Pillars of Eternity 2: Engwitańskie wykopaliska - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021
Wyjścia z lokacji
WYSPA – Ścieżka prowadzi na główną mapę wyspy.
M9 – Wejście do: Podpoziom areny.
M10 – Wejścia do: Wnętrze ruin.
Ważne obszary na mapie
Miejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację wykopalisk. W okolicy jest odcisk stopy Eothasa, ale zbadanie go nic ci nie da.
Interaktywna drabina.
Bezpański kot. Możesz tu odnaleźć Goshę, która jest pupilem. Umieszczenie jej w slocie dla pupila w inwentarzu bohatera gwarantuje +1 do Percepcji i zmniejszenie szans na trafienia krytyczne od przeciwników.
Klatka ochronna. Ukrywają się w niej animancerzy. Musisz najpierw pokonać przebywające w okolicy młode pantery. Pogadaj z Benessą na potrzeby questu "Los rozbitka" i następnie dotrzyj do wejścia do Podpoziomu areny (M9). Wśród osób, które wyjdą z klatki, będzie Aloth - to nowy potencjalny członek drużyny.
Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M8 - Engwitańskie wykopaliska
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Powyższa mapa prezentuje Engwitańskie wykopaliska (Engwithan Site). To jedna z ważniejszych lokacji odwiedzanych w początkowej części kampanii gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Na terenie wykopalisk jest przede wszystkim duża klatka, z której należy wypuścić ukrywające się osoby. Możesz ponadto rozejrzeć się po samych wykopaliskach i skorzystać z jednego z kilku przejść prowadzących do sąsiednich, podziemnych lokacji.
- Ważne miejsca w Engwitańskich wykopaliskach
- Questy kontynowane w Engwitańskich wykopaliskach
- Ważne postacie niezależne w Engwitańskich wykopaliskach
- Rodzaje przeciwników i potworów w Engwitańskich wykopaliskach
- Inne informacje związane z Engwitańskimi wykopaliskami
Ważne miejsca w Engwitańskich wykopaliskach
3. Bezpański kot. Możesz tu odnaleźć Goshę, która jest pupilem. Umieszczenie jej w slocie dla pupila w inwentarzu bohatera gwarantuje +1 do Percepcji i zmniejszenie szans na trafienia krytyczne od przeciwników.
4. Klatka ochronna. Ukrywają się w niej animancerzy. Musisz najpierw pokonać przebywające w okolicy młode pantery. Po otwarciu klatki pogadaj z Benessą na potrzeby głównego questu Los rozbitka i następnie dotrzyj do wejścia do Podpoziomu areny (M9).
Wśród osób, które wyjdą z klatki, będzie Aloth - to nowy potencjalny członek drużyny.
Questy kontynowane w Engwitańskich wykopaliskach
[Polowanie na Eothasa] Ścigając boga (To Hunt Down a God) (M1) - Musisz uwolnić animantów (M8,4).
[Polowanie na Eothasa] Los rozbitka (Stranded) (M1) - Musisz uwolnić animantów (M8,4).
Ważne postacie niezależne w Engwitańskich wykopaliskach
Aloth (M8,4) - Pojawia się w tym miejscu dopiero po pokonaniu panter i otwarciu klatki. W trakcie rozmowy wyrazi chęć dołączenia do drużyny. To jeden z siedmiu możliwych do zrekrutowania towarzyszy.
Benessa (M8,4) - Pojawia się w tym miejscu dopiero po pokonaniu panter i otwarciu klatki. Pogadaj z nią na potrzeby kontynuowania głównego zadania Los rozbitka.
Rodzaje przeciwników i potworów w Engwitańskich wykopaliskach
Żmij (Wurm)
Młoda pantera (Young Pather) - do pokonania jest kilka panter w pobliżu dużej klatki; atakuj je po kolei i uważaj na słabszych członków drużyny
Inne informacje związane z Engwitańskimi wykopaliskami
W tej lokacji odnajduje się wyjątkowo dużo spopielonych postaci. Pamiętaj o tym żeby na nich klikać, dzięki czemu każdorazowo zdobędziesz trochę złota.
Na terenie wykopalisk jest aż pięć przejść do innych lokacji. Najważniejsze z nich to wejście do Podpoziomu areny (M9), gdyż to właśnie ten loch należy zbadać na potrzeby zaliczania głównego wątku fabularnego. Zajrzenie do wszystkich lokacji wchodzących w skład mapy M10 w naszym poradniku jest opcjonalne.