Pillars of Eternity: Wzgórze Dziedzictwa, Wieża (Heritage Hill, Tower) - mapa poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020 9393 Następna Zatoka Buntu Wzgórze Dziedzictwa M24 Poboczne zadania Poprzednia Zatoka Buntu Wzgórze Dziedzictwa M24 Wprowadzenie Ważne obszary na mapieMiejsce startuTu rozpoczynasz eksplorację Wieży. Schody łączące dolny i środkowy poziom wieży Schody łączące środkowy i górny poziom wieży Engwitańska maszyna na szczycie wieżyMusisz ją wyłączyć lub sabotować - główne zadanie "Nieśmiertelne dziedzictwo". Wyjścia z lokacjiM24 – Wyjście do Wzgórza Dziedzictwa. Legenda Pillars of Eternity M25 - Wzgórze Dziedzictwa: Wieża Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Wzgórze Dziedzictwa: Wieża - opis i mapa podrzędnej lokacjiPowyższa mapa prezentuje Wieżę (Tower) znajdującą się w dzielnicy Wzgórze Dziedzictwa. Miejsce to odwiedza się w ramach zaliczania głównego zadania Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage). Na kolejnych poziomach Wieży czekają Cię dość intensywne starcia z potworami, aczkolwiek nie ma na szczęście wśród nich wyjątkowo silnych bestii, z pokonaniem których drużyna mogłaby się męczyć. Ważne miejsca w Wieży1. Miejsce startu Zaczynasz na dolnym poziomie i musisz dotrzeć na szczyt Wieży (04). 4. Engwitańska maszyna na szczycie Wieży Zadanie główne: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - Porozmawiaj z Aldhelmem na temat urządzenia. Ważne postacie niezależne w WieżyAldhelm (M25,4) - Porozmawiaj z nim na temat maszyny znajdującej się na szczycie Wieży. Rodzaje przeciwników i potworów w WieżyGul Dargul Przywrócony (Revenant) Szkielety (Skeletons) - Najbardziej uważaj na szkielety-magów. Niebezpieczni mogą być też łowcy i łucznicy. Inne ważne informacje związane z WieżąNie wybieraj się do Wieży dopóki nie odblokujesz głównego zadania Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage), bo w przeciwnym wypadku nie będziesz mógł odblokować sobie wejścia do niej. Przed wkroczeniem do wieży dobrze jest ponadto wyleczyć całą drużynę (rozstaw obóz lub powróć np. do dowolnej gospody w mieście). W trakcie eksploracji Wieży zaglądaj do wszystkich skrzyń i innych pojemników. Pozwoli ci to m.in. na pozyskiwanie kolejnych stron dziennika Aldhelma. Następna Zatoka Buntu Wzgórze Dziedzictwa M24 Poboczne zadania Poprzednia Zatoka Buntu Wzgórze Dziedzictwa M24 Wprowadzenie