Pillars of Eternity 2: Łowca - klasa postaci Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2021
Niniejsza strona opisuje klasę postaci Łowca w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje o klasie, opis podklas z premiami oraz karami, wyniki połączeń w wieloklasowości, a także zbiór porad i wskazówek ułatwiających rozgrywkę.
Podstawowe informacje
Łowcy w Pillars of Eternity 2 to wojownicy z puszczy, którzy nie mają sobie równych w sztuce polowania. Zawsze występują w asyście zwierzęcego towarzysza, którzy sieją zniszczenie na polu bitwy. Preferują odosobnienie i zazwyczaj pracują w pojedynkę.
Główna rola: Agresor (Striker)
Poboczna rola: Obrońca (Defender)
Źródło mocy: więź
Podklasy
Strzelec wyborowy (Sharpshooter) - w walce stawiają na walkę dystansową, posyłając zwierzęcych kompanów, by odwrócili uwagę wrogów.
Premia:
- Premia do zamiany trafień w trafienia krytyczne, gdy atakowane są cele w odległości większej niż 4m.
- Dodatkowa penetracje w atakowaniu celów w odległości mniejszej od 4m.
Kara:
- Dłuższy czas odzyskiwania gotowości.
- Słabsze odbicie.
Widmowe serce (Ghost Heart) - ci łowcy przyzywają dusze poległych zwierzęcych kompanów, którzy przybywają z krainy zmarłych na pomoc swojemu panu.
Premia:
- Niewrażliwość na rozpacz więzi (rozpacz więzi sprawia, że jeśli łowca lub towarzysz jest nieprzytomny, to drugi z nich ma obniżone atrybuty).
- Zwierzęcy towarzysz jest niewrażliwy na nawiązanie walki.
Kara:
- Podczas walki zwierzęcy towarzysz musi zostać aktywnie przywołany na ograniczony czas.
- Towarzysz nie może być leczony.
Tropiciel (Stalker) - ci łowcy są wyjątkowo związani ze swoimi zwierzęcymi kompanami - otrzymują dodatkowe bonusy za przebywanie blisko siebie.
Premia: Tropiciel i towarzysz otrzymują premie do odbicia i skuteczności pancerza, gdy przebywają w promieniu 4m od siebie.
Kara: Tropiciel i towarzysz padają ofiarą rozpaczy więzi, gdy znajdą się w odległości ponad 7m od siebie.
Umiejętności na start
Ikona | Nazwa | Efekt |
Okaleczający strzał (Wounding Shot) | Zadaje 20% obrażeń od broni co 3 sekundy przez 6 sekund. | |
Naznaczona ofiara (Marked Prey) | +10 do celności przeciw zaznaczonemu wrogowi. | |
Oswojony jeleń (Stag Companion) | Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Jeleń zadaje obrażenia obszarowe, gdy zada cios krytyczny. | |
Oswojony wilk (Wolf Companion) | Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Wilki zadają wyższe obrażenia, atakując klasycznymi atakami. | |
Oswojony lew (Lion Companion) | Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Lwy mają wyższy współczynnik szybkości ataku. | |
Oswojony niedźwiedź (Bear Companion) | Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Niedźwiedzie mają najwyższy współczynnik obrony ze wszystkich zwierzęcych kompanów. | |
Oswojona antylopa (Antelope Companion) | Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Antylopy mają wysoki współczynnik obrony i unikania ataków. | |
Oswojony dzik (Boar Companion) | Przywołuje zwierzęcego towarzysza. Dziki powoli regenerują swoje życie, nawet w walce. |
Wieloklasowość
Łącząc Łowce z innymi klasami postaci otrzymuje się następujące nazwy:
- Łowca + Barbarzyńca = Dzikus
- Łowca + Pieśniarz = Wierszokleta
- Łowca + Enigmatyk = Augur
- Łowca + Druid = Treser
- Łowca + Wojownik = Myśliwy
- Łowca + Mnich = Obieżyświat
- Łowca + Paladyn = Pasterz
- Łowca + Kapłan = Wędrowiec
- Łowca + Łotrzyk = Zwiadowca
- Łowca + Mag = Geomanta
Porady i wskazówki
- Łowca to jedyna klasa postaci w grze, która może mieć towarzysza zwierzęcego. Wybierasz go przy tworzeniu postaci i może to być: jeleń, wilk, niedźwiedź, lew, dzik albo antylopa. Każde zwierzę posiada własne zdolności i możesz nim sterować, tak jak innymi członkami grupy. Pamiętaj, że raz wybranego zwierzęcego towarzysza nie da się już zmienić.
- Łowca najlepiej sprawdza się walcząc z dystansu - zdolności typu Okaleczający strzał potrafią zadać dużo obrażeń pojedynczym wrogom. Z drugiej strony, Łowca posiada wspomnianego wyżej towarzysza zwierzęcego, który walczy w zwarciu - to sprawia, że obecność Łowcy w drużynie wzmacnia twoją grupę w walce z bliska, jak i z odległości.
- Najważniejszymi atrybutami Łowcy jest Moc oraz Percepcja. Zainwestuj jak najwięcej punktów w te atrybuty, aby zwiększyć obrażenia i celność. Dobrym wyborem na rasę jest Człowiek.
- Łowca korzysta z Więzi - jest to standardowe źródło siły, zużywane przez korzystanie z zdolności oraz odnawiane po każdej walce.