Pillars of Eternity 2: Enigmatyk - klasa postaci Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2021
Niniejsza strona opisuje klasę postaci Enigmatyk w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje o klasie, opis podklas z premiami oraz karami, wyniki połączeń w wieloklasowości, a także zbiór porad i wskazówek ułatwiających rozgrywkę.
Podstawowe informacje
Enigmatyk w Pillars of Eternity 2 w mistrzowski sposób opanował możliwość manipulacji innymi. Postać o tej klasie jest w stanie przejmować wrogie jednostki, razić przeciwników uderzaniami energii mentalnej, czy nawet powodować wybuch duszy.
Główna rola: Kontrola przeciwnika (Crowd Control), Agresor (Striker)
Źródło mocy: skupienie
Podklasy
Wywyższony (Ascendant) - klasa ta bazuje na maksymalnej kumulacji skupienia - siła ich ataków jest wtedy największa.
Premia:
- Maksymalne skupienie ulega zwiększeniu.
- Po osiągnięciu maksymalnego skupienia postać ma zwiększony poziom siły i obniżony koszt użycia mocy w skupieniu do 0 - jest to stan wywyższenia.
- Duchowy bicz nie wyłącza się przy stanie wywyższenia i zapewnia przy nim większe obrażenia dodatkowe.
Kara:
- Gdy postać nie jest w stanie wywyższonym otrzymuje kare do poziomu siły enigmatyka, a duchowy bicz zadaje znacznie mniejsze obrażenia.
- Gdy efekt wywyższenia mija, skupienie spada do 0.
Zwodziciel (Beguiler) - królowie iluzji i manipulacji. W walce używają sztuczek i skupiają się oszukiwaniu swoich wrogów. Premia: Wszystkie enigmatyczne czary oszustw mają zwiększony zasięg i przywracają skupienie. Kara: Duchowy bicz zadaje mniej dodatkowych obrażeń i generuje mnie skupienia, jeśli cel nie jest wrażliwy na podstępny atak.
Ostrze duszy (Soul Blade) - agresywni i szybko wpadający w gniew. W walce używają ofensywnych mocy i korzystają z duchowych biczy.
Premia:
- Zapewnia ulepszony atak w zwarciu, który zużywa całą moc enigmatyka i zmienia ją w obrażenia.
- Czary szczątkowe enigmatyka mają mniejszy koszt w skupieniu.
- Pokonanie przeciwnika bronią do walki wręcz zapewnia tymczasowo koncentrację i zwiększa maksymalne skupienie.
Kara: Maksymalne skupienie ulega zmniejszeniu (dotyczy to również jego początkowej ilości w walce).
Umiejętności na start
Możesz wybrać jedną z następujących umiejętności:
Ikona | Nazwa | Efekt |
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie