Pillars of Eternity: Świątynia Eothasa (Temple of Eothas) - solucja poradnik Pillars of Eternity
Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020
Ważne obszary na mapie
Miejsce startu
Spotkasz tu Wirtana - poboczne zadanie "Pogrzebane tajemnice".
Przełącznik
Przesuwa on fragment ściany.
Duch
Pokonaj potwory i obejrzyj wspomnienie.
Biblioteka
Duch
Pokonaj potwory i porozmawiaj z duchem.
Zagadka z dzwonami
Uderz w prawy, środkowy, lewy i prawy dzwon żeby rozwiązać zagadkę.
Schody łączące oba poziomy świątyni
Tajna skrytka
Pokrętło do kontrolowania poziomu wody
W pomieszczeniu z pokrętłem są cienie.
Srebrny klucz
Najpierw obniż poziom wody (09). Klucza możesz użyć do otwarcia drzwi (11).
Zamknięte drzwi
Możesz włamać się lub skorzystać z klucza (10).
Szczątki kapłanów
Pociągnij za dźwignię w korytarzu, porozmawiaj z duchem i zbierz szczątki.
Tajna skrytka
Schody łączące oba poziomy świątyni
Dostępne w drodze powrotnej.
Świece
Wyjścia z lokacji
M4 – Wyjście ze Świątyni Eothasa.
Legenda Pillars of Eternity M5 - Świątynia Eothasa
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Świątynia Eothasa - opis i mapa podrzędnej lokacji
Powyższa mapa prezentuje Świątynię Eothasa (Temple of Eothas). Jest to podrzędna lokacja, do której możesz zajrzeć w trakcie pobytu w Złoconej Dolinie (Gilded Vale). Wejście do świątyni znajduje się w centralnej części wspomnianej wioski. W samej świątyni do zaliczenia jest jedno dłuższe poboczne zadanie. Licz się z koniecznością staczania częstych walk z potworami, które mogą okazać się dość wymagające dla niedostatecznie rozwiniętej drużyny. Dostępu do niektórych cenniejszych skarbów bronią ponadto zamknięte drzwi oraz pułapki.
Ważne miejsca w Świątyni Eothasa
1. Miejsce startu
Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Porozmawiaj z Wirtanem żeby odblokować quest dotyczący zbadania świątyni.
6. Zagadka z dzwonami
Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Uderz w prawy, środkowy, lewy i prawy dzwon żeby zaliczyć zagadkę.
7. Schody łączące oba poziomy świątyni
Skorzystaj z tych schodów żeby przedostać się na niższy poziom świątyni.
9. Pokrętło do kontrolowania poziomu wody
Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Zabij wszystkie cienie i wejdź w interakcję z pokrętłem.
10. Srebrny klucz
Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Zabierz klucz po tym jak doprowadzisz do obniżenia poziomu wody.
11. Zamknięte drzwi
Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Otwórz drzwi z użyciem klucza, wytrychów lub w oparciu o rozwiniętą umiejętność Mechaniki.
12. Szczątki kapłanów
Pociągnij za dźwignię w pobliskim korytarzu żeby uzyskać dostep do sali ze szczątkami i porozmawiaj z zagubionym duchem. Po rozmowie zbierz szczątki.
14. Schody łączące oba poziomy świątyni
Z tych schodów możesz skorzystać tylko w drodze powrotnej od miejsca odnalezienia szczątków do miejsca pobytu Wirtana.
Zadania do odblokowania w Świątyni Eothasa
Zadanie poboczne: Pogrzebane tajemnice (Buried Secrets) - Musisz porozmawiać z Wirtanem w pierwszej komnacie świątynu (M5,1).
Ważne postacie niezależne w Świątyni Eothasa
Wirtan (M5,1) - Zleca on zadanie dotyczące zbadania świątyni.
Rodzaje przeciwników i potworów w Świątyni Eothasa
Młody przędarz biały (Ivory Spiderling)
Młody skuldor (Skuldr Whelp)
Skuldor (Skuldr)
Ognik (Will-O'-Wisp) - Staraj się powstrzymywać ogniki przed magicznymi atakami wyprowadzanymi na odległość.
Cień (Shadow) - Atakuj cienie po kolei. Musisz liczyć się z tym, że mogą one wyprowadzać ataki zamrażające i oszałamiające członków drużyny.
Widmo (Phantom) - Atakuj widma po kolei. Musisz liczyć się z tym, że mogą one wyprowadzać ataki zamrażające i ogłuszające członków drużyny.
Mały czarny szlam (Lesser Black Ooze)
Inne ważne informacje związane ze Świątynią Eothasa
W świątyni do pokonania jest wiele potworów i dodatkowo niejednokrotnie działają one w grupach. Na zbadanie tej lokacji warto w rezultacie zdecydować się nieco później. W trakcie przemierzania świątyni staraj się eliminować potwory po kolei i decyduj się na odpoczynek gdy tylko drużyna zostanie poważnie osłabiona (możesz bezproblemowo wycofać się do gospody w wiosce i tam odpocząć).