Pillars of Eternity 2: Ori o Koiki - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021
Wyjścia z lokacji
WYSPA – Wyjście na mapę wyspy.
Ważne obszary na mapie
Miejsce startu. Rozpoczynasz tu eksplorację wioski.
Winda. Po zbliżeniu się do windy automatycznie załączy się rozmowa z Kipehą. Możesz ją sprowokować do walki, odejść, zapłacić 1000 złota, użyć Dyplomacji 8/Blefowania 9, ostrzec o planach łowców niewolników (quest "Na ostrzu włóczni" - M37) lub powołać się na królową (quest "Owocny sojusz" z M25 - wypowiedz hasło "Za kruszące się góry, za nękane zarazą morza"). Przekonanie Kipehy doprowadzi do odblokowania windy. Jeśli zawaliłeś próbę to możesz dotrzeć do sanktuarium od strony wodospadu (04). Z Kipehą możesz pohandlować (sprzedaje m.in. unikalny pierścień, zapasy, żywność i składniki alchemiczne) oraz poprosić o darmowy odpoczynek.
Czerwone drzewo. Możesz tu odnaleźć Zakażone koiki. Owocu tego możesz użyć do zatrucia Ruasare w jej sypialni w sanktuarium (08).
Klif. Możesz wspiąć się po ścianie żeby dotrzeć do bocznego wejścia do sanktuarium (05). Postać o wysokim Przetrwaniu może wykonać rekonesans. Postać z wysokimi umiejętnościami Atletyka i Przetrwanie może zaliczyć test wspinaczki (znalezienie bezpiecznej drogi) - jego zawalenie może doprowadzić do powstania kontuzji.
Boczne wejście do sanktuarium. Łączy ono wodospad oraz sypialnię Ruasare w sanktuarium.
Wspólne pole uprawne. W pobliżu jest sporo pojemników m.in. z żywnością, napojami, broniami i miksturami. Wyjmowanie przedmiotów z nich traktowane jest jednak jako kradzież.
Główne wejście do sanktuarium. Auata zna członka drużyny Tekehu (warto podróżować z nim po wiosce). Aparo pilnuje wejścia do sanktuarium - możesz porozmawiać z nim żeby zostać wpuszczonym, odejść lub zaatakować tubylców.
Komnata sypialna Ruasare. Możesz tu dotrzeć od strony wodospadu (05). Możesz umieścić Zakażone koiki z (03) w misie z owocami. Pozwoli ci to otruć Ruasare. Skrzynia z wartościowymi przedmiotami. Przełącznik odblokowuje przejście do sali tronowej (11).
Kapliczka Wahaki. Możesz tu umieścić bombę (granat, bomba popielna) i w przyszłości pozbyć się dzięki temu Burapo.
Komnata medytacji. W niektórych pojemnikach są wartościowe przedmioty (m.in. naszyjnik i zwoje), ale nawet samo zajrzenie do nich może sprowokowac tubylców do zaatakowania drużyny. Pojawia się tu Tangara - jeden z ważnych tulbyców możliwych do zabicia w ramach questu "Na ostrzu włóczni" (M37). Jeśli chcesz zabić go podstępem to odbierz od niego zwój dowodzenia konstruktem i przeprogramuj maszynę.
Sala tronowa. Przebywa tu wódz Ruasare. Możesz zaatakować ją i innych ważnych tubylców w celu wypełnienia założeń zadania "Na ostrzu włóczni" (M37) lub pomóc tubylcom w rozprawieniu się z łowcami niewolników rozpoczynając nowy quest "Barbarzyński biznes". Obok tronu jest tajna płyta naciskowa - dotknięcie jej otwiera przejście do komnaty ze skarbami (12).
Komnata ze skarbami. Naciśnij tajną płytę w sali tronowej (11). Zamknięta skrzynia z zamkiem 8 poziomu skrywa wysokiej jakości maczugę, zbroję i pas. Pozostałe skrzynie są otwarte - znajdziesz m.in. pelerynę, buty, klejnoty i złoto.
Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M38 - Ori o Koiki
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Powyższa mapa prezentuje zamieszkiwaną przez tubylców wyspę Ori o Koiki. Lokacja ta powiązana jest z szeregiem opcjonalnych zadań gry Pillars of Eternity 2 Deadfire, w trakcie zaliczania których możesz porozumieć się z tubylcami i pomóc im lub wymordować najważniejsze osoby z wioski. Do zbadania są główna część wioski oraz sanktuarium gdzie odnajduje się lokalnego wodza.
- Ważne miejsca w Ori o Koiki
- Questy do odblokowania w Ori o Koiki
- Questy kontynuowane w Ori o Koiki
- Ważne postacie niezależne w Ori o Koiki
- Inne informacje związane z Ori o Koiki
Ważne miejsca w Ori o Koiki
2. Winda. Po zbliżeniu się do windy automatycznie załączy się rozmowa z Kipehą. Możesz ją sprowokować do walki, odejść, zapłacić 1000 złota, użyć Dyplomacji 8 / Blefowania 9, ostrzec o planach łowców niewolników (quest Na ostrzu włóczni - M37) lub powołać się na królową (quest Owocny sojusz z M25 - wypowiedz hasło "Za kruszące się góry, za nękane zarazą morza"). Przekonanie Kipehy doprowadzi do odblokowania windy. Jeśli zawaliłeś próbę to możesz dotrzeć do sanktuarium od strony wodospadu (M38,4).
Z Kipehą możesz pohandlować (dopiero po skorzystaniu z windy) - sprzedaje m.in. unikalny pierścień, zapasy, żywność i składniki alchemiczne. Oferuje ponadto darmowy odpoczynek (bez premii do statystyk).
4. Klif. Możesz wspiąć się po ścianie żeby dotrzeć do bocznego wejścia do sanktuarium (M38,5) . Postać o wysokim Przetrwaniu może wykonać rekonesans. Postać z wysokimi umiejętnościami Atletyka i Przetrwanie może zaliczyć test wspinaczki (znalezienie bezpiecznej drogi) - jego zawalenie może doprowadzić do powstania kontuzji.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie