Pillars of Eternity: Lecznica Dusz (Sanitarium) - mapa poradnik Pillars of Eternity
Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020
Ważne obszary na mapie
Główna sala
Porozmawiaj z Prymariuszem Ethelmoerem - główne zadanie "Ten, który czeka".
Schody łączące parter z podziemiami
Pracownie animantów
Spotkaj się z Bellasege i Moedredem - poboczne zadania "Dwie strony" (M19,8) i "Głos z przeszłości" (M18,11).
Wejście do oddziału dla pacjentów
Musisz uzyskać pozwolenie od Prymariusza Ethelmoera (01).
Główna sala oddziału dla pacjentów
Laboratorium
Porozmawiaj z Caedmanem Azo i zdobądź klucz do północnego oddziału (07).
Wejście do północnego oddziału
Użyj klucza otrzymanego od Caedmana Azo (06).
Północny oddział
Porozmawiaj z Gramem i z Uscgrimem.
Wyjścia z lokacji
M20 – Wyjście do Paprotnego Brzegu.
Legenda Pillars of Eternity M21 - Lecznica Dusz
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Lecznica Dusz - opis i mapa podrzędnej lokacji
Lecznica Dusz (Sanitarium) jest jednym z najważniejszych budynków w Paprotnym Brzegu. Sam budynek stoi w zachodniej części dzielnicy. To tutaj mieści się siedziba badaczy zajmujących się animancją. Budynek pełni bardzo ważną rolę zarówno w głównym wątku fabularnym, a także w kilku zadaniach pobocznych, związanych m.in. z naszymi towarzyszami.
Ważne miejsca w Lecznicy Dusz
1. Sala Główna
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Prymariuszem Ethelmoerem.
Audmer - Animanta.
3. Pracownie Animantów.
Bellasege - Animantka związana z pobocznym zadaniem Dwie strony (Two-Sided) (osobisty quest Alotha, który możesz otrzymać po wizycie w świątyni Woediki) (M19,8).
Moedred - Animanta związany z zadaniem Głos z przeszłości (A Voice from the past). Zadanie zleca Dalton (M18,11).
Riply - Animantka.
4. Wejście do oddziału dla pacjentów
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Po zgromadzeniu wystarczającej ilości informacji w pracowniach animantów (M19,3) poproś Prymariusza Ethelmoera (M19,1) o możliwość wstępu do oddziału dla pacjentów.
5. Główna sala oddziału dla pacjentów
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Freyolem na temat Caedmana Azo.
6. Laboratorium
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Caedmanem Azo na temat jego eksperymentów i odbierz od niego klucz do północnego oddziału (M21,7).
7. Wejście do północnego oddziału
Użyj klucza otrzymanego od Caedmana Azo (M21,6).
8. Północny oddział
Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Odszukaj cele z Gramem i Uscgrimem. Porozmawiaj z nimi.
Ważne postacie niezależne w Lecznicy Dusz
Prymariusz Ethelmoer (M21,1) - Najważniejsza "postać" w Lecznicy Dusz
Bellasege (M21,4) - Animantka
Moedred (M21,4) - Animanta pracujący nad próżnozrodzonymi (Hollowborn).
Riply (M21,4) - Animantka
Freyol (M21,5)
Caedman Azo (M21,6) - Ma on klucz do północnego oddziału (M21,7).
Gram (M21,8) - Jest w jednej z cel.
Uscgrim (M21,8) - Porozmawiaj z nim na sam koniec wizyty na oddziale dla pacjentów.
Rodzaje przeciwników i potworów w Lecznicy Dusz
Oszalały pacjent (Crazed Patient)
Cielesny konstrukt (Flesh Construct) - Staraj się je eliminować po kolei
Wicht
Inne ważne informacje związane z Lecznicą Dusz
Nie przejmuj się jeśli początkowo nie będziesz mógł zajrzeć do wszystkich pomieszczeń na dolnym poziomie Lecznicy Dusz. Stanie się to możliwe po tym jak dostatecznie awansujesz w głównym wątku fabularnym gry.