Pillars of Eternity: Lecznica Dusz (Sanitarium) - mapa poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020 9393 Następna Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Pustelnica z Domu Hadretów Poprzednia Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Wprowadzenie Ważne obszary na mapieGłówna salaPorozmawiaj z Prymariuszem Ethelmoerem - główne zadanie "Ten, który czeka". Schody łączące parter z podziemiami Pracownie animantówSpotkaj się z Bellasege i Moedredem - poboczne zadania "Dwie strony" (M19,8) i "Głos z przeszłości" (M18,11). Wejście do oddziału dla pacjentówMusisz uzyskać pozwolenie od Prymariusza Ethelmoera (01). Główna sala oddziału dla pacjentów LaboratoriumPorozmawiaj z Caedmanem Azo i zdobądź klucz do północnego oddziału (07). Wejście do północnego oddziałuUżyj klucza otrzymanego od Caedmana Azo (06). Północny oddziałPorozmawiaj z Gramem i z Uscgrimem. Wyjścia z lokacjiM20 – Wyjście do Paprotnego Brzegu. Legenda Pillars of Eternity M21 - Lecznica Dusz Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Lecznica Dusz - opis i mapa podrzędnej lokacjiLecznica Dusz (Sanitarium) jest jednym z najważniejszych budynków w Paprotnym Brzegu. Sam budynek stoi w zachodniej części dzielnicy. To tutaj mieści się siedziba badaczy zajmujących się animancją. Budynek pełni bardzo ważną rolę zarówno w głównym wątku fabularnym, a także w kilku zadaniach pobocznych, związanych m.in. z naszymi towarzyszami. Ważne miejsca w Lecznicy Dusz1. Sala Główna Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Prymariuszem Ethelmoerem. Audmer - Animanta. 3. Pracownie Animantów. Bellasege - Animantka związana z pobocznym zadaniem Dwie strony (Two-Sided) (osobisty quest Alotha, który możesz otrzymać po wizycie w świątyni Woediki) (M19,8). Moedred - Animanta związany z zadaniem Głos z przeszłości (A Voice from the past). Zadanie zleca Dalton (M18,11). Riply - Animantka. 4. Wejście do oddziału dla pacjentów Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Po zgromadzeniu wystarczającej ilości informacji w pracowniach animantów (M19,3) poproś Prymariusza Ethelmoera (M19,1) o możliwość wstępu do oddziału dla pacjentów. 5. Główna sala oddziału dla pacjentów Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Freyolem na temat Caedmana Azo. 6. Laboratorium Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Porozmawiaj z Caedmanem Azo na temat jego eksperymentów i odbierz od niego klucz do północnego oddziału (M21,7). 7. Wejście do północnego oddziału Użyj klucza otrzymanego od Caedmana Azo (M21,6). 8. Północny oddział Zadanie główne: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - Odszukaj cele z Gramem i Uscgrimem. Porozmawiaj z nimi. Ważne postacie niezależne w Lecznicy DuszPrymariusz Ethelmoer (M21,1) - Najważniejsza "postać" w Lecznicy Dusz Bellasege (M21,4) - Animantka Moedred (M21,4) - Animanta pracujący nad próżnozrodzonymi (Hollowborn). Riply (M21,4) - Animantka Freyol (M21,5) Caedman Azo (M21,6) - Ma on klucz do północnego oddziału (M21,7). Gram (M21,8) - Jest w jednej z cel. Uscgrim (M21,8) - Porozmawiaj z nim na sam koniec wizyty na oddziale dla pacjentów. Rodzaje przeciwników i potworów w Lecznicy DuszOszalały pacjent (Crazed Patient) Cielesny konstrukt (Flesh Construct) - Staraj się je eliminować po kolei Wicht Inne ważne informacje związane z Lecznicą DuszNie przejmuj się jeśli początkowo nie będziesz mógł zajrzeć do wszystkich pomieszczeń na dolnym poziomie Lecznicy Dusz. Stanie się to możliwe po tym jak dostatecznie awansujesz w głównym wątku fabularnym gry. Następna Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Pustelnica z Domu Hadretów Poprzednia Zatoka Buntu Paprotny Brzeg M20 Wprowadzenie