Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M5 - Świątynia Eothasa
Pillars of Eternity M5 - Świątynia Eothasa
Miejsce startu
Spotkasz tu Wirtana - poboczne zadanie "Pogrzebane tajemnice".
Przełącznik
Przesuwa on fragment ściany.
Duch
Pokonaj potwory i obejrzyj wspomnienie.
Biblioteka
Duch
Pokonaj potwory i porozmawiaj z duchem.
Zagadka z dzwonami
Uderz w prawy, środkowy, lewy i prawy dzwon żeby rozwiązać zagadkę.
Schody łączące oba poziomy świątyni
Tajna skrytka
Pokrętło do kontrolowania poziomu wody
W pomieszczeniu z pokrętłem są cienie.
Srebrny klucz
Najpierw obniż poziom wody (09). Klucza możesz użyć do otwarcia drzwi (11).
Zamknięte drzwi
Możesz włamać się lub skorzystać z klucza (10).
Szczątki kapłanów
Pociągnij za dźwignię w korytarzu, porozmawiaj z duchem i zbierz szczątki.
Tajna skrytka
Schody łączące oba poziomy świątyni
Dostępne w drodze powrotnej.
Świece
Wyjście ze Świątyni Eothasa.
Skrzynia-pułapka.
Wymaganych 10 wytrychów i 9 punktów Mechaniki lub 10 punktów Mechaniki. Lepszym sposobem na otwarcie drzwi jest rozwiązanie zagadki z dzwonami.
Wymagane 2 wytrychy i 1 punkt Mechaniki lub 2 punkty Mechaniki.
Schody łączące oba poziomy świątyni
Skrzynia-pułapka.
Sarkofag z pułapką.
Sarkofag z pułapką.
Wymaganych 5 wytrychów i 4 punkty Mechaniki lub 5 punktów Mechaniki. Lepszym sposobem na otwarcie drzwi jest zdobycie klucza (10).
Duża grupa cieni.
Schody łączące oba poziomy świątyni
Dostępne w drodze powrotnej.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Świątynia Eothasa (Temple of Eothas) - solucja poradnik Pillars of Eternity

Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020

Ważne obszary na mapie

Miejsce startu
Spotkasz tu Wirtana - poboczne zadanie "Pogrzebane tajemnice".

Przełącznik
Przesuwa on fragment ściany.

Duch
Pokonaj potwory i obejrzyj wspomnienie.

Biblioteka

Duch
Pokonaj potwory i porozmawiaj z duchem.

Zagadka z dzwonami
Uderz w prawy, środkowy, lewy i prawy dzwon żeby rozwiązać zagadkę.

Schody łączące oba poziomy świątyni

Tajna skrytka

Pokrętło do kontrolowania poziomu wody
W pomieszczeniu z pokrętłem są cienie.

Srebrny klucz
Najpierw obniż poziom wody (09). Klucza możesz użyć do otwarcia drzwi (11).

Zamknięte drzwi
Możesz włamać się lub skorzystać z klucza (10).

Szczątki kapłanów
Pociągnij za dźwignię w korytarzu, porozmawiaj z duchem i zbierz szczątki.

Tajna skrytka

Schody łączące oba poziomy świątyni
Dostępne w drodze powrotnej.

Świece

Wyjścia z lokacji

M4 – Wyjście ze Świątyni Eothasa.

Legenda Pillars of Eternity M5 - Świątynia Eothasa

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Świątynia Eothasa - opis i mapa podrzędnej lokacji

Powyższa mapa prezentuje Świątynię Eothasa (Temple of Eothas). Jest to podrzędna lokacja, do której możesz zajrzeć w trakcie pobytu w Złoconej Dolinie (Gilded Vale). Wejście do świątyni znajduje się w centralnej części wspomnianej wioski. W samej świątyni do zaliczenia jest jedno dłuższe poboczne zadanie. Licz się z koniecznością staczania częstych walk z potworami, które mogą okazać się dość wymagające dla niedostatecznie rozwiniętej drużyny. Dostępu do niektórych cenniejszych skarbów bronią ponadto zamknięte drzwi oraz pułapki.

Ważne miejsca w Świątyni Eothasa

1. Miejsce startu

Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Porozmawiaj z Wirtanem żeby odblokować quest dotyczący zbadania świątyni.

6. Zagadka z dzwonami

Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Uderz w prawy, środkowy, lewy i prawy dzwon żeby zaliczyć zagadkę.

7. Schody łączące oba poziomy świątyni

Skorzystaj z tych schodów żeby przedostać się na niższy poziom świątyni.

9. Pokrętło do kontrolowania poziomu wody

Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Zabij wszystkie cienie i wejdź w interakcję z pokrętłem.

10. Srebrny klucz

Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Zabierz klucz po tym jak doprowadzisz do obniżenia poziomu wody.

11. Zamknięte drzwi

Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Otwórz drzwi z użyciem klucza, wytrychów lub w oparciu o rozwiniętą umiejętność Mechaniki.

12. Szczątki kapłanów

Pociągnij za dźwignię w pobliskim korytarzu żeby uzyskać dostep do sali ze szczątkami i porozmawiaj z zagubionym duchem. Po rozmowie zbierz szczątki.

14. Schody łączące oba poziomy świątyni

Z tych schodów możesz skorzystać tylko w drodze powrotnej od miejsca odnalezienia szczątków do miejsca pobytu Wirtana.

Zadania do odblokowania w Świątyni Eothasa

Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Musisz porozmawiać z Wirtanem w pierwszej komnacie świątynu (M5,1).

Ważne postacie niezależne w Świątyni Eothasa

Wirtan (M5,1) - Zleca on zadanie dotyczące zbadania świątyni.

Rodzaje przeciwników i potworów w Świątyni Eothasa

Młody przędarz biały (Ivory Spiderling)

Młody skuldor (Skuldr Whelp)

Skuldor (Skuldr)

Ognik (Will-O'-Wisp) - Staraj się powstrzymywać ogniki przed magicznymi atakami wyprowadzanymi na odległość.

Cień (Shadow) - Atakuj cienie po kolei. Musisz liczyć się z tym, że mogą one wyprowadzać ataki zamrażające i oszałamiające członków drużyny.

Widmo (Phantom) - Atakuj widma po kolei. Musisz liczyć się z tym, że mogą one wyprowadzać ataki zamrażające i ogłuszające członków drużyny.

Mały czarny szlam (Lesser Black Ooze)

Inne ważne informacje związane ze Świątynią Eothasa

W świątyni do pokonania jest wiele potworów i dodatkowo niejednokrotnie działają one w grupach. Na zbadanie tej lokacji warto w rezultacie zdecydować się nieco później. W trakcie przemierzania świątyni staraj się eliminować potwory po kolei i decyduj się na odpoczynek gdy tylko drużyna zostanie poważnie osłabiona (możesz bezproblemowo wycofać się do gospody w wiosce i tam odpocząć).