[Zbiornik z lśniącą adrą - oddzielny obszar]
[Kwatery sztygarki - oddzielny obszar]
Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Engwitańskie wykopaliska (Engwithan Site). To jedna z ważniejszych lokacji odwiedzanych w początkowej części kampanii gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Na terenie wykopalisk jest przede wszystkim duża klatka, z której należy wypuścić ukrywające się osoby. Możesz ponadto rozejrzeć się po samych wykopaliskach i skorzystać z jednego z kilku przejść prowadzących do sąsiednich, podziemnych lokacji.
- Ważne miejsca w Engwitańskich wykopaliskach
- Questy kontynowane w Engwitańskich wykopaliskach
- Ważne postacie niezależne w Engwitańskich wykopaliskach
- Rodzaje przeciwników i potworów w Engwitańskich wykopaliskach
- Inne informacje związane z Engwitańskimi wykopaliskami
Ważne miejsca w Engwitańskich wykopaliskach
3. Bezpański kot. Możesz tu odnaleźć Goshę, która jest pupilem. Umieszczenie jej w slocie dla pupila w inwentarzu bohatera gwarantuje +1 do Percepcji i zmniejszenie szans na trafienia krytyczne od przeciwników.
4. Klatka ochronna. Ukrywają się w niej animancerzy. Musisz najpierw pokonać przebywające w okolicy młode pantery. Po otwarciu klatki pogadaj z Benessą na potrzeby głównego questu Los rozbitka i następnie dotrzyj do wejścia do Podpoziomu areny (M9).
Wśród osób, które wyjdą z klatki, będzie Aloth - to nowy potencjalny członek drużyny.
Questy kontynowane w Engwitańskich wykopaliskach
[Polowanie na Eothasa] Ścigając boga (To Hunt Down a God) (M1) - Musisz uwolnić animantów (M8,4).
[Polowanie na Eothasa] Los rozbitka (Stranded) (M1) - Musisz uwolnić animantów (M8,4).
Ważne postacie niezależne w Engwitańskich wykopaliskach
Aloth (M8,4) - Pojawia się w tym miejscu dopiero po pokonaniu panter i otwarciu klatki. W trakcie rozmowy wyrazi chęć dołączenia do drużyny. To jeden z siedmiu możliwych do zrekrutowania towarzyszy.
Benessa (M8,4) - Pojawia się w tym miejscu dopiero po pokonaniu panter i otwarciu klatki. Pogadaj z nią na potrzeby kontynuowania głównego zadania Los rozbitka.
Rodzaje przeciwników i potworów w Engwitańskich wykopaliskach
Żmij (Wurm)
Młoda pantera (Young Pather) - do pokonania jest kilka panter w pobliżu dużej klatki; atakuj je po kolei i uważaj na słabszych członków drużyny
Inne informacje związane z Engwitańskimi wykopaliskami
W tej lokacji odnajduje się wyjątkowo dużo spopielonych postaci. Pamiętaj o tym żeby na nich klikać, dzięki czemu każdorazowo zdobędziesz trochę złota.
Na terenie wykopalisk jest aż pięć przejść do innych lokacji. Najważniejsze z nich to wejście do Podpoziomu areny (M9), gdyż to właśnie ten loch należy zbadać na potrzeby zaliczania głównego wątku fabularnego. Zajrzenie do wszystkich lokacji wchodzących w skład mapy M10 w naszym poradniku jest opcjonalne.
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Maje
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Zacisze Vilariego - mapa
- Pillars of Eternity 2: Jaskinia morska - mapa
- Pillars of Eternity 2: Przystań w Port Maje - mapa
- Pillars of Eternity 2: Oko Krakena - mapa
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość gubernatora - mapa
- Pillars of Eternity 2: Ulica Gorecci - mapa
- Pillars of Eternity 2: Satahuzi - mapa
- Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - mapa
- Pillars of Eternity 2: Podpoziom areny - mapa
- Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - Wnętrze ruin - mapa
- Pillars of Eternity 2: Wydarzenia i pozostałe lokacje - solucja, opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Maje
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
