Pillars of Eternity: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - solucja
Aktualizacja:
Ten, który czeka (The Man Who Waits) - zadanie główne
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen), czyli po obejrzeniu wizji w Świątyni Woediki w Katakumbach pod Miedzianymi Alejami (M19,8). Wyjdź ze świątyni i zapytaj się dowolnego napotkanego justyciariuszy (Justiciar) na temat miejsca pełnego nieszczęścia szaleństwa. Zostaniesz nakierowany na Lecznicę Dusz (Sanitarium) znajdującą się w dzielnicy Paprotny Brzeg (Brackenbury) (M20,5). Po wejściu do Lecznicy porozmawiaj z Prymariuszem Ethelmoerem (M21,1) na temat członka Bractwa Ołowianego Klucza. O członka bractwa zapytaj się też Audmera z jednego z pobliskich pomieszczeń i następnie wybierz schody prowadzące na dolny poziom (M21,2).

Po dotarciu do pracowni animantów (M21,3) spotkaj się z trzema postaciami z okolicznych pomieszczeń - z Bellasege, Moedredem i Riply. Oprócz tego w pomieszczeniu, w którym przebywa Riply możesz włamać się do skrzynki (wymagane 5 punktów Mechaniki) i zabrać z niej cztery karty pacjentów (Patient Record) oraz otworzyć większą skrzynię i wyjąć z niej notatkę od Azo (Note from Azo). Po zebraniu wystarczającej ilości informacji powróć z nimi do Prymariusza. W wyniku odbytej rozmowy uzyskasz dostęp do oddziału dla pacjentów. Powróć więc na dolny poziom i skorzystaj z niedostępnego wcześniej przejścia (M21,4).
Wejdź do głównej sali oddziału dla pacjentów (M21,5) i porozmawiaj z Freyol'em, który nakieruje drużynę na Caedmana Azo. Mężczyznę odnajdziesz w pobliskim laboratorium (M21,6). W wyniku tego spotkania otrzymasz klucz. Z kluczem udaj się do drzwi prowadzących do północnego oddziału (North Ward) (M21,7). Wejdź na nowy oddział (M21,8) i na początek porozmawiaj z Gramem, dotykając jego duszy. Przejdź następnie do celi na końcu korytarza i dotknij duszy Uscgrima, który okaże się być poszukiwanym członkiem Bractwa.
Uscgrim rzuci się do ucieczki i wyrusz w rezultacie z powrotem w stronę schodów prowadzących na górny poziom (M21,2). Po drodze zmuszony zostaniesz niestety do stoczenia kilku walk. Uważaj przede wszystkim na cielesne konstrukty (Flesh Construct) oraz na Grama, Battixę i Idelmana, którzy wybiegną ze swoich cel. Sukcesywnie przesuwaj się do przodu. Po powrocie na górny poziom po raz kolejny spotkaj się z Prymariuszem Ethelmoerem.
- Pillars of Eternity - poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
- Pillars of Eternity: Zatoka Buntu
- Pillars of Eternity: Zatoka Buntu - Miedziane Aleje (Defiance Bay - Copperlane) M18
- Pillars of Eternity: Zatoka Buntu, Miedziane Aleje - mapa
- Pillars of Eternity: Katakumby (Catacombs), Świątynia Woediki - mapa
- Pillars of Eternity: Przez bramę śmierci (Through Death's Gate) - solucja
- Pillars of Eternity: Nieśmiertelne dziedzictwo (Undying Heritage) - solucja
- Pillars of Eternity: Ten, który czeka (The Man Who Waits) - solucja
- Pillars of Eternity: Miedziane Aleje - poboczne zadania, solucja
- Pillars of Eternity: Zatoka Buntu - Miedziane Aleje (Defiance Bay - Copperlane) M18
- Pillars of Eternity: Zatoka Buntu
- Pillars of Eternity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
