Pokonaj Nalrenda Mądrego i jego obstawę - poboczne zadanie "Zlecenie na: Nalrend Mądry".
Jest tu liczna grupa przeciwników - uwaga na adraganę.
Niedaleko łuku adrowego jest krzak ze śpiewającym łuskoskrzydlaczem. Odnalezienie tego ptaka jest częścią pobocznego zadania "Pieśni dzikich ostępów" otrzymanego w Staropieśni od Delema (M39,4).
Porozmawiaj z mnichem - poboczne zadanie "Zapieczętowane pismo".
Miejsce pobytu Najwyższej Owatki Erony - zadanie Beratha "Sługa śmierci".
Pillars of Eternity: Wybrzeże Wiązów (Elmshore) - mapa
Aktualizacja:
Wybrzeże Wiązów - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa prezentuje Wybrzeże Wiązów (Elmshore), czyli stosunkowo mało istotną lokację odwiedzaną w drodze z Zatoki Buntu (Defiance Bay) do Bliźniaczych Wiązów (Twin Elms). Możesz tu napotkać dość dużo potworów, aczkolwiek potyczki z większością z nich są opcjonalne i równie dobrze można je pominąć. W szczególności zastanów się czy chcesz zajrzeć do jaskini na Wybrzeżu Wiązów, bo przebywa tam silna grupa przeciwników.
Ważne miejsca na Wybrzeżu Wiązów
1. Jaskina na Wybrzeżu Wiązów
Zadanie poboczne: Zlecenie na: Nalrend Mądry (Bounty: Nalrend the Wise) - Do zabicia są Nalrend i jego obstawa (głównie elitarne odmiany ogrów). To bardzo trudna bitwa, tak więc nie przystępuj do niej dopóki nie wzmocnisz drużyny.
W jaskini jest zamknięta skrzynia - wymagane 5 punktów Mechaniki.
4. Umierający mnich
Zadanie poboczne: Zapieczętowane pismo (The Sealed Missive) - Porozmawiaj z Umierającym mnichem (Dying Monk) siedzącym przy drzewie.
Zadania do odblokowania na Wybrzeżu Wiązów
Zadanie poboczne: Zapieczętowane pismo (The Sealed Missive) - Porozmawiaj z Umierającym mnichem (M35,4).
Rodzaje przeciwników i potworów na Wybrzeżu Wiązów
Zguba Deszczu (Rain Blight) - Różne odmiany.
Zguba Ziemi (Earth Blight) - Różne odmiany.
Ognik (Will-O'-Wisp)
Ogr (Ogre) - Trzymaj z dala od ogrów słabszych członków drużyny, bo zadają one duże obrażenia w walce wręcz. Staraj się ponadto eliminować ogry po kolei, bo są dość wytrzymałe.
Dorosły niedźwiedź (Elder Bear) - Zadaje on większe obrażenia i jest silniejszy od zwykłych niedźwiedzi.
Ogrza Matrona (Ogre Matron) - Potwór ten jest trudniejszy do pokonania od standardowego ogra. Skup na nim uwagę drużyny.
Ogr druid (Ogre Druid) - Jak najszybciej staraj się eliminować druidów, albowiem potwory te są nie tylko silne, ale mogą też wspomagać się zaklęciami.
Stelgaer
Żuk adrowy (Adra Beetle) - To jedna z najniebezpieczniejszych odmian żuków.
Adragana (Adragan) - Nie pozwalaj temu potworowi na rzucanie zaklęć.
Leśny czatownik (Forest Lurker)
Troll leśny (Forest Troll)
Inne ważne informacje związane z Wybrzeżem Wiązów
Przejście do Wybrzeża Wiązów od strony Sztormowego Wąwozu (Stormwall Gorge) jest początkowo niedostępne. Możesz z niego skorzystać dopiero po awansowaniu do III aktu głównego wątku fabularnego gry, czyli po wzięciu udziału w naradzie w Pałacu Diuka i opuszczeniu Zatoki Buntu.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
