Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity 2 Deadfire M17 - Neketaka: Posiadłość Bardatto
Pillars of Eternity 2 Deadfire M17 - Neketaka: Posiadłość Bardatto
Wyjście do: Królewska Przystań.
Gabinet Ezzali. Z Ezzali Bardatto możesz spotkać się w ramach questu "Sól na rany" oraz odblokować nowy poboczny quest "Złe przeczucia". Skrzynia z zamkiem 5 poziomu - mikstura i złoto.
Boczne pomieszczenie. Tajna skrytka na ścianie z zamkiem 6 poziomu - zwój i klejnot. Skrzynia z zamkiem 4 poziomu - zwój i złoto.
Schody łączące główne piętro i skarbiec.
Strażnica. Nie zostaniesz wpuszczony jeśli nie masz zezwolenia. Możesz zaatakować Kapitana Vilami i strażników albo przekraść się obok nich.
Sala ze skrzyniami. Skrzynia z zamkiem 6 poziomu - kusza i bomby. Pozostałych skrzyń nie można zbadać.
Archiwum. Drzwi do archiwum są zamknięte - zamek 4 poziomu. Skrzynia z zamkiem 5 poziomu - mikstura i dziennik Ezzali (przedmiot questowy).
Wejście do skarbca. W celu włamania się do skarbca musisz na przemian otwierać zamki na lewo i na prawo od dużych drzwi. Za każdym razem poziom trudności rośnie i na koniec trzeba rozbroić zamek 12 poziomu.
Skarbiec. W skrzyni z pułapką są zbroja i dużo złota. Dolna skrzynia z zamkiem 4 poziomu - amunicja do armat i zapasy medyczne. Górna skrzynia z zamkiem 4 poziomu - unikalny rapier Gniew Ranniga, unikalny młot bojowy Donośny Zew, klejnot i dużo złota. W innych pojemnikach są m.in. dużo złota i mikstury.
Skrytka z zamkiem 6 poziomu.
Skrzynia - zamek 4 poziomu.
Skrzynia - zamek 5 poziomu.
Schody łączące główne piętro i skarbiec.
Skrzynia - zamek 6 poziomu.
Zamknięte drzwi - zamek 4 poziomu.
Skrzynia - zamek 5 poziomu.
Zamek o rosnącym poziomie trudności.
Zamek o rosnącym poziomie trudności.
Skrzynia z pułapką.
Skrzynia - zamek 4 poziomu.
Skrzynia - zamek 4 poziomu.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity 2: Posiadłość Bardatto - mapa Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2021

Wyjścia z lokacji

M11 – Wyjście do: Królewska Przystań.

Ważne obszary na mapie

Gabinet Ezzali. Z Ezzali Bardatto możesz spotkać się w ramach questu "Sól na rany" oraz odblokować nowy poboczny quest "Złe przeczucia". Skrzynia z zamkiem 5 poziomu - mikstura i złoto.

Boczne pomieszczenie. Tajna skrytka na ścianie z zamkiem 6 poziomu - zwój i klejnot. Skrzynia z zamkiem 4 poziomu - zwój i złoto.

Schody łączące główne piętro i skarbiec.

Strażnica. Nie zostaniesz wpuszczony jeśli nie masz zezwolenia. Możesz zaatakować Kapitana Vilami i strażników albo przekraść się obok nich.

Sala ze skrzyniami. Skrzynia z zamkiem 6 poziomu - kusza i bomby. Pozostałych skrzyń nie można zbadać.

Archiwum. Drzwi do archiwum są zamknięte - zamek 4 poziomu. Skrzynia z zamkiem 5 poziomu - mikstura i dziennik Ezzali (przedmiot questowy).

Wejście do skarbca. W celu włamania się do skarbca musisz na przemian otwierać zamki na lewo i na prawo od dużych drzwi. Za każdym razem poziom trudności rośnie i na koniec trzeba rozbroić zamek 12 poziomu.

Skarbiec. W skrzyni z pułapką są zbroja i dużo złota. Dolna skrzynia z zamkiem 4 poziomu - amunicja do armat i zapasy medyczne. Górna skrzynia z zamkiem 4 poziomu - unikalny rapier Gniew Ranniga, unikalny młot bojowy Donośny Zew, klejnot i dużo złota. W innych pojemnikach są m.in. dużo złota i mikstury.

Legenda Pillars of Eternity 2 Deadfire M17 - Neketaka: Posiadłość Bardatto

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Powyższa mapa prezentuje Posiadłość Bardatto (Bardatto Estate). Jest to jeden z większych budynków nadających się do zbadania poczas pobytu w mieście Neketaka w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Wejście do posiadłości zlokalizowane jest w dzielnicy Królewska Przystań. Wizyta w tej lokacji ma przede wszystkim na celu spotkanie się z członkami rodziny Bardatto, ale możesz też podjąć próbę włamania się do skarbca posiadłości.

Ważne miejsca w Posiadłości Bardatto

1. Gabinet Ezzali. Z Ezzali Bardatto możesz spotkać się w ramach questu Sól na rany oraz odblokować nowy poboczny quest Złe przeczucia.

W gabinecie jest skrzynia z zamkiem 5 poziomu - mikstura i złoto.

4. Strażnica. Nie zostaniesz wpuszczony na piętro ze skarbcem jeśli nie masz zezwolenia. Możesz zaatakować Kapitana Vilami i strażników albo przekraść się obok nich.

6. Archiwum. Drzwi do archiwum są zamknięte - zamek 4 poziomu. Skrzynia z zamkiem 5 poziomu - mikstura i dziennik Ezzali (przedmiot questowy).

7. Wejście do skarbca. W celu włamania się do skarbca musisz na przemian otwierać zamki na lewo i na prawo od dużych drzwi. Za każdym razem poziom trudności rośnie i na koniec trzeba rozbroić zamek 12 poziomu.

8. Skarbiec. W skrzyni z pułapką są zbroja i dużo złota. Dolna skrzynia z zamkiem 4 poziomu - amunicja do armat i zapasy medyczne.

Górna skrzynia z zamkiem 4 poziomu zawiera najlepsze skarby - unikalny rapier Gniew Ranniga, unikalny młot bojowy Donośny Zew, klejnot i złoto.

W innych pojemnikach są m.in. dużo złota i mikstury.

Questy do odblokowania w Posiadłości Bardatto

[Misje] Złe przeczucia (A Sinking Feeling) - Porozmawiaj z Ezzali Bardatto (M17,1), ale dopiero po tym jak dostatecznie awansujesz w poprzednim zadaniu Sól na rany (M11,9)(M11,10).

Ważne postacie niezależne w Posiadłości Bardatto

Ezzali Bardatto (M17,1) - zleca poboczne zadanie Złe przeczucia

Kapitan Vilami (M17,4) - pilnuje dostępu do piętra ze skarbcem

Inne informacje związane z Posiadłością Bardatto

Jeśli masz w planach włamanie się do skarbca Bardatto to na tyle rozwiń drużynę żeby móc rozprawić się ze wszystkimi strażnikami z tego piętra lub przekraść obok nich. W celu otwarcia skarbca musisz ponadto dysponować umiejętnościami lub przedmiotami (np. kitem złodziejskim) pozwalającymi na otwarcie zamka 12 poziomu.