Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2021

Niniejsza strona opisuje klasę postaci Łowca w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje o klasie, opis podklas z premiami oraz karami, wyniki połączeń w wieloklasowości, a także zbiór porad i wskazówek ułatwiających rozgrywkę.

Podstawowe informacje

Łowcy w Pillars of Eternity 2 to wojownicy z puszczy, którzy nie mają sobie równych w sztuce polowania. Zawsze występują w asyście zwierzęcego towarzysza, którzy sieją zniszczenie na polu bitwy. Preferują odosobnienie i zazwyczaj pracują w pojedynkę.

Główna rola: Agresor (Striker)

Poboczna rola: Obrońca (Defender)

Źródło mocy: więź

Podklasy

Strzelec wyborowy (Sharpshooter) - w walce stawiają na walkę dystansową, posyłając zwierzęcych kompanów, by odwrócili uwagę wrogów.

Premia:

  1. Premia do zamiany trafień w trafienia krytyczne, gdy atakowane są cele w odległości większej niż 4m.
  2. Dodatkowa penetracje w atakowaniu celów w odległości mniejszej od 4m.

Kara:

  1. Dłuższy czas odzyskiwania gotowości.
  2. Słabsze odbicie.

Widmowe serce (Ghost Heart) - ci łowcy przyzywają dusze poległych zwierzęcych kompanów, którzy przybywają z krainy zmarłych na pomoc swojemu panu.

Premia:

  1. Niewrażliwość na rozpacz więzi (rozpacz więzi sprawia, że jeśli łowca lub towarzysz jest nieprzytomny, to drugi z nich ma obniżone atrybuty).
  2. Zwierzęcy towarzysz jest niewrażliwy na nawiązanie walki.

Kara:

  1. Podczas walki zwierzęcy towarzysz musi zostać aktywnie przywołany na ograniczony czas.
  2. Towarzysz nie może być leczony.

Tropiciel (Stalker) - ci łowcy są wyjątkowo związani ze swoimi zwierzęcymi kompanami - otrzymują dodatkowe bonusy za przebywanie blisko siebie.

Premia: Tropiciel i towarzysz otrzymują premie do odbicia i skuteczności pancerza, gdy przebywają w promieniu 4m od siebie.

Kara: Tropiciel i towarzysz padają ofiarą rozpaczy więzi, gdy znajdą się w odległości ponad 7m od siebie.

Umiejętności na start

Ikona

Nazwa

Efekt

Okaleczający strzał (Wounding Shot) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Okaleczający strzał (Wounding Shot)

Zadaje 20% obrażeń od broni co 3 sekundy przez 6 sekund.

Naznaczona ofiara (Marked Prey) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Naznaczona ofiara (Marked Prey)

+10 do celności przeciw zaznaczonemu wrogowi.

Oswojony jeleń (Stag Companion) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Oswojony jeleń (Stag Companion)

Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Jeleń zadaje obrażenia obszarowe, gdy zada cios krytyczny.

Oswojony wilk (Wolf Companion) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Oswojony wilk (Wolf Companion)

Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Wilki zadają wyższe obrażenia, atakując klasycznymi atakami.

Oswojony lew (Lion Companion) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Oswojony lew (Lion Companion)

Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Lwy mają wyższy współczynnik szybkości ataku.

Oswojony niedźwiedź (Bear Companion) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Oswojony niedźwiedź (Bear Companion)

Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Niedźwiedzie mają najwyższy współczynnik obrony ze wszystkich zwierzęcych kompanów.

Oswojona antylopa (Antelope Companion) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Oswojona antylopa (Antelope Companion)

Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Antylopy mają wysoki współczynnik obrony i unikania ataków.

Oswojony dzik (Boar Companion) - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Oswojony dzik (Boar Companion)

Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Dziki powoli regenerują swoje życie, nawet w walce.

Wieloklasowość

Łącząc Łowce z innymi klasami postaci otrzymuje się następujące nazwy - Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Łącząc Łowce z innymi klasami postaci otrzymuje się następujące nazwy:

  1. Łowca + Barbarzyńca = Dzikus
  2. Łowca + Pieśniarz = Wierszokleta
  3. Łowca + Enigmatyk = Augur
  4. Łowca + Druid = Treser
  5. Łowca + Wojownik = Myśliwy
  6. Łowca + Mnich = Obieżyświat
  7. Łowca + Paladyn = Pasterz
  8. Łowca + Kapłan = Wędrowiec
  9. Łowca + Łotrzyk = Zwiadowca
  10. Łowca + Mag = Geomanta

Porady i wskazówki

  1. Łowca to jedyna klasa postaci w grze, która może mieć towarzysza zwierzęcego. Wybierasz go przy tworzeniu postaci i może to być: jeleń, wilk, niedźwiedź, lew, dzik albo antylopa. Każde zwierzę posiada własne zdolności i możesz nim sterować, tak jak innymi członkami grupy. Pamiętaj, że raz wybranego zwierzęcego towarzysza nie da się już zmienić.
  2. Łowca najlepiej sprawdza się walcząc z dystansu - zdolności typu Okaleczający strzał potrafią zadać dużo obrażeń pojedynczym wrogom. Z drugiej strony, Łowca posiada wspomnianego wyżej towarzysza zwierzęcego, który walczy w zwarciu - to sprawia, że obecność Łowcy w drużynie wzmacnia twoją grupę w walce z bliska, jak i z odległości.
  3. Najważniejszymi atrybutami Łowcy jest Moc oraz Percepcja. Zainwestuj jak najwięcej punktów w te atrybuty, aby zwiększyć obrażenia i celność. Dobrym wyborem na rasę jest Człowiek.
  4. Łowca korzysta z Więzi - jest to standardowe źródło siły, zużywane przez korzystanie z zdolności oraz odnawiane po każdej walce.