Pillars of Eternity: Katakumby (Catacombs), Świątynia Woediki - mapa poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020 9393 Następna Zatoka Buntu Miedziane Aleje M18 Przez bramę śmierci Poprzednia Zatoka Buntu Miedziane Aleje M18 Mapa lokacji Ważne obszary na mapieWejście do KatakumbW tym miejscu rozpoczynasz eksplorację podziemi. Nieopodal wejścia znajduje się ciało nowicjusza Bractwa Ołowianego Klucza. Pracownia NekromantyPorozmawiaj z Heligiem - poboczne zadanie "Głos z przeszłości". Kryjówka EornaEorn jest związany z zadaniem "Persona Non Grata" Wschodnia komnataZnajduje się tutaj kilku wrogów, a także martwe ciało nowicjusza. Z ciała musisz zabrać Kaptur Woediki. Schody łączące katakumby ze świątynią Woediki PrzejścieChronione przejście w głąb świątyni. Aby przejść dalej musisz nałożyć Kaptur Woediki, zapłacić 350 złota, zaatakować strażników, posiadać Intelekt lub Stanowczość na poziomie 13. Komnata z nowicjuszemMożesz odebrać od niego Kaptur Woediki (wymagane 14 punktów Siły lub Stanowczości). Główna komnataZałóż kaptur Woediki (04 lub 07) i wejdź sam do pomieszczenia lub pokonaj wszystkich wrogów - główne zadanie "Zawsze blisko Królowej". Sekretne pomieszczenieMiejsce to możesz zbadać w trakcie zaliczania questu "Ostatni akt". Wyjścia z lokacjiM18 – Wyjście do do Miedzianych Alej. M22 – Wyjście do Zarzewia. Legenda Pillars of Eternity M19 - Katakumby Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Katakumby i Świątynia Woediki - opis i mapa podrzędnych lokacjiWejście do Katakumb znajduje się w Miedzianych Alejach. Są miejscem gdzie spływają miejskie ścieki, chowają się złoczyńcy oraz niebezpieczne potwory. Możesz wykonać tutaj kilka zadań pobocznych. Znajdziesz także sporo cennych przedmiotów chronionych przez dosyć silnych przeciwników. Katakumby (Catacombs) składają się z dwóch poziomów, głębiej znajduje się Świątynia Woediki (Temple of Woedica), która związana jest z głównym wątkiem fabularnym. Ważne miejsca w Katakumbach1. Wejście W tym miejscu rozpoczynasz eksplorację katakumb. Nieopodal wejścia znajduje się ciało Martwego Nowicjusza Bractwa Ołowianego Klucza (Dead Initiate of Leaden Key Brotherhood). 2. Pracownia Nekromanty Zadanie poboczne: Głos z przeszłości (A voice from the Past) - Porozmawiaj z Heligiem. 3. Kryjówka Eorna Znajdziesz tutaj Eorna, Orlanina ukrywającego się przed Rycerzami Tygla (Crucible Knights). 4. Wschodnia Komnata W pomieszczenie spotkasz sporo przeciwników - Zarodnikowców oraz Mokrych Zarodników. Uważaj przede wszystkim na Mokre Zarodniki. Na środku komnaty leży martwe ciało, możesz je przeszukać i zabrać Kaptur Woediki (Woedica Hood), który umożliwi ci wejście na spotkanie Bractwa Ołowianego Klucza (Leaden Key Brotherhood) bez wszczynania walk (M19,6). 5. Wejście do Świątyni Woediki Świątynię odwiedza się w ramach głównego zadania Zawsze blisko Królowej. 6. Przejście Chronione przejście w głąb świątyni. Aby przejść dalej musisz nałożyć Kaptur Woediki, zapłacić 350 złota, zaatakować strażników, posiadać Intelekt lub Stanowczość na poziomie 13. Kaptur możesz znaleźć w katakumbach piętro wyżej przy ciele martwego nowicjusza (M19,4). 7. Komnata z nowicjuszem W trakcie rozmowy z nowicjuszem możesz zakłonić go do przekazania Kaptura Woediki (musisz mieć rozwiniętą Siłę lub Stanowczość do 14 punktów). 8. Główna komnata Zadanie główne: Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) - Załóż Kaptur Woediki (04 lub 07) i wejdź w pojedynkę do komnaty lub rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami.Po zaliczeniu głównego questu odblokuj wyjście do Zarzewia (M22) dzięki pociągnięciu za dźwignię. Zadania do odblokowania w KatakumbachZadanie główne: Przez bramę śmierci (Through Death's Gate) - Jest ono dodawane automatycznie do dziennika po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki (M19,8). Zadanie główne: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - Jest ono dodawane automatycznie do dziennika po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki (M19,8). Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Jest ono dodawane automatycznie do dziennika po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki (M19,8). Zadanie poboczne: Dwie strony (Two-Sided) - Porozmawiaj z Alothem po wyjściu ze Świątyni Woediki (M19,8). Ważne postacie niezależne w KatakumbachHelig z Thein (Helig of Thein) (M19,2) - Nekromanta, który ma swoją pracownię w północno-zachodniej części katakumb. Eorn (M19,3) - Orlanin ukrywający się przed Rycerzami Tygla. Rodzaje przeciwników i potworów w KatakumbachCzarny szlam (Black Ooze) - we wszystkich odmianach, od małego po duży. Troll - bardzo silny przeciwnik, chociaż pojedynczo nie powinien stanowić problemu. Szkielet wojownik (Skeletal Fighter) - przeciwnik silny tylko w dużych grupach. Szkielet-Mag (Skeletal Wizard) - Zadaje bardzo duże obrażenia dystansowe, jednak posiada mało punktów wytrzymałości. Powinien być priorytetem podczas walki. Mokry Zarodnik (Dank Spore) Zarodnikowiec (Sporeling) Inne ważne informacje związane z KatakumbamiUważaj na pułapki, których znajduje się sporo w Katakumbach. Zwróć szczególną uwagę idąc do Pracowni Nekromanty (Necromancer's Laboratory), w północno-zachodniej części lokacji. Na drugim poziomie lokacji, w Świątyni Woediki (Temple of Woedica), nie zapomnij na sam koniec odblokować przejścia do Zarzewia (First Fires), dzięki któremu znacząco skrócisz sobie przyszłe wędrówki do podziemi. Następna Zatoka Buntu Miedziane Aleje M18 Przez bramę śmierci Poprzednia Zatoka Buntu Miedziane Aleje M18 Mapa lokacji