Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Najlepsza drużyna - jaka jest? Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Dream team - czyli wymarzona, idealna drużyna w PoE2! w Pillars of Eternity 2 możesz stworzyć naprawdę rozmaite drużyny, ale jest kilka sposobów, aby gra była łatwiejsza. Przedstawiamy "przepisy" na najlepsze drużyny.

Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2021

Jaka jest najlepsza drużyna w Pillars of Eternity 2 Deadfire? Takim mianem można określić skład, który jest uniwersalny i radzi sobie w różnych sytuacjach - dzięki temu, powinieneś przebrnąć przez cała rozgrywkę bez większych problemów. Idealną drużynę można stworzyć z głównych towarzyszy - zajrzyj na poprzednią stronę, czyli "Lokalizacja towarzyszy i relacje", aby dowiedzieć się jak ich zdobyć. Towarzysze są nie tylko dobrymi wojakami, ale oferują też misje i możliwość nawiązywania rozbudowanych relacji.

Członków drużyny powinieneś dobierać do klasy postaci swojego głównego bohatera - Pillars of Eternity 2: Najlepsza drużyna - jaka jest? - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Członków drużyny powinieneś dobierać do klasy postaci swojego głównego bohatera. Oczywiście każdą klasę możesz poprowadzić w dowolny sposób, ale ogólny podział na rolę w drużynie wygląda następująco:

  1. Postacie pierwszego kontaktu (tzw. tank) - Wojownik, Paladyn
  2. Postacie zadające obrażenia w zwarciu - Barbarzyńca, Mnich, Łotrzyk
  3. Postacie zadające obrażenia dystansowe - Mag, Łowca, Druid, Enigmatyk
  4. Postacie wsparcia - Kapłan, Pieśniarz

Uniwersalna drużyna powinna posiadać jednego tanka, a z nim jedną postać zadające spore obrażenia w zwarciu, dwie postacie zadające obrażenia z dystansu oraz jedną postać wsparcia. W zależności od roli twojego głównego bohatera, możesz przystąpić do doboru towarzyszy:

Postać pierwszego kontaktu

Jeśli zdecydowałeś, że twoja główna postać będzie ściągać na siebie najwięcej obrażeń i skupi na sobie uwagę przeciwnika (czyli Wojownik czy Paladyn), to do drużyny powinieneś dołączyć następujących towarzyszy (a także wybrać im wypisane klasy):

  1. Xoti - Kapłan lub Tekehu - Pieśniarz
  2. Serafen - Barbarzyńca
  3. Aloth - Mag
  4. Maia - Łowca

Postać walcząca w zwarciu

Jeżeli wybrałeś postać zadającą spore obrażenia w zwarciu (Barbarzyńca, Mnich lub Łotrzyk), to w twojej drużynie sprawdzi się:

  1. Xoti - Kapłan lub Tekehu - Pieśniarz
  2. Eder - Wojownik lub Pallegina - Paladyn
  3. Aloth - Mag
  4. Maia - Łowca

Postać walcząca na dystans

Jeśli wolisz atakować przeciwników z dystansu (jako Mag, Łowca, Druid lub Enigmatyk), do drużyny dobierz:

  1. Xoti - Kapłan lub Tekehu - Pieśniarz
  2. Eder - Wojownik lub Pallegina - Paladyn
  3. Serafen - Barbarzyńca
  4. Aloth - Mag lub Maia - Łowca

Postać wsparcia

A jeżeli wolisz trzymać się z tyłu i wspierać swoją drużynę (jako Kapłan czy Pieśniarz), to do drużyny powinieneś dołączyć:

  1. Eder - Wojownik lub Pallegina - Paladyn
  2. Serafen - Barbarzyńca lub Xoti - Mnich
  3. Aloth - Mag
  4. Maia - Łowca
Uwaga - pamiętaj, że są to tylko proponowane buildy drużyny dla poczatkujących graczy - Pillars of Eternity 2: Najlepsza drużyna - jaka jest? - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Uwaga - pamiętaj, że są to tylko proponowane "buildy" drużyny dla poczatkujących graczy. Jeśli jesteś bardziej doświadczonym graczem, proponujemy pobawić się klasami postaci. Nie ma żadnych przeciwskazań, aby Mag radził sobie w walce w zwarciu, będąc przemienionym w olbrzyma, a Paladyn zadawał duże obrażenia - w PoE 2 Deadfire wszystko jest możliwe, jeśli poświęcisz wystarczająco dużo czasu na opracowanie odpowiedniego planu rozwoju bohatera oraz zdobycie przyzwoitego ekwipunku. Dobrym pomysłem jest również testowanie wieloklasowości - choć jest to opłacone kosztem wolniejszego rozwoju, to daje szansę na stworzenie uniwersalnej postaci.