Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - Wnętrze ruin - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021
Wyjścia z lokacji
M8 – Wyjścia do: Engwitańskie wykopaliska.
Ważne obszary na mapie
Zbiornik z lśniącą adrą. Po pokonaniu chochlików możesz przeszukać okolicę. Odnajdziesz m.in. Pył lśniącej adry.
Kwatery sztygarki. Po pokonaniu żuka możesz zbadać pomieszczenie. Odnajdziesz m.in. medalion czempiona i notatkę. Medalion jest potrzebny do odblokowania sekretnego grobowca na Podpoziomie areny (M9,1).
Pradawna sala treningowa. To duża dwupozioma lokacja. Są tu szkielety oraz wiele pułapek (rozbrajaj je lub omijaj). Na górnym poziomie jest duża skrzynia z buzdyganem, dużą tarczą i Rękawicami Celności.
Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M10 - Engwitańskie wykopaliska: Wnętrze ruin
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Powyższa mapa prezentuje Wnętrze ruin (Ruin Interor) możliwe do odwiedzenia podczas pobytu w Engwitańskich wykopaliskach (Engwithan Site) w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Są to trzy oddzielne badane małe obszary. Zbadanie ich jest w pełni opcjonalne, ale możesz dzięki temu znaleźć trochę skarbów i zdobyć xp z tytułu pokonywania potworów i rozbrajania pułapek.
- Ważne miejsca we Wnętrzu ruin
- Rodzaj przeciwników i potworów we Wnętrzu ruin
- Inne informacje związane z Wnętrzem ruin
Ważne miejsca we Wnętrzu ruin
2. Kwatery sztygarki. Po pokonaniu żuka możesz zbadać pomieszczenie. Odnajdziesz m.in. medalion czempiona i notatkę. Medalion jest potrzebny do odblokowania sekretnego grobowca na Podpoziomie areny (M9,1).
3. Pradawna sala treningowa. To duża dwupozioma lokacja. Są tu szkielety oraz wiele pułapek (rozbrajaj je lub omijaj). Na górnym poziomie jest duża skrzynia z buzdyganem, dużą tarczą i Rękawicami Zręczności (dodają one +2 do Zręczności).
Rodzaj przeciwników i potworów we Wnętrzu ruin
Morski chochlik (Brine Imp) - potwory są te odporne na ataki umysłu i ataku uziemiające
Żuk jaskiniowy (Cave Beetle)
Szkielet wojownik (Skeleton Warrior) - szkielety są odporne na działanie trucizn; nie pozwalaj im zbliżyć się do magów i innych słabszych członków drużyny
Inne informacje związane z Wnętrzem ruin
Do trzech obszarów ruin prowadzą inne przejścia na mapie M8. Wybieraj je w zależności od potrzeby. Tylko Pradawna sala treningowa ma dwa przejścia - w zależności od wybranych drzwi dotrzesz na jej górny lub dolny poziom.
Na terenie Pradawnej sali treningowej jest mnóstwo pułapek. Najlepiej jest rozbroić jak najwięcej z nich jeszcze przed rozpoczęciem walk ze szkieletami (pomagaj sobie skradaniem się). W przeciwnym razie bardzo łatwo jest przez przypadek uaktywnić jakąś pułapkę już w trakcie walk.