Pillars of Eternity 2: Pałac Kahanga - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021 7373 Następna Wyspa Neketaka Mapy Wiszące Grobowce Poprzednia Wyspa Neketaka Mapy Lśniąca Łaźnia Powyższa mapa prezentuje Pałac Kahanga (Kahanga Palace). Jest to jeden z większych budynków nadających się do zbadania podczas pobytu w mieście Neketaka w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wejście do pałacu zlokalizowane jest w dzielnicy Wężowa Korona. To bardzo ważna lokacja z punktu widzenia zaliczania głównego wątku fabularnego i mowa tu o spotkaniu z królową frakcji Huana. W trakcie pobytu w pałacu możesz odblokować kilka nowych zadań, zrekrutować aż dwóch nowych członków drużyny, spotkać się ze specjalistą od umiejętności czy pozbierać różnoraki loot. Ważne miejsca w Pałacu KahangaQuesty do odblokowania w Pałacu KahangaQuesty kontynuowane w Pałacu KahangaTrenerzy umiejętności w Pałacu KahangaInne ważne postacie niezależne w Pałacu KahangaInne informacje związane z Pałacem Kahanga Ważne miejsca w Pałacu Kahanga1. Sala tronowa. Audiencja u królowej Onekazy II to część głównego zadania Żyły Eory. Otrzymasz nowy główny quest Odległe światło oraz poboczny quest Mosiężne Imperium. Królowa po audiencji przemieści się na dach pałacu (M25,8). Jeszcze w trakcie audiencji możesz przyłączyć Maię oraz Palleginę do drużyny. Opcjonalnie możesz dopiero po spotkaniu z królową porozmawiać z tymi potencjalnymi towarzyszkami (uwaga - pojawienie się Palleginy w pałacu jest uzależnione od decyzji podjętych w pierwszej części Pillars of Eternity). Książę Aruihi może ci zlecić zadanie Tajemnice handlowe. Otrzymasz też od niego Symbol posłańca na potrzeby rozwiązania wspomnianego questu 2. Sala Pamięci. Możesz porozmawiać z Granisem Yirgarem na temat jego zbroi. Jest on też trenerem umiejętności - możesz w zamian za 3000 złota podnieść o 1 punkt umiejętności bohatera Przetrwanie i Atletyka. 6. Duża sala. Barati zleca misje z grupy Nagroda za głowę. Questy do odblokowania w Pałacu Kahanga[Polowanie na Eothasa] Odległe światło (Distant Light) - To główny quest, który automatycznie rozpoczniesz po spotkaniu z królową Onekazą II (M25,1). [Królewska Kompania Martwego Ognia] Mosiężne Imperium (The Brass Empire) - Quest automatycznie odblokujesz po wzięciu udziału w audiencji (M25,1). [Huana] Tajemnice handlowe (Trade Secrets) - Spotkaj się z księciem Aruihi (M25,1). [Huana] Nagroda za głowę (Bounty) - Barati (M25,6) zleca serię zadań związanych z eliminowaniem wskazanych osób i pierwsza misja dotyczy dopadnięcia Diccili. Questy kontynuowane w Pałacu Kahanga[Polowanie na Eothasa] Żyły Eory (The Veins of Eora) (M9) - Quest zakończy się w momencie spotkania z królową Onekazą II. Trenerzy umiejętności w Pałacu KahangaGranis Yirgar (M25,2) - Za 3000 złota możesz podnieść o 1 umiejętności bohatera Przetrwanie i Atletyka. Inne ważne postacie niezależne w Pałacu KahangaKrólowa Onekaza II (M25,1) - Należy spotkać się z nią w ramach przechodzenia głównego wątku fabularnego gry. Uwaga - Po zakończonej audiencji królowa wyruszy na dach pałacu (M25,8). Docieraj właśnie tam jeśli masz zamiar ponownie z nią się spotykać. Maia (M25,1) - To potencjalny nowy członek drużyny (może być Łowcą lub połączyć tę klasę z Łotrzykiem lub Magiem i stać się postacią wieloklasową). Maię możesz zrekrutować jeszcze w trakcie trwania audiencji lub po jej zakończeniu. Pallegina (M25,1) - To potencjalny nowy członek drużyny (może być Paladynem lub połączyć tę klasę z Wojownikiem lub Pieśniarzem i stać się postacią wieloklasową). Palleginę możesz zrekrutować jeszcze w trakcie trwania audiencji lub po jej zakończeniu. Książę Aruihi (M25,1) - Zleca on quest frakcji Huana Tajemnice handlowe. Barati (M25,6) - Możesz od niego odbierać zlecenia z grupy Nagroda za głowę. Inne informacje związane z Pałacem KahangaZ wizytą w pałacu nie warto się zbyt długo ociągać. Za ukończenie głównego zadania otrzymasz sporo punktów doświadczenia. Ponadto możesz tu zrekrutować aż dwie nowe postacie i dzięki temu zapewnić sobie znacznie większą różnorodność wsród kandydatów do "aktywnej" drużyny. Nie przegap też spotkania z trenerem umiejętności. Szczególnie zwiększenie Atletyki może być pomocne np. podczas zaliczania niektórych scen paragrafowych. Na dachu pałacu możesz znaleźć dwie pary schodów. Pozwalają one przenieść się na duży taras, na którym możesz m.in. odnaleźć pupila oraz napotkać kolejnego trenera umiejętności. Wszystkie czekające tam na drużynę "atrakcje" opisaliśmy na mapie Wężowej Korony (M16) (gra ponownie wczytuje tę mapę po wejściu na taras). Następna Wyspa Neketaka Mapy Wiszące Grobowce Poprzednia Wyspa Neketaka Mapy Lśniąca Łaźnia