Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M14 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 1
Pillars of Eternity M14 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 1
Pomieszczenie Maerwalda
Otwórz drzwi kluczem (02) lub wytrychami/Mechaniką. Porozmawiaj z Maerwaldem i pokonaj go w walce - główne zadanie "Stary Widzący".
Grupa xauripów
Jeden z nich pozostawi po sobie klucz do pomieszczenia Maerwalda (01).
Magiczna bariera
Szabrownicy
Legowisko królowej pająków
Po zamordowaniu pająków odszukaj przejście prowadzące do drugiego poziomu Bezkresnych Ścieżek Od Nuy.
Schody Główne
Dzięki tym schodom możesz dostać się do wybranego, wcześniej odkrytego poziomu bezkresnych ścieżek. Schody musisz najpierw odblokować wciskając płytę naciskową od wewnątrz.
Ręka tytana
Umieść tutaj smoczy amulet, aby przenieść do niego duszę adrowego smoka. Jest to czynność związana z zadaniem "Władca podziemi".
Przejście do Caed Nua.
Przejście do Caed Nua: Warownia.
Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 2.
Wymagane wytrychy lub rozwinięta Mechanika. Lepszym pomysłem jest użycie klucza od potworów (02).
Wymagane 3 wytrychy i 2 punkty Mechaniki lub 3 punkty Mechaniki.
Wymagane 2 wytrychy i 1 punkt Mechaniki lub 2 punkty Mechaniki.
Wymagane 2 wytrychy i 1 punkt Mechaniki lub 2 punkty Mechaniki.
Płyta naciskowa - otwiera alternatywne wejście do pomieszczenia Maerwalda - wymagany tryb skradania.
Płyta naciskowa - przesuwa ścianę.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 1 - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020

Ważne obszary na mapie

Pomieszczenie Maerwalda
Otwórz drzwi kluczem (02) lub wytrychami/Mechaniką. Porozmawiaj z Maerwaldem i pokonaj go w walce - główne zadanie "Stary Widzący".

Grupa xauripów
Jeden z nich pozostawi po sobie klucz do pomieszczenia Maerwalda (01).

Magiczna bariera

Szabrownicy

Legowisko królowej pająków
Po zamordowaniu pająków odszukaj przejście prowadzące do drugiego poziomu Bezkresnych Ścieżek Od Nuy.

Schody Główne
Dzięki tym schodom możesz dostać się do wybranego, wcześniej odkrytego poziomu bezkresnych ścieżek. Schody musisz najpierw odblokować wciskając płytę naciskową od wewnątrz.

Ręka tytana
Umieść tutaj smoczy amulet, aby przenieść do niego duszę adrowego smoka. Jest to czynność związana z zadaniem "Władca podziemi".

Wyjścia z lokacji

M12 – Przejście do Caed Nua.

M13 – Przejście do Caed Nua: Warownia.

M42 – Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 2.

Legenda Pillars of Eternity M14 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 1

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 1 - opis i mapa lokacji

Powyższa mapa prezentuje pierwszy poziom Bezkresnych Ścieżek Od Nuy (Endless Paths of Od Nua) znajdujących się pod Warownią Caed Nua. Ścieżki mają w sumie kilkanaście poziomów i na każdym kolejnym poziomie czekają Cię coraz większe wyzwania. Na potrzeby głównego zadania Stary Widzący musisz zbadać jedynie pierwszy poziom i na dodatek nie w całości. Nie oznacza to, że możesz liczyć na łatwą przeprawę, bo pojedynek z Maerwaldem z północnego pomieszczenia jest dość wymagający.

Ważne miejsca w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)

1. Pomieszczenie Maerwalda

Zadanie główne: Stary Widzący - Włam się do pomieszczenia z Maerwaldem (wytrychy/Mechanika) lub pozyskaj klucz od xoripów (02). Zapisz stan gry przed spotkaniem, bo po jego zakończeniu mag zaatakuje drużynę i jest on trudnym przeciwnikiem.

2. Grupa xoripów

Zabij xoripy i zbadaj ich zwłoki celem pozyskania klucza (01).

5. Królowa pająków

Zabij królową pająków (pozostawia po sobie unikalny sztylet) oraz towarzyszące je potwory. Po walkach zainteresuj się korytarzami prowadzącymi do drabiny (poziom 2).

6. Schody główne

Dzięki tym schodom możesz dostać się do wybranego, odkrytego wcześniej przez ciebie poziomu Bezkresnych Ścieżek. Schody główne znajdują się zazwyczaj na co drugim lub co trzecim poziomie. Aby uzyskać do nich dostęp musisz najpierw przesunąć ścianę uruchamiając płytę naciskową. Znajduje się ona jednak po drugiej stronie ściany, musisz więc najpierw udać się na poziom 3 (Poziom 3,3) a następnie schodami głównymi przejść na poziom 1.

7. Ręka tytana

Umieść tutaj smoczy amulet, aby przenieść do niego duszę adrowego smoka. Jest to czynność związana z zadaniem Władca podziemi (The Master Below).

Zadania do odblokowania w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)

Zadanie główne: Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) - Automatycznie po pokonaniu Maerwalda (M14,1).

Ważne postacie niezależne w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)

Maerwald (M14,1) - Musisz z nim porozmawiać i następnie pokonać go w walce.

Rodzaje przeciwników i potworów w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 1)

Maerwald - Unikaj jego zaklęć (zwłaszcza tych obszarowych) i staraj się go powstrzymywać przed próbami regeneracji paska zdrowia.

Młody oszczepnik (Spear Spiderling)

Młody przędarz biały (Ivory Spiderling)

Pająk oszczepnik (Spear Spider)

Xorip (Xaurip)

Mała zguba ognia (Small Flame Blight)

Żuk kamienny (Stone Beetle) - Atakuj żuki po kolei, bo są wytrzymałe i zadają niemałe obrażenia.

Żuk drewniany (Wood Beetle)

Szabrownik (Looter)

Królowa pająków (Spider Queen) - Postaraj się odciągnąć pozostałe pająki od królowej i dopiero po uporaniu się z nimi ją zaatakować. Skupiaj uwagę potwora na wojownikach z drużyny i jeszcze przed walką postaraj się zwiększyć odporność bohaterów na trucizny.

Inne ważne informacje związane z Bezkresnymi Ścieżkami Od Nuy (Poziom 1)

Z wyprawą na niższe poziomy Bezkresnych Ścieżek Od Nuy lepiej zaczekać aż nie rozwiniesz dostatecznie drużyny. Przed ewentualną wyprawą warto też odpocząć i zadbać o to żeby drużyna dysponowała wystarczającą ilością zapasów.