Pillars of Eternity: Ulepszenia warowni poradnik Pillars of Eternity
Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020
Ulepszenia warowni
Poniższa tabela przedstawia wszystkie ulepszenia jakie możemy kupić w naszej warowni. Możemy je budować jeden po drugim, gra nie wymusza na nas wyborów typu "X lub Y". Przy każdym ulepszeniu podano najważniejsze informacje: krótki opis oraz bonus do dwóch najważniejszych statystyk - prestiżu i obrony. Dodatkowo, każdy budynek wymaga przeznaczenia odpowiedniej ilości monet oraz odczekania zazwyczaj 2-3 dni zanim budowa zostanie ukończona.
Nazwa | Opis | Prestiż | Obrona |
Wschodni barbakan | Umożliwia dostęp do nowej części mapy. Zakup tego ulepszenia jest wymagany żeby móc awansować dalej w głównym wątku fabularnym gry (zadanie Zawsze Blisko Królowej). | +1 | +2 |
Zachodni barbakan | Zwiększa obronę. | 0 | +2 |
Odbudowa jasnego dworu | Umożliwia odpoczywanie (łóżko na piętrze). | +2 | 0 |
Zamek | Umożliwia przyjmowanie kupców i wędrowców. | +3 | +4 |
Dziedziniec | Umożliwia dalszą rozbudowę twierdzy. | +2 | 0 |
Baszty | Premia do percepcji podczas odpoczynku w jasnym dworze. | +2 | +1 |
Południowy mur obronny | Zwiększa obronę. | 0 | +4 |
Zachodni Mur Obronny | Zwiększa obronę. | 0 | +4 |
Książnica | Premia do wiedzy podczas odpoczynku w jasnym dworze. | +2 | 0 |
Koszary | Możemy rekrutować najemników. | 0 | +3 |
Lochy | Możemy brać jeńców. | 0 | 0 |
Kramy kupieckie | W warowni pojawi się dodatkowy kupiec. | 0 | 0 |
Dom rzemiosła | Premia do zręczności podczas odpoczynku w jasnym dworze. Pojawi się handlarz bronią. | +1 | +1 |
Skład osobliwości | Co turę generuje jeden składnik do rzemiosła. Pojawi się handlarz reagentami. | +1 | 0 |
Dom wynalazcy | Premia do mechaniki do mechaniki podczas odpoczynku w jasnym dworze. Pojawi się handlarz pułapkami. | +1 | 0 |
Kaplica | Premia do stanowczości podczas odpoczynku w jasnym dworze. | +4 | 0 |
Forum | Premia do intelektu podczas odpoczynku w jasnym dworze. | +4 | 0 |
Plac ćwiczeń | Premia do mocy podczas odpoczynku w jasnym dworze. | 0 | +2 |
Ogród botaniczny | Co turę generuje losową roślinę. | +1 | 0 |
Żywy labirynt | Premia do skradania podczas odpoczynku w jasnym dworze. | 0 | +3 |
Gajówka | Premia do przetrwania podczas odpoczynku w jasnym dworze. Odblokowuje możliwość przyjęcia kilku zadań pobocznych (łowcy nagród). | +2 | +2 |
Leśne szlaki | Premia do kondycji i atletyki podczas odpoczynku w jasnym dworze. | +1 | +2 |
Palenisko w jasnym dworze | Odbudowuje palenisko. Brak realnych korzyści. | +1 | 0 |
Laboratorium w jasnym dworze | Odbudowuje laboratorium. Brak realnych korzyści. | +1 | 0 |
Fontanna w jasnym dworze | Odbudowuje fontannę. Brak realnych korzyści. | +1 | 0 |