Pillars of Eternity: Zatoka Buntu, Zarzewie (Defiance Bay - First Fires) - mapa poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020 9393 Następna Zatoka Buntu Zarzewie M22 Pillars of Eternity: Zarzewie - poboczne zadania, solucja Poprzednia Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Pillars of Eternity: Paprotny Brzeg - poboczne zadania, solucja Ważne obszary na mapieWarownia TyglaSiedziba Rycerzy TyglaZadanie poboczne: "Persona Non Grata"Zadanie poboczne: "Zaginieni Wartownicy"Zadanie poboczne: "Niezniszczalni" Świątynia WoedikiObejrzyj scenkę, porozmawiaj z Duchem - główne zadanie "Zawsze blisko Królowej".Aby móc korzystać z wejścia do świątyni musisz je najpierw odblokować od środka. Ambasada Vailiańska Pałac DiukaGłówna siedziba władz miasta. Zadanie poboczne: "Żar Wiary" Wyjścia z lokacjiM18 – Ścieżka do Miedzianych Alej. M19 – Wejście do Świątyni Woediki w Katakumbach (początkowo niedostępne). M20 – Ścieżka do dzielnicy Paprotny Brzeg. M23 – Ścieżka do Daru Ondry. M24 – Ścieżka do Wzgórza Dziedzictwa. Legenda Pillars of Eternity M22 - Zarzewie Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Zatoka Buntu - Zarzewie - opis i mapa lokacjiZarzewie (First Fires) jest jedną z pięciu dzielnic Zatoki Buntu. To właśnie w niej mieszczą się najważniejsze kompleksy budynków, takie jak Pałac Diuka, Ambasada Republiki Vailiańskiej czy siedziba Rycerzy Tygla (Crucible Knights). Jest też centralną dzielnicą, z której możesz dostać się do każdej z pozostałych dzielnic miasta. W pierwszej kolejności powinieneś odwiedzić Warownię Tygla (Crucible Keep) oraz Świątynię Woediki (Temple of Woedica). Resztę budynków zwiedzisz w późniejszej fazie gry. Ważne miejsca w Zarzewiu1. Warownia Tygla Główna siedziba frakcji "Rycerze Tygla" (Crucible Knights). W warowni jest kilka zamkniętych skrzyń i pojemników. Najtrudniejszy zamek wymaga 7 wytrychów i 6 punktów Mechaniki lub 7 punktów Mechaniki. Zadanie poboczne: Persona Non Grata (Unwanted) - Zabierz nakaz aresztowania (Edict of Arrest) z biurka w jednym z pomieszczeń Warowni Tygla. Zadanie poboczne: Zaginieni Wartownicy (Missing Sentries) - Porozmawiaj z Wylą, znajdującą się obok placu ćwiczeń w Warowni Tygla. Zadanie poboczne: Niezniszczalni (Built to Last) - Porozmawiaj z Komendantem Clyverem, znajdującym się w sali narad w północnej części Warowni Tygla. 2. Świątynia Woediki Zadanie główne: Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) - Gdy zbliżysz się do świątyni zostanie aktywowana scenka, w której podchodzi do ciebie duch, musisz z nim porozmawiać. Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Zatoka Buntu Zarzewie M22 Pillars of Eternity: Zarzewie - poboczne zadania, solucja Poprzednia Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Pillars of Eternity: Paprotny Brzeg - poboczne zadania, solucja