Pillars of Eternity 2: Pahowane - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje lokacje Pahowane w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Są to podziemia, do których trafisz w ramach misji Na skróty (Skipping Ahead), otrzymanej od Flaune Elette w Świętym Stopniu (M14). Lokacja jest wypełniona Xauripami, a twoim zadaniem jest odnalezienie wyjścia do Neketaki.
- Ważne miejsca w Pahowane
- Questy kontynuowane w Pahowane
- Rodzaje przeciwników i potworów w Pahowane
- Inne informacje związane z Pahowane
Ważne miejsca w Pahowane
2. Ołtarz Ngati. Spotkasz tu grupę przeciwników - Krzyształożernego pajaką, Xauripy oraz Czerwia. Jest tu też przejście do Skrytki Xauripa (M43,3). W pobliskiej skrzyni znajdziesz miksturę leczenia oraz naszyjnik Obręcz nastawiacza kości (pozwala leczyć dolegliwości, zapewnia +10% do wykonywanego leczenia oraz zamienia 5% trafień na trafienia krytyczne, gdy używasz broni).
3. Skrytka Xauripa. W jednej ze skrzyń odnajdziesz dźwignię, która pozwala otworzyć zablokowane przejście (M43,4). Skrytka jest strzeżona przez jednego Xauripa. Oprócz tego jest tu przejście do Ołtarza Ngati (M43,2).
4. Zablokowane przejście. Z tego miejsca możesz udać się do górnej części lochów. Przy przejściu znajdziesz puste gniazdo na dźwignie, więc musisz najpierw odnaleźć dźwignie, aby odblokować przejście. Znajdziesz ją w skrzyni w Skrytce Xauripa (M43,3).
6. Leże Eotena. Spotkasz tu Eotena, Xauripy oraz Czerwia. Przebywa tu również Handlarz kuaru, który poprosi cię, abyś go uwolnił i poszukał jego towarzysza - znajdziesz go w klatkach (M43,7). Pamiętaj o przeszukaniu Eotena, bo przy nim znajduje się klucz do celi.
W pobliskich skrzyniach znajdziesz wartościowe przedmioty, w tym unikalną siekierę Odmrożenie Akolity.
7. Klatki. Znajdziesz tutaj drugiego Handlarza kuaru. Klatki strzeże Xaurip, a za pomocą klucza do celi zdobytego u Eotena możesz ją otworzyć.
8. Wyjście z lochu. W pobliżu znajduje się grupą Xauripów. Możesz od razu skorzystać z wyjścia i udać się do Neketaki, ale stracisz wtedy możliwość zdobycia przedmiotów z tej lokacji. Wyjście przeniesie cię na wyspę, nieco dalej od miasta, więc musisz wrócić pieszo na mapie świata.
Questy kontynuowane w Pahowane
Na skróty (misja rozpoczyna się w Świętym Stopniu (M14)) - znajdź wyjście z podziemi i wróć do Neketaki.
Rodzaje przeciwników i potworów w Pahowane
Kryształożerny pająk - wykazuje odporność na przypadłości zręczności.
Xaurip siewca zarazy - wykazuje wrażliwość na mróz i odporność na przypadłości intelektu.
Xaurip treser czerwi - wykazuje wrażliwość na mróz i odporność na przypadłości intelektu.
Xaurip dziki strażnik - wykazuje wrażliwość na mróz i odporność na przypadłości intelektu.
Oswojony czerw - zwykły, niewymagający przeciwnik.
Eoten - wykazuje wrażliwość na przypadłości zręczności, odporność na przypadłości percepcji i mocy oraz niewrażliwość na oflankowanie.
Inne informacje związane z Pahowane
Uratowanie Handlarzy kuaru nie daje żadnych korzyści, ale jest pretekstem do przeszukania całej lokacji. W Pahowane nie znajdziesz niezwykle rzadkich przedmiotów, jednak wyposażenie zebrane z Xauripów może być niezłym zastrzykiem gotówki. Podziemia możesz opuścić od razu po przedostaniu się do górnej części - po prostu skorzystaj z wyjścia z lochu (M43,8), znajdującego się tuż przy miejscu, w którym rozpoczynasz eksploracje górnego lochu.
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
