Pillars of Eternity 2: Mosiężna Cytadela - mapa
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Mosiężną Cytadelę (The Brass Citadel). Jest to jedna z sześciu głównych dzielnic miasta Neketaka będącego największą lokacją gry Pillars of Eternity 2 Deadfire. Cytadela zajęta jest przez Królewską Kompanię Martwego Ognia, czyli jedną z najważniejszych frakcji zamieszkujących świat gry. Tradycyjnie oprócz zajęcia się kilkoma zadaniami możesz tu między innymi pohandlować i rozejrzeć się za skarbami.
- Ważne miejsca w Mosiężnej Cytadeli
- Questy do odblokowania w Mosiężnej Cytadeli
- Ważne postacie niezależne w Mosiężnej Cytadeli
- Inne informacje związane z Mosiężną Cytadelą
Ważne miejsca w Mosiężnej Cytadeli
1. Zachodnie mury. Po dotarciu do cytadeli po raz pierwszy zatrzyma Cię strażnik i zapyta o powód wizyty. Możesz wybrać dowolny, zostaniesz przepuszczony dalej.
Będziesz świadkiem kłótni między strażnikiem i vailiańskim handlarzem. Możesz opowiedzieć się po jednej ze stron. Jeśli chcesz pomóc kobiecie to skorzystaj z Wnikliwości, Skradania się lub Blefowania. Jeśli uważasz, że strażnik słusznie zachował się i nie wpuścił handlarki na teren miasta, to skorzystaj z Dyplomacji lub Obrotności. W zależności od podjętych decyzji otrzymasz dodatnią lub ujemną reputację dla Vailiańskiej Kompanii Handlowej i/lub Kólewskiej Kompanii Martwego Ognia.
2. Rusznikarnia Uto. Uto jest handlarzem - sprzedaje wysokiej jakości broń palną i dystansową, granaty, bomby, a także armaty oraz amunicję do nich.
W budynku są zamknięte skrzynie 8 poziomu (Doskonały garłacz) i 14 poziomu.
4. Biuro kapitana floty. Emeini stoi przed budynkiem - możesz ją zrekrutować do roli kanoniera na statku, ale zgodzi się tylko jeśli masz odpowiednią reputację.
Orlański domokrążca stoi przed budynkiem i jest handlarzem - sprzedaje rzadkie rękawice, pierścień i amulet, a także mikstury, antidotum, zwoje i gadżety.
Kapitan Floty Wakoyo zleca zadania Nagroda za głowę. Biurko Wakoyo ma zamek 15 poziomu, a drzwi do jego biura zamek 12 poziomu.
6. Sztab imperialny. To główna siedziba Królewskiej Kompanii Martwego Ognia. Możesz spotkać się z jej reprezentantami i odebrać nowe questy. Mapę sztabu zamieściliśmy w osobnym rozdziale poradnika.
Questy do odblokowania w Mosiężnej Cytadeli
[Królewska Kompania Martwego Ognia] Nagroda za głowę (Bounty) - Porozmawiaj z Kapitanem Floty Wakoyo (M13,4). Zleca on kilka zadań z tej kategorii. Pierwsze z nich dotyczy wytropienia i zamordowania Assili Morskiej Tancerki.
Ważne postacie niezależne w Mosiężnej Cytadeli
Uto (M13,2) - jest handlarzem - sprzedaje wysokiej jakości broń palną i dystansową, granaty, bomby, a także armaty oraz amunicję do nich.
Kelner (M13,3) - jest handlarzem - jeśli masz dobra relacje z Królewską Kompanią Martwego Ognia to sprzeda ci żywność i napoje.
Emeini (M13,4) - stoi przed budynkiem i możesz ją zrekrutować do roli kanoniera na statku, ale zgodzi się tylko jeśli masz odpowiednią reputację.
Orlański domokrążca (M13,4) - stoi przed budynkiem i jest handlarzem - sprzedaje rzadkie rękawice, pierścień i amulet, a także mikstury, antidotum, zwoje i gadżety.
Kapitan Floty Wakoyo (M13,4) - Możesz odbierać od niego poboczne zadania z grupy Nagroda za głowę.
