.in. Powaleniem, które może stanowić duże zagrożenie dla słabszych członków drużyny, oraz Chwytnymi lianami, które mogą unieruchomić zaatakowanego członka drużyny. Zarodnikowiec (Sporeling) Mokry zarodnik (Dank Spore) Druid wiosny (Druid of Spring) / Druid lata (Druid of Summer) / Druid jesieni (Druid of Autumn) / Druid zimy (Druid of Winter) - To czterech potężnych druidów napotykanych na bagnach. Starcie z nimi jest opcjonalne, ale jeśli dojdzie do niego to spodziewaj się dużego wyzwania i zabijaj ich po kolei. Znak mroku (Sigil of Nightmares) - To unikalna odmiana zagrożenia. Znaki to słupy energii i po znalezieniu się blisko nich (ich zasięg działania symbolizuje otaczający je okrąg) na członków drużyny nakładana jest klątwa, której działanie polega na obniżeniu Stanowczości o 2 punkty na 30 sekund. Najlepiej walczyć z druidai z bagien z dala od tego znaku. Znak bólu (Sigil of Pain) - To unikalna odmiana zagrożenia. Znaki to słupy energii i po znalezieniu się blisko nich (ich zasięg działania symbolizuje otaczający je okrąg) na członków drużyny nakładana jest klątwa, której działanie polega na zwiększeniu siły otrzymywanych obrażeń. Najlepiej walczyć z druidai z bagien z dala od tego znaku. Inne informacje związane z wyspą SayukaDo ataku druidów na Sayukę (początek questu Sezon łowiecki) powinno dojść po tym jak wyjdziesz z jednego z budynków w mieście. Nie przejmuj się, bo nie można temu wydarzeniu w żaden sposób zapobiec. W walkach nie zginą też żadne ważne postacie niezależne. Po wygranej bitwie wystarczy wejść na chwilę do dowolnego budynku. Po ponownym wyjściu z niego handlarze i inne ważne osoby powrócą do miejsc, w których wcześniej stali. Możesz też odwiedzić inne obszary wyspy, w tym Bagna Wygiętego Konara (Bentbranch Bog). Bagna powiązane są z questem Sezon łowiecki. Oprócz tego możesz sprawdzić na mapie wyspy Młodniak Tchórza (Coward's Corpse) (odnajdywanie losowych skarbów) i zachodnie krzaki (zdobycie zapasów). Następna Wyspa Sayuka Cignath Mór Poprzednia Fort Martwego Światła Porachunki z piratem