Pillars of Eternity: Zatoka Buntu, Paprotny Brzeg - mapa poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020 9393 Następna Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Lecznica Dusz M21 Poprzednia Zatoka Buntu Miedziane Aleje M18 Pillars of Eternity: Miedziane Aleje - poboczne zadania, solucja Ważne obszary na mapiePosiadłość ReymontówNa pierwszym piętrze znajduje się klejnot - poboczny quest "Zadanie wysokiego ryzyka". Pod Osmaloną BeczułkąMożesz uzupełnić tutaj zapasy, wynająć awanturnika lub się przespać.Zadanie poboczne: "Z Dala Od Domu" Rezydencja DoemenelówJednym ze sposobów na pokojowe dostanie się do środka jest oddanie listu z zadania "Zadanie Wysokiego Ryzyka". Zadanie poboczne: "Zmiana Warty"Zadanie poboczne: "Zniewaga" Dom HadretówSiedziba Grupy DunrydzkiejPorozmawiaj z Lady Webb - główne zadanie "Pustelnica z Domu Hadretów".Porozmawiaj z Kurrenem - główne zadanie "Ostatni akt". Lecznica DuszSpotkaj się z Prymariuszem Ethelmoerem - główne zadanie "Ten, który czeka". Wyjścia z lokacjiM18 – Ścieżka do Miedzianych Alej. M21 – Wejście do Lecznicy Dusz. M22 – Ścieżka do Zarzewia. M23 – Ścieżka do Daru Ondry. Legenda Pillars of Eternity M20 - Paprotny Brzeg Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Paprotny Brzeg (Brackenbury) jest jedną z pięciu dzielnic Zatoki Buntu. Graniczy z trzema innymi dzielnicami - Miedzianymi Alejami, Darem Ondry oraz Zarzewiem. Jest dzielnicą klasy wyższej, szlachty oraz bogatych rodzin kupieckich. Znajdziesz tutaj budynki, które będą ważne przede wszystkim w późniejszej fazie gry, zarówno w misjach pobocznych jak i w głównym wątku fabularnym (Lecznica Dusz). Znajduje się tutaj siedziba jednej z frakcji - Rodu Doemenelów. Ważne miejsca w Paprotnym Brzegu1. Posiadłość Reymontów Na pierwszym piętrze posiadłości znajduje się klejnot z questu Zadanie wysokiego ryzyka (skrzynia z pułapką w tajnym pomieszczeniu). Zadanie otrzymasz po zabraniu listu z ciała pokonanego złodzieja (M18,4). Do posiadłości możesz wejść głównymi drzwiami lub bocznym oknem (wymagana linka z kotwiczką). W posiadłości jest kilka zamkniętych skrzyń i pojemników. Najtrudniejszy zamek wymaga 4 wytrychów i 3 punkty Mechaniki lub 4 punkty Mechaniki. 2. Pod Osmaloną Beczułką (The Charred Barrel) Gospoda, w której możesz uzupełnić zapasy, wynająć awanturnika oraz wypocząć. Zadanie poboczne: Z dala od domu (Far From Home) - porozmawiaj z Thristwnem. 3. Siedziba Doemenelów Główna siedziba jednego z najbogatszych rodów w Zatoce Buntu, a jednocześnie melina złodziei. Tutaj możesz wybrać jako swoją frakcję Ród Doemenelów poprzez przyjęcie questu Zmiana warty. Jeśli nie chcesz sprzymierzać się z Doemenelami to w trakcie początkowej rozmowy z odźwiernym możesz wybrać opcję ataku i po wygranych walkach splądrować całą siedzibę. W budynku jest kilka zamkniętych skrzyń i pojemników. Najtrudniejszy zamek wymaga 6 wytrychów i 5 punktów Mechaniki lub 6 punktów Mechaniki. Zadanie poboczne: Zmiana warty (The Changing of The Guard) - Porozmawiaj z Gedmarem Doemenelem znajdującym na pierwszym piętrze siedziby. Zadanie poboczne: Zniewaga (Hard Feelings) - Porozmawiaj z Bricantą Doemenel znajdującą się na pierwszym piętrze siedziby. 4. Dom Hadretów Siedziba Grupy Dundrydzkiej. W budynku jest ponadto kilka zamkniętych skrzyń i pojemników. Najtrudniejszy zamek wymaga 7 wytrychów i 6 punktów Mechaniki lub 7 punktów Mechaniki. Zadanie główne: Pustelnica z Domu Hadretów (The Hermit of Hadret House) - Porozmawiaj z Lady Webb. 5. Lecznica Dusz Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Spotkaj się z Prymariuszem Ethelmoerem. Zadania do odblokowania w Paprotnym BrzeguZadanie główne: Pustelnica z Domu Hadretów (The Hermit of Hadret House) - Spotkaj się z posłańcem po zaliczeniu głównego questu Ten, który czeka (The Man Who Waits) (M20,5). Zadanie poboczne: Z dala od domu (Far From Home) - porozmawiaj z Thristwnem (M20,2). Zadanie poboczne: Zmiana warty (The Changing of The Guard) - Porozmawiaj z Gedmarem Doemenelem (M20,3) znajdującym na pierwszym piętrze swojej siedziby. Zadanie poboczne: Zniewaga (Hard Feelings) - Porozmawiaj z Bricantą Doemenel (M20,3) znajdującą się na pierwszym piętrze siedziby. Zadanie poboczne: Twierdzenia Pandrgama (The Theorems of Pandrgam) - Porozmawiaj z Nedyn (M20,5). Zadanie poboczne: Ostatni akt (The Final Act) - Porozmawiaj z Kurrenem przebywającym w sali wojennej w Domu Hadretów (M20,4). Ważne postacie niezależne w Paprotnym BrzeguLord Reymont (M20,1) - Jedna z najbardziej wpływowych osób w Zatoce Buntu. Thristwn (M20,2) - Młody Glanfatanin, który potrzebuje pomocy w odzyskaniu naszyjnika. Abrecan Doemenel (M20,3) - Przedstawiciel rodu Doemenelów. Gedmar Doemenel (M20,3) - Główny przywódca Rodu Doemenelów. Może przyjąć nas na służbę. Bricanta Doemenel (M20,3) - Zajmuje się upłynnianiem skradzionych dóbr. Chce abyśmy dali nauczkę niejakiemu Kolfecgowi. Kurren (M20,4) - Przebywa wewnątrz budynku. Możesz odebrać od niego zadanie. Nedyn (M20,5) - Animantka, której możemy pomóc zdobyć pewien niezwykle ważny manuskrypt. Inne ważne informacje związane z Paprotnym BrzegiemJeśli w zadaniu Zemsta zza grobu (Vengeance from the Grave) pozwoliliśmy odejść Ingroed oraz Nontonowi to będą oni teraz pracować w Gospodzie Pod Osmaloną Beczułką. Paprotny Brzeg to siedziba Rodu Doemenelów, czyli jednej z trzech głównych frakcji z Zatoki Buntu. Zastanów się dobrze czy chcesz podjąć się zadań zlecanych przez reprezentantów tego ugrupowania. Ich wykonywanie może ci bowiem zablokować dostęp do wybranych misji pozostałych frakcji. Najlepiej jest spotkać się na początek z członkami wszystkich głównych frakcji i dopiero po otrzymaniu od nich wstępnych zadań podjąć decyzję odnośnie swojej przynależności. Następna Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Lecznica Dusz M21 Poprzednia Zatoka Buntu Miedziane Aleje M18 Pillars of Eternity: Miedziane Aleje - poboczne zadania, solucja