Inne informacje związane z Mosiężną Cytadelą
W kilku miejscach na terenie tej dzielnicy możesz dołączyć do rozmów prowadzonych przez mniej ważne postacie niezależne. Rozmowy te nie doprowadzą do odblokowania żadnych questów ani otrzymania żadnych nagród. Możesz je natomiast wykorzystać do dalszego kształtowania charakteru bohatera (np. wybieranie odpowiedzi dyplomatycznych czy sarkastycznych podczas rozmów z innymi osobami).
Niektóre pomieszczenia i lokacje (przede wszystkim Prochownia) są niedostępne podczas pierwszej wizyty w Mosiężnej Cytadeli. Zostaw je sobie na później i pamiętaj przy tym o szukaniu okazji do budowania pozytywnych relacji z Królewską Kompanią Martwego Ognia.
- Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Neketaka
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Królewska Przystań - mapa
- Pillars of Eternity 2: Gardziel - mapa
- Pillars of Eternity 2: Mosiężna Cytadela - mapa
- Pillars of Eternity 2: Święty Stopień - mapa
- Pillars of Eternity 2: Taras Periki - mapa
- Pillars of Eternity 2: Wężowa Korona - mapa
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość Bardatto - mapa
- Pillars of Eternity 2: Siedziba Vailiańskiej Kompanii Handlowej - mapa
- Pillars of Eternity 2: Dzika Klacz - mapa
- Pillars of Eternity 2: Zaplecze i Trzewia - mapa
- Pillars of Eternity 2: Stare Miasto - mapa
- Pillars of Eternity 2: Dziura - mapa
- Pillars of Eternity 2: Sztab imperialny - mapa
- Pillars of Eternity 2: Lśniąca Łaźnia - mapa
- Pillars of Eternity 2: Pałac Kahanga - mapa
- Pillars of Eternity 2: Wiszące Grobowce - mapa
- Pillars of Eternity 2: Posiadłość Arkemyra - mapa
- Pillars of Eternity 2: Gildia Zaklinaczy Fal - mapa
- Pillars of Eternity 2: Mapy
- Pillars of Eternity 2: Wyspa Neketaka
- Pillars of Eternity 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Od patcha 5.0 nie można kupić kadłuba. Musisz go sam stworzyć z pieciu kawałków drewna (Blackwood log), poniżej masz lokacje gdzie je znaleźć.
Mam problem związany z ostatnim questem , czyli tym kiedy udaję się na Ukaizo.
W poradniku jest że kadłub z czarnodrzewa mogę zakupić u kupca zamara . Nieprawda , nawet nie ma tych smoczych żagli . Na szczęscie gdzieś zdobyłem te smocze żagle , ale tego kadłuba nie .
Mam opcję w rzemiosle żeby taki kadłub zbudować . Potrzeba do niego 5 belek z tego drzewa , niestety posiadam 3.
Teraz pytanie kulminacyjne czyli gdzie do ***** nędzy kupię ten kadłub lub znajdę te ******** belki . Dodam że nie interesuje mnie inne zakończenie niż to w którym sam płynę na tą wyspę! .
Jak zabic tytana hel na wyspie dolny lewy rog mapy ? i pajaka na wyspie prawy gorny rog mapy ?
W podstawowej części gry idzie uniknąć walki z ostatnim bossem. W moim przypadku na pomoc przybył mi Scoyrielaphas i zajął bosa(jeszcze przed przybyciem na wyspę) bym ja mógł bez przeszkód na nią dotrzeć i udać się do Eothasa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w przerywnikach przed dodarciem na wyspę zawsze wybierałem opcję by pomóc sojusznikom a smoka oczywiście wcześniej uwolniłem i w ten sposób spłacił swój dług wdzięczności :)
Ostatnia pielgrzymka Ehrys alternatywnie można ją przekonać aby nie została konstruktem potrzeba mieć wnikliwość na 10 i Religijność na 15
Ej dlaczego, gdy pobrałem poradnik to nie ma w nim opisu przejścia DLC??
