Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Schronienie Heroldów - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje lokacje Schronieniu Heroldów w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire - Beast of Winter. Jest to siedziba głównego herolda, czyli Vatnira. Odwiedzenie lokacji jest konieczne, aby posunąć do przodu fabułę dodatku.
- Ważne miejsca w Schronieniu Heroldów
- Questy kontynuowane w Schronieniu Heroldów
- Questy do odblokowania w Schronieniu Heroldów
- Ważne postacie niezależne w Schronieniu Heroldów
Ważne miejsca w Schronieniu Heroldów
1. Czubek góry lodowej. W tym miejscu rozpoczynasz eksploracje lokacji. Przy pierwszym wejściu zagada do ciebie Herold Valbrendhur - możesz u niego wynająć pokój (podstawowy jest za darmo) lub kupić zapasy. Oprócz tego otrzymasz od niego Szaty herolda oraz Kaptur herolda. W prawym górnym rogu pokoju znajduje się ukryty schowek z Odłamkiem wiecznej zmarzliny (aby odkryć schowek, jedna z twoich postaci musi mieć wysoko rozwiniętą percepcję). Obok znajduje się również skrzynia z lagerem i olejem.
2. Pokój Vatnira. W pojemnikach znajdziesz Miksturę większego leczenia, Androwy eniach oraz Przyprawy. Po prawej stronie znajduje się czaszka - w oknie dialogowym możesz przyjrzeć się jej bliżej lub włożyć do niej palec. Niezależnie od wyboru, uzyskasz dostęp do Tajemnej komnaty (4), w której w końcowej fazie misji Gość honorowy będzie przebywał Vatnir.
Oprócz tego, przed wejściem do pokoju znajdują się dwie bomby Pożoga.
3. Sanktuarium. Po wejściu automatycznie rozpocznie się rozmowa z postacią o imieniu Vatnir. Dialog zostanie przerwany przez hałas na zewnątrz - wszyscy zgromadzeni wybiegną z Sanktuarium. W ten sposób osiągniesz kolejny cel w misji Gość honorowy i posuniesz do przodu fabułę dodatku.
4. Tajemna komnata. W środku znajdziesz mikstury oraz Kamiennego bożka. Jest to miejsce, w którym odnajdziesz Vatnira po zabiciu Posłanniczki w ramach misji Honorowy gość. Możesz go dołączyć do swojej drużyny, a oprócz tego otrzymasz Czekany Vatnira, które pozwolą ci dostać się do lokacji Wysoka wychodnia (M4). Możesz też zabić Vatnira, ale jeśli nie przekonasz Herolda Hafjorna, że to nie ty zabiłeś Vatnira, to cała wioska cię zaatakuje i stracisz możliwość wykonania wielu misji.
Questy kontynuowane w Schronieniu Heroldów
[Zimowa bestia] Gość honorowy (An Honored Guest) - udaj się do Vatnira w Schronieniu Heroldów (M3,3).
Questy do odblokowania w Schronieniu Heroldów
[Zimowa bestia] Wzlot i upadek (The Rise and Decline) - po pokonaniu Posłanniczki, udaj się do Vatnira w Schronieniu Heroldów (M3,4).
Ważne postacie niezależne w Schronieniu Heroldów
Herold Valbrenhur (M3,1) - możesz u niego skorzystać z noclegu (darmowego lub płatnego z premiami do stanowczości i odporności pancerza na zimno) oraz kupić podstawowe zapasy.
Vatnir (M3,3) lub (M3,4) - dzięki niemu możesz kontynuować misję Gość honorowy oraz otrzymać misję Wzlot i upadek. Po pokonaniu Posłanniczki w ramach misji Gość honorowy, możesz przyłączyć Vatnira do swojej drużyny. Dostępne klasy to Kapłan, Celebrant (Kapłan + Pieśniarz) lub Zelota (Kapłan + Łotrzyk).
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Strażnica Heroldów - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Siedziba Heroldów - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Schronienie Heroldów - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Wysoka wychodnia - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Świątynia Szronu - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Strzaskane Przejście - mapa
- Pillars of Eternity 2 Beast of Winter: Zatopione Królestwo - mapa
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter DLC
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
