Pillars of Eternity 2: Ori o Koiki - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021 7373 Następna Wyspa Ori o Koiki Zadania poboczne na Ori o Koiki Poprzednia Wyspa Picera Zadania poboczne na Wyspie Picera Wyjścia z lokacjiWYSPA – Wyjście na mapę wyspy. Ważne obszary na mapieMiejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację wioski. Winda. Po zbliżeniu się do windy automatycznie załączy się rozmowa z Kipehą. Możesz ją sprowokować do walki, odejść, zapłacić 1000 złota, użyć Dyplomacji 8/Blefowania 9, ostrzec o planach łowców niewolników (quest "Na ostrzu włóczni" - M37) lub powołać się na królową (quest "Owocny sojusz" z M25 - wypowiedz hasło "Za kruszące się góry, za nękane zarazą morza"). Przekonanie Kipehy doprowadzi do odblokowania windy. Jeśli zawaliłeś próbę to możesz dotrzeć do sanktuarium od strony wodospadu (04). Z Kipehą możesz pohandlować (sprzedaje m.in. unikalny pierścień, zapasy, żywność i składniki alchemiczne) oraz poprosić o darmowy odpoczynek. Czerwone drzewo. Możesz tu odnaleźć Zakażone koiki. Owocu tego możesz użyć do zatrucia Ruasare w jej sypialni w sanktuarium (08). Klif. Możesz wspiąć się po ścianie żeby dotrzeć do bocznego wejścia do sanktuarium (05). Postać o wysokim Przetrwaniu może wykonać rekonesans. Postać z wysokimi umiejętnościami Atletyka i Przetrwanie może zaliczyć test wspinaczki (znalezienie bezpiecznej drogi) - jego zawalenie może doprowadzić do powstania kontuzji. Boczne wejście do sanktuarium. Łączy ono wodospad oraz sypialnię Ruasare w sanktuarium. Wspólne pole uprawne. W pobliżu jest sporo pojemników m.in. z żywnością, napojami, broniami i miksturami. Wyjmowanie przedmiotów z nich traktowane jest jednak jako kradzież. Główne wejście do sanktuarium. Auata zna członka drużyny Tekehu (warto podróżować z nim po wiosce). Aparo pilnuje wejścia do sanktuarium - możesz porozmawiać z nim żeby zostać wpuszczonym, odejść lub zaatakować tubylców. Komnata sypialna Ruasare. Możesz tu dotrzeć od strony wodospadu (05). Możesz umieścić Zakażone koiki z (03) w misie z owocami. Pozwoli ci to otruć Ruasare. Skrzynia z wartościowymi przedmiotami. Przełącznik odblokowuje przejście do sali tronowej (11). Kapliczka Wahaki. Możesz tu umieścić bombę (granat, bomba popielna) i w przyszłości pozbyć się dzięki temu Burapo. Komnata medytacji. W niektórych pojemnikach są wartościowe przedmioty (m.in. naszyjnik i zwoje), ale nawet samo zajrzenie do nich może sprowokowac tubylców do zaatakowania drużyny. Pojawia się tu Tangara - jeden z ważnych tulbyców możliwych do zabicia w ramach questu "Na ostrzu włóczni" (M37). Jeśli chcesz zabić go podstępem to odbierz od niego zwój dowodzenia konstruktem i przeprogramuj maszynę. Sala tronowa. Przebywa tu wódz Ruasare. Możesz zaatakować ją i innych ważnych tubylców w celu wypełnienia założeń zadania "Na ostrzu włóczni" (M37) lub pomóc tubylcom w rozprawieniu się z łowcami niewolników rozpoczynając nowy quest "Barbarzyński biznes". Obok tronu jest tajna płyta naciskowa - dotknięcie jej otwiera przejście do komnaty ze skarbami (12). Komnata ze skarbami. Naciśnij tajną płytę w sali tronowej (11). Zamknięta skrzynia z zamkiem 8 poziomu skrywa wysokiej jakości maczugę, zbroję i pas. Pozostałe skrzynie są otwarte - znajdziesz m.in. pelerynę, buty, klejnoty i złoto. Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M38 - Ori o Koiki Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Powyższa mapa prezentuje zamieszkiwaną przez tubylców wyspę Ori o Koiki. Lokacja ta powiązana jest z szeregiem opcjonalnych zadań gry Pillars of Eternity 2 Deadfire, w trakcie zaliczania których możesz porozumieć się z tubylcami i pomóc im lub wymordować najważniejsze osoby z wioski. Do zbadania są główna część wioski oraz sanktuarium gdzie odnajduje się lokalnego wodza. Ważne miejsca w Ori o KoikiQuesty do odblokowania w Ori o KoikiQuesty kontynuowane w Ori o KoikiWażne postacie niezależne w Ori o KoikiInne informacje związane z Ori o Koiki Ważne miejsca w Ori o Koiki2. Winda. Po zbliżeniu się do windy automatycznie załączy się rozmowa z Kipehą. Możesz ją sprowokować do walki, odejść, zapłacić 1000 złota, użyć Dyplomacji 8 / Blefowania 9, ostrzec o planach łowców niewolników (quest Na ostrzu włóczni - M37) lub powołać się na królową (quest Owocny sojusz z M25 - wypowiedz hasło "Za kruszące się góry, za nękane zarazą morza"). Przekonanie Kipehy doprowadzi do odblokowania windy. Jeśli zawaliłeś próbę to możesz dotrzeć do sanktuarium od strony wodospadu (M38,4). Z Kipehą możesz pohandlować (dopiero po skorzystaniu z windy) - sprzedaje m.in. unikalny pierścień, zapasy, żywność i składniki alchemiczne. Oferuje ponadto darmowy odpoczynek (bez premii do statystyk). 4. Klif. Możesz wspiąć się po ścianie żeby dotrzeć do bocznego wejścia do sanktuarium (M38,5) . Postać o wysokim Przetrwaniu może wykonać rekonesans. Postać z wysokimi umiejętnościami Atletyka i Przetrwanie może zaliczyć test wspinaczki (znalezienie bezpiecznej drogi) - jego zawalenie może doprowadzić do powstania kontuzji. Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Wyspa Ori o Koiki Zadania poboczne na Ori o Koiki Poprzednia Wyspa Picera Zadania poboczne na Wyspie Picera