Pillars of Eternity: Warownia Raedrika (Raedric's Hold) - mapa poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020 9393 Następna Warownia Raedrika M9 Warownia Raedrika - Wnętrze M10 Poprzednia Busola Ansloga i Posępna Knieja M6, M7 Posępna Knieja Ważne obszary na mapieStrażnicy przy moście zwodzonymMożesz ich zabić lub ominąć. Główne wejście do warowniJest ono pilnowane przez dużą grupę przeciwników. Ściana do wspinaczkiProwadzi na górne mury. Wymagana postać z rozwiniętą Atletyką lub linka z kotwiczką. KratyPrzejście prowadzi do lochów. Wymagana postać z dużą siłą lub łom. Drzwi łączące dziedziniec z górnymi murami Platforma oblężniczaMożesz tu dotrzeć wybierając przejście w sanktuarium.Poboczne zadanie: Czempion Beratha - Miejsce spotkania z odrodzonym Raedrikiem. Wschodnie muryMożesz tu dotrzeć wybierając drabinkę w lochach. Wyjścia z lokacjiM8 – Ścieżka do Posępnej Kniei. M10.1 – Przejście do Warowni Raedrika - sanktuarium. M10.2 – Przejście do Warowni Raedrika - główny poziom. M10.3 – Przejście do Warowni Raedrika - lochy. Legenda Pillars of Eternity M9 - Warownia Raedrika Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Warownia Raedrika - opis i mapa lokacjiPowyższa mapa prezentuje Warownię Raderika (Raedric's Hold). Jest to duża miejscówka, którą odwiedza się w ramach zaliczania pobocznego zadania Włodarz martwej krainy (Lord of a Barren Land) otrzymanego w Złoconej Dolinie. Na warownię składają się w sumie cztery lokacje i zanim przedostaniesz się do jej wnętrza musisz zbadać obszar na powierzchni. Jako że drużyna nie ma dostępu do warowni musisz liczyć się z tym, że Twoi podwładni mogą zostać zaatakowani strażników warowni jeśli zostaną zauważeni. Do wnętrza warowni prowadzi na szczęście kilka alternatywnych ścieżek, które pozwalają na całkowite lub częściowe uniknięcie walk. Ważne miejsca w Warowni Raedrika1. Strażnicy przy moście zwodzonym Nie zostaniesz wpuszczony do warowni. Masz dwa wyjścia - zabicie Cletlana i Ludwina lub wybranie innego wejścia do zamku. 2. Główne wejście do warowni Przebywa tu liczna grupa strażników, wśród których znajdują się między innymi paladyn Beratha (Paladin of Berath) oraz łucznik (Archer). Do pokonania przeciwników i utorowania sobie wejścia do warowni potrzebna jest silna drużyna. 3. Ściana do wspinaczki Skorzystanie z tej ściany pozwoli ci dotrzeć na górne mury warowni i docelowo przedostać się do sanktuarium (jeden z poziomów twierdzy). W celu wdrapania się po ścianie musisz dysponować bohaterem z co najmniej 3 punktami Atletyki lub mieć w inwentarzu linkę z kotwiczką. 4. Kraty Wygięcie krat pozwoli drużynie na przedostanie się do lochów, które są jednym z poziomów twierdzy. W celu skorzystania z tego przejścia musisz dysponować bohaterem o dużej Sile lub mieć w inwentarzu łom. 6. Platforma oblężnicza Na dach warowni możesz dotrzeć wyłącznie od strony sanktuarium. Odnajdziesz tu trochę skarbów. 7. Wschodnie mury Do wschodnich murów możesz dotrzeć od strony lochów (drabinka w jednym z podziemnych pomieszczeń). Przebywa tu dość liczna grupa przeciwników pod wodzą kapitana straży (Captain of the Guard). Po wygranej bitwie przeszukaj ciała wrogów i zbadaj wschodnią część warowni w poszukiwaniu skarbów. Rodzaje przeciwników i potworów w Warowni RaedrikaW trakcie pobytu w warowni możesz zostać zaatakowany przez każdego z napotkanych żywych przeciwników, zakładając że znalazłeś się w miejscu, w którym nie jesteś upoważniony. Możesz omijać wrogów (pomagając sobie skradaniem lub przebraniami) lub sukcesywnie eliminować ich. Inne ważne informacje związane z Warownią RaedrikaStrażnicy warowni bardzo często rozstawieni są w grupach. Jeśli zamierzasz z nimi walczyć to próbuj odciągać pojedynczych przeciwników od pozostałych wrogów lub przynajmniej atakować w pierwszej kolejności tych strażników, którzy stwarzają największe zagrożenie dla drużyny (magowie, łucznicy, kapitan straży ze wschodnich murów itp.). Obszar z platformą oblężniczą oraz wschodnia część murów są początkowo niedostępne dla drużyny. Do obszarów tych możesz dotrzeć wyłącznie dzięki wybraniu odpowiednich przejść podczas przemierzania wnętrza warowni (mapa M10). Pełną eksplorację warowni najlepiej zostawić sobie na sam koniec pobytu w tej lokacji. Niezależnie od decyzji podjętych w końcowej części zadania Włodarz martwej krainy (Lord of a Barren Land) zagwarantujesz sobie możliwość zbadania tej miejscówki bez konieczności staczania dodatkowych walk. Następna Warownia Raedrika M9 Warownia Raedrika - Wnętrze M10 Poprzednia Busola Ansloga i Posępna Knieja M6, M7 Posępna Knieja