Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 1 - mapa poradnik Pillars of Eternity
Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020
Ważne obszary na mapie
Pomieszczenie Maerwalda
Otwórz drzwi kluczem (02) lub wytrychami/Mechaniką. Porozmawiaj z Maerwaldem i pokonaj go w walce - główne zadanie "Stary Widzący".
Grupa xauripów
Jeden z nich pozostawi po sobie klucz do pomieszczenia Maerwalda (01).
Magiczna bariera
Szabrownicy
Legowisko królowej pająków
Po zamordowaniu pająków odszukaj przejście prowadzące do drugiego poziomu Bezkresnych Ścieżek Od Nuy.
Schody Główne
Dzięki tym schodom możesz dostać się do wybranego, wcześniej odkrytego poziomu bezkresnych ścieżek. Schody musisz najpierw odblokować wciskając płytę naciskową od wewnątrz.
Ręka tytana
Umieść tutaj smoczy amulet, aby przenieść do niego duszę adrowego smoka. Jest to czynność związana z zadaniem "Władca podziemi".
Wyjścia z lokacji
M12 – Przejście do Caed Nua.
M13 – Przejście do Caed Nua: Warownia.
M42 – Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 2.
Legenda Pillars of Eternity M14 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 1
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 1 - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa prezentuje pierwszy poziom Bezkresnych Ścieżek Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) znajdujących się pod Warownią Caed Nua. Ścieżki mają w sumie kilkanaście poziomów i na każdym kolejnym poziomie czekają Cię coraz większe wyzwania. Na potrzeby głównego zadania Stary Widzący musisz zbadać jedynie pierwszy poziom i na dodatek nie w całości. Nie oznacza to, że możesz liczyć na łatwą przeprawę, bo pojedynek z Maerwaldem z północnego pomieszczenia jest dość wymagający.
Ważne miejsca w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)
1. Pomieszczenie Maerwalda
Zadanie główne: Stary Widzący - Włam się do pomieszczenia z Maerwaldem (wytrychy/Mechanika) lub pozyskaj klucz od xoripów (02). Zapisz stan gry przed spotkaniem, bo po jego zakończeniu mag zaatakuje drużynę i jest on trudnym przeciwnikiem.
2. Grupa xoripów
Zabij xoripy i zbadaj ich zwłoki celem pozyskania klucza (01).
5. Królowa pająków
Zabij królową pająków (pozostawia po sobie unikalny sztylet) oraz towarzyszące je potwory. Po walkach zainteresuj się korytarzami prowadzącymi do drabiny (poziom 2).
6. Schody główne
Dzięki tym schodom możesz dostać się do wybranego, odkrytego wcześniej przez ciebie poziomu Bezkresnych Ścieżek. Schody główne znajdują się zazwyczaj na co drugim lub co trzecim poziomie. Aby uzyskać do nich dostęp musisz najpierw przesunąć ścianę uruchamiając płytę naciskową. Znajduje się ona jednak po drugiej stronie ściany, musisz więc najpierw udać się na poziom 3 (Poziom 3,3) a następnie schodami głównymi przejść na poziom 1.
7. Ręka tytana
Umieść tutaj smoczy amulet, aby przenieść do niego duszę adrowego smoka. Jest to czynność związana z zadaniem Władca podziemi (The Master Below).
Zadania do odblokowania w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)
Zadanie główne: Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) - Automatycznie po pokonaniu Maerwalda (M14,1).
Ważne postacie niezależne w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)
Maerwald (M14,1) - Musisz z nim porozmawiać i następnie pokonać go w walce.
Rodzaje przeciwników i potworów w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)
Maerwald - Unikaj jego zaklęć (zwłaszcza tych obszarowych) i staraj się go powstrzymywać przed próbami regeneracji paska zdrowia.
Młody oszczepnik (Spear Spiderling)
Młody przędarz biały (Ivory Spiderling)
Pająk oszczepnik (Spear Spider)
Xorip (Xaurip)
Mała zguba ognia (Small Flame Blight)
Żuk kamienny (Stone Beetle) - Atakuj żuki po kolei, bo są wytrzymałe i zadają niemałe obrażenia.
Żuk drewniany (Wood Beetle)
Szabrownik (Looter)
Królowa pająków (Spider Queen) - Postaraj się odciągnąć pozostałe pająki od królowej i dopiero po uporaniu się z nimi ją zaatakować. Skupiaj uwagę potwora na wojownikach z drużyny i jeszcze przed walką postaraj się zwiększyć odporność bohaterów na trucizny.
Inne ważne informacje związane z Bezkresnymi Ścieżkami Od Nuy (Poziom 1)
Z wyprawą na niższe poziomy Bezkresnych Ścieżek Od Nuy lepiej zaczekać aż nie rozwiniesz dostatecznie drużyny. Przed ewentualną wyprawą warto też odpocząć i zadbać o to żeby drużyna dysponowała wystarczającą ilością zapasów.