Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Czarnoksiężnik i dżentelmen, zadanie Serafena - solucja Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021

Na stronie znajduje sie opis przejścia osobistego questu Serafena, czyli postaci będącej jednym z potencjalnych członków drużyny w grze Pillars of Eternity 2: Deadfire. Zadanie to nie jest szczególnie długie, ale wymaga odwiedzenia kilku różnych lokacji w świecie gry. Musisz się pilnować, bo w trakcie zaliczania questu może dojść do walk. Ponadto możliwe są bardzo negatywne warianty jego zakończenia, w których misja zakończy się niepowodzeniem lub Serafen zwróci się przeciw reszcie drużyny.

Odblokowanie zadania

Na potrzeby odblokowania tego questu musisz dotrzeć wraz z Serafenem do Fortu Martwego Światła (M34) - najlepiej tego dokonać w trakcie lub po zaliczeniu zadania Porachunki z piratem - Pillars of Eternity 2: Czarnoksiężnik i dżentelmen, zadanie Serafena - solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Na potrzeby odblokowania tego questu musisz dotrzeć wraz z Serafenem do Fortu Martwego Światła (M34) - najlepiej tego dokonać w trakcie lub po zaliczeniu zadania Porachunki z piratem. Po przejściu kilku kroków w forcie Serafen powinien automatycznie zagdać do bohatera i opowiedzieć o Remaro, dzięki czemu quest pojawi się w dzienniku.

Musisz dotrzeć do głównego pomieszczenia wewnątrz fortu (M34,6) i pogadać w nim z Syri. W trakcie spotkania możesz znaleźć wytłumaczenie dla postępowania Serafena i pomóc sobie umiejętnościami (Dyplomacja 6 / Zastraszenie 6 / Filozof / Intuicja 9 / Obrotność 7), ale i bez tego otrzymasz potrzebne informacje do kontynuowania questu. Po rozmowie zbadaj małe pomieszczenie sąsiadujące z kapliczką (M34,10) (powyższy obrazek). Jest tam skrzynia z zamkiem 4 poziomu, dodatkowo wysłuchaj nowej rozmowy z Serafenem.

Wizyta w Lśniącej Łaźni

Musisz udać się na wyspę Neketaka, a konkretnie dotrzeć do Lśniącej Łaźni znajdującej się w dzielnicy Taras Periki (M15,8) - Pillars of Eternity 2: Czarnoksiężnik i dżentelmen, zadanie Serafena - solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Musisz udać się na wyspę Neketaka, a konkretnie dotrzeć do Lśniącej Łaźni znajdującej się w dzielnicy Taras Periki (M15,8). W drodze do tej lokacji drużyna powinna zostać zatrzymana przez grupę piratów dowodzonych przez Malnaj. W trakcie spotkania możesz otwarcie odmówić podzielenia się informacjami na temat Udyne lub skłamać odnośnie miejsca pobytu Remaro (wymagane Blefowanie 7 - otrzymasz 400 złota). Możesz też wyjawić te informacje, ale quest zostanie wtedy anulowany i zakończy się niepowodzeniem. Jedynym pocieszeniem jest otrzymanie od Malnaj 1400 złota.

Jeśli nie powiedziałeś nic Malnaj albo skłamałeś to kontynuuj quest. Wejdź do Lśniącej Łaźni i odszukaj Udynę w głównej sali ze zbiornikiem z leczącą adrą. Przepytaj kobietę, a ustalisz, że Remaro przebywa na wyspie Sayuka.

Odnalezienie Remara i wybór zakończenia zadania

Dopłyń do wyspy Sayuka - Pillars of Eternity 2: Czarnoksiężnik i dżentelmen, zadanie Serafena - solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Dopłyń do wyspy Sayuka. Remaro stoi przy północnych schodach (M35,2) i warto zapisać stan gry, bo spotkanie z nim może przebiec na kilka sposobów:

  1. Możesz zapytać się Remara o jego uczestnictwo w handlu niewolnikami - mężczyźna potwierdzi swój współudział.
  2. Możesz wypuścić Remara.
  3. Możesz zapytać się Serafena o to jak się zachować - on również będzie chciał wypuszczenia Remara.
  4. Możesz zmusić Remara do odbycia kary za popełnione czyny - musisz zaliczyć test z Wnikliwości 10 w połączeniu z Zastraszeniem 5 lub Obrotnością 7. To bardzo "niebezpieczny" wariant, bo po ostrej wymianie zdań może dojść do walki z Serafenem. Konieczne będzie w takiej sytuacji zamordowanie go i utracisz przez to towarzysza.

Jeśli wypuściłeś Remara to otrzymasz od niego unikalny garłacz Ogniomiot (Fire in the Hole). Dodatkowo jeśli wykonałeś misję po myśli Serafena to zagada on po kilku chwilach do bohatera i podaruje mu prezent od siebie - unikalne nakrycie głowy Uczciwa Łaska (Fair Favor) (15% szans na zamianę trafień w krytyczne i 20% do obrażeń krytycznych zadawanych sztyletami, rapierami, szablami, stiletto i mieczami).

Epilog

Quest ten może mieć krótki epilog - Pillars of Eternity 2: Czarnoksiężnik i dżentelmen, zadanie Serafena - solucja - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Quest ten może mieć krótki epilog. Jeśli skłamałeś podczas spotkania z Malnaj lub odmówiłeś wyjawienia jej informacji to wpadniesz na jej statek tuż po odpłynięciu z wyspy Sayuka. Po krótkiej wymianie zdań konieczne będzie zamordowanie Malnaj i wszystkich członków załogi jej statku.