W (M30,11) pod ścianą stoją beczki z prochem - jeśli zniszczy się je, doprowadzając do ich wybuchu (np. pistoletem), rozwalą ścianę skrywającą dodatkowe pomieszczenie, którego nie ma na mapie opisu i nie ma też o nim wzmianki. W skrzyni m.in. przypisywalny sztylet Marux Amanth dla palladyna, kapłana lub łotrzyka.
Co do zadania Pieśń Okaryny, to jest jeden i to najprostszy sposób zdobycia Okaryny Fal. Wystarczy grać postacią boskiego/boskiej księżyca, a Takano sam nam ją da, uznając nas za posłańca boginii.
Witam i zapraszam na serię starałem się robić wiele misji pobocznych itd. https://www.youtube.com/watch?v=AiNOPCOWeFg&list=PLI2HRQC_mAWSDLCOFqIFa3_VnTdCsIkGb
Zacząłem grać i widzę że gra wymaga dużo czasu i cierpliwości bo lokacji sporo na samej Neketace...Mój skład:
1. Ja - Wojownik/Kapłan
2. Najemnik z karczmy - Łowca/Łotrzyk (to moja druga metapostać w rpg, musi być)
3. Eder - czysty Wojownik
4. Xoti - czysty Mnich
5. Maia - Łowca
I teraz: rozwijał ktoś Xoti jako Mnicha a nie Kapłana? Fajna ta postać, ale jeśli ma mi nie umierać co chwila, muszę wiedzieć jak dobrze rozwijać Mnicha bo każdym cRPG olewałem tą klasę, ale tu chcę zrobić wyjątek i mieć Mnicha - tanka. No i Maia - kompletnie mi się nie sprawdza jako Łowca, ogólnie nie lubie w tej grze postaci z pistoletami i innymi muszkietami. Chyba wezmę zamiast niej Tekehu bo druid przyda mi się z ofensywnymi zaklęciami....
No i jak walczycie? Ustawiacie SI (wtedy ta walka mi sie taka chaotyczna wydaje) czy wszystkim sami sterujecie i np. pauzę maice uaktywnioną co chwila?
czesc wam mam problem, jak wyeczyc swoja ranna zaloge z dolegliwosci itd. mam z 2 morale zaraz mi wybuchnie byunt strach wyjsc na morze siedze w nekataka i nie wiem co robic i jeszcze jedno jak stworzyc mikstury lecznicze gdzie jest to okienko do alchemii ??? prosze o odpowiedz
W Pieśni Okaryny powinniście dodać też alternatywne rozwiązania - można przekonać Takano by oddał Okarynę Fal (po zajrzeniu w jego duszę dowiadujemy się potrzebnych informacji). Używają informacji z odczytania jego duszy, zapłaciłam mu za okarynę fal.
A ja mam takie pytanie do doswiadczonych graczy czy bedzie to mialo duzy wplyw na rozgrywke jesli stworze cala druzyne w tawernie? Mam na mysli to , ze nie bede korzystal z xoti, serafena itd tylko cala druzyne sam stworze i bede nia gral? Moja ulubiona druzyna wyglada nastepujaco: barbarzynca na dwie bronie, templariusz bron i tarcza, inkwizytor dwureczny morgensztern, skrytobojca dwie bronie sztylet i stilleto i 2 pistolety, mag laska dwureczna z ksiazka. Druzyna wymiatam bardzo mi odpowiada , ale czy to ma wiekszy wplyw na przebieg gry jesli gram swoja wlasna druzyna? A nie postaciami z gry?
Mam cały czas aktywny efekt Brzemię wspomnień -2 moc i -2 stanowczość, ktoś się z tym spotkał? Można to usunąć
Czerwia w starym mieście załatwiamy bez problemu bronią +12m nawet nie plunie (zasięg 8m + przeskakwianie na cele w pobliżu ver 1.20) można to zrobić nisko levelową postacią nawet ;) luki ,muszkiety 12m :D
W kajucie statku znalazłem fragmenty ostrza bezkresnych ścieżek. Co można z tym zrobić? Według opisu można go gdzieś przekuć. Pytanie gdzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
