Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Śnieżny świat śmierci - solucja
Aktualizacja:
Niniejsza strona opisuje misje o nazwie Śnieżny świat śmierci (Death's Depthless Dominion) w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire - Beast of Winter. Jest to finałowa misja dodatku, w której stoczysz walkę z smoczycą Neriscyrlas oraz (opcjonalnie) z wcieleniem Rymrganda. Misja rozpoczyna się po wejściu do leża Neriscyrlas w Strzaskanym Przejściu (M6,5).
Uwaga - przed przystąpieniem do misji warto najpierw ukończyć trzy inne misje: Płonący Most, Bezkresne Zapytania oraz Zatopione Królestwo. Możesz przystąpić do finałowej misji bez ich ukończenia - czyli od razu po przyjściu do Strzaskanego Przejścia (M6) - ale wtedy permanentnie zablokujesz możliwość wykonania wspomnianych misji. Poza tym, na końcu każdej z wymienionych misji możesz poprosić uratowaną duszę o pomoc w walce z Neriscyrlas, co wiąże się z bonusami w trakcie bitwy (np. otrzymasz premię do zadawanych obrażeń).
Walka z Neriscyrlas

Walka z Neriscyrlas rozpoczyna się niedługo po wejściu do lokacji, więc warto najpierw odpowiednio przygotować się do bitwy. Ubierz jak najlepsze wyposażenie, zaopatrz się w różnego rodzaju mikstury i zwoje magiczne, a przede wszystkim wykonaj wspomniane na początku misje. Dzięki temu, po wejściu do lokacji ujrzysz zdobytych sojuszników - wystarczy, że udasz się do nich, a zyskasz bonusy pomocne w walce (np. czasową premię do obrażeń zadawanych smoczycy).
Najbardziej wytrzymałe postacie twojej drużyny skieruj do bezpośredniej walki z Neriscyrlas, a bohaterów nieco mniej wytrzymałych trzymaj na najdłuższy możliwy dystans. Warto zwracać uwagę czy smoczyca przygotowuje się do użycia swych zdolności - zadają one dużo obrażeń, więc postaraj się szybko rzucić na swoje postacie defensywne czary, które zmniejszą straty.
Po pokonaniu Neriscyrlas uruchomi się krótka scena paragrafowa, w której zdobędziesz artefakt o nazwie Nadzieja Neriscyrlas (Neriscyrlas' Hope). Następnie zostaniesz zrzucony do Białej Otchłani (The White Void).
Spotkanie z Rymrgandem

Twoim celem jest znalezienie sposobu na wydostanie się z Białej Otchłani. Na początku zostaniesz zaczepiony przez Zbłąkaną duszę. Po krótkiej rozmowie kieruj się w stronę lewego, górnego rogu mapy, zgodnie z dostępną ścieżką.
Szybko trafisz na Zimową bestię (Beast of Winter), czyli wcielenie Rymrganda. Automatycznie rozpocznie się rozmowa - musisz podjąć decyzję, w jaki sposób chcesz się stąd wydostać:
- Zgadzając się na propozycje Rymrganda, czyli oddanie mu swojej duszy po śmierci - wtedy unikniesz walki.
- Atakując Zimową bestię - jest to silny przeciwnik, ale słabszy od Neriscyrlas. Warto mieć do dyspozycji zaklęcia oraz zwoje magiczne zadające obrażenia od ognia.
Niezależnie od decyzji, na koniec będziesz jeszcze rozmawiał z Rymrgandem w scenie paragrafowej.
Zakończenie misji

Po scenie paragrafowej zostaniesz uwolniony z Białej Otchłani. Możesz teraz wracać do Strażnicy Heroldów (M1). Po powrocie automatycznie rozpocznie się rozmowa z mieszkańcami wioski - zaczną cię wypytywać o wydarzenia, w których brałeś udział. Po krótkiej rozmowie ukończysz misję Śnieżny świat śmierci i tym samym doprowadzisz do zakończenia dodatku Beast of Winter.
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Misje główne
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Gość honorowy - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Wzlot i upadek - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Zatopione Królestwo - solucja
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Bezkresne Zapytania - solucja
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Płonący Most - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Śnieżny świat śmierci - solucja
- Pillars of Eternity 2: Misje główne
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
