Pillars of Eternity: Szturmowy Wąwóz - poboczne zadania, solucja
Aktualizacja:
Poboczne zadania w Sztormowym Wąwozie
Prawdziwa Tożsamość (True to form)
Aby aktywować to zadanie musisz przyłączyć do drużyny Hiraviasa. Znajduje się on w lokacji Sztormowy Wąwóz na prawo od tajemniczych ruin, niedaleko ciała zabitego zwierzęcia (M28,3). Po przyłączeniu do drużyny porozmawiaj z nim i wypytaj o jego zwierzęcą formę. Będziesz potrzebować 12 Percepcji, 14 Mocy lub 14 Intelektu aby Hiravias zechciał mówić.
Dowiemy się, że jego zwierzęcą formą jest Jesienny Staelgar (Autumn Staelgar) i przez to nie jest akceptowany przez innych członków plemienia. Chce dowiedzieć się czegoś więcej o swojej formie, w tym celu musisz się udać do Bliźniaczych Wiązów (Twin Elms). Znajdź Tamwrna, który jest niedaleko Złocistego Gaju (The Golden Grove) w Dorzeczu Wiązów (Elms' Reach) (M37,5). Pozwól Hiraviasowi z nim porozmawiać. Nie powie on jednak niczego konkretnego i poleci szukać dalszej wiedzy w Krwawych Piaskach (Blood Sands) (M38), które znajdują się na północy Dorzecza Wiązów.

Będąc już w Krwawych Piaskach musisz odnaleźć cztery kamienne tablice. Nie są one ukryte, znajdują się przeważnie w większych pomieszczeniach. Nie sposób ich pominąć eksplorując tą lokację. Jeśli masz jakiekolwiek problemy zerknij na mapę tej lokacji (M38). Po kliknięciu na lupę odezwie się do nas Hiravias.
Gdy już odnajdziesz wszystkie cztery tablice Hiravias powie ci, że chciałby udać się na Wyspę Pochówków (M56). Udaj się do Groty Ech (M56,4). Znajdziesz tam niejakiego Scathdena, którego zwierzęcą formą także jest jesienny staelgar, tak jak u Hiraviasa. Będzie on dążył do konfrontacji, chociaż Hiravias wcale jej nie będzie chciał. Aby uniknąć walki będziesz potrzebować 12 Stanowczości w pierwszej opcji dialogowej. W drugiej opcji dialogowej będziesz musiał dysponować jedną z trzech statystyk : 14 Mocy, 14 Stanowczości lub 14 Zręczności.
Jeśli nie spełnisz tych warunków będziesz musiał stoczyć pojedynek z Scathdenem oraz 4 staelgarami. Ważne abyś na początku zajął się druidem. Po zakończonym pojedynku porozmawiaj jeszcze z Hiraviasem i zabierz z ciała wroga bardzo dobrą halabardę.
Komentarze czytelników
W opisie zadania "Głos z przeszłości" jest dość gruby błąd. Amulet z duszą Rowyny NIE dodaje "+5 do Mocy i +5 do Woli" (jak napisaliście) - On daje tylko dość marne +5 do Woli. W ogóle w Pillarsach 1 nie ma przedmiotów dających tak ogromny bonus jak +5 do atrybutów podstawowych postaci, max to +3.
Max to +4. Z tego co pamiętam, to na pewno:
Młot Abydona +4 do Mocy (kumuluje się z innymi premiami)
Czaszka maegfolca +4 do Mocy
Formalne obuwie Viettro +4 Zręczności
Z bonusem +5 do jednej z głównych cech rzeczywiście nie ma żadnego przedmiotu.
Uruchomienie kuźni nie daje korzyści? Serio? W pomieszczeniu 4 bez uruchomienia kuźni poza animantami będziemy walczyć ze wszystkimi duchami żywiołów. Po uruchomieniu kuźni one się tam nie pojawiają.... Może warto sprawdzić takie rzeczy
Jak się dostać do Readrika, do wejścia do jego sali potrzebuje wytrychów a nie mam żadnych. Można gdzieś kupić? Mechanikę też mam nisko.
Działać działa, ale często wywala do windy.
A ja mam pytanko odnośnie łowcy. W poradniku widzę, że jest informacja, aby przy tworzeniu postaci skupić się na cechach zręczność oraz siła. Podczas gdy "podstawowymi" cechami łowcy są wspomniana zręczność ale dodatkowo percepcja. No to jak to w końcu jest? :)
Info dla zaczynających - w pierwszej lokacji M1, na południu, przy obozowisku wroga , przy schowku butelce, używając przeszukiwania możemy odnaleźć "Rozczarownik" pistolet wyjątkowej jakości.
Mam problem na poziomie 12 labiryntu z zadaniem Narzędzia Władcy. Podchodzę do Tchareka zaczyna ze mną rozmowę, ale i przy okazji mnie atakuje. Więc zostaje jedynie mi go zabić co zakańcza zadanie. Miał ktoś taki problem?
Na początku sami faceci. Nie to co w starszych RPG.
"Jeśli zależy ci na jak najszybszym zdobyciu osiągnięcia to wybierz te projekty, które mogą być najszybciej ukończone." -weźcie to poprawcie, porada jest bezsensowna.
DOBRA WIEM MUSZE POSIADAC MECHANIKA NA POZIOMIE 10;P
witam znajduję sie na poziomie 9 robie questa z częsciami od miecza ktory pewnie mam wykuć ale mam problem musze nadusic przycisk ktory znajduje siew scianie ale nie moge....dlaczego przechodze w tryb skradania ale to nic nie pomaga HELP!!!
Ja zabiłem go tak :
Czar "Spojrzenie Adragany" to podstawa. Jako czar maga, w zwoju czy pułapce. Na starcie od razu przywal w smoka tym czarem magiem i zwojami postacią która ma odpowiedni level by je obsłużyć, ewentualnie zostaw pułapki na jego drodze i cofnij się pod przeciwległą ścianę. Jeśli smok nie skamienieje, co się często zdarza bo ma bardzo wysokie odporności, wczytujesz sejw i od nowa. W końcu Adrowy skamienieje a wtedy użyj na niego wszystko najmocniejsze co masz. Nie powinien się "ocknąć" przed zgonem. Ponoć po którymś tam patchu podatność na obrażenia skamieniałych przeciwników zmniejszyła się z x4 na x2. Nie wiem więc teraz już na 100% czy zdąży się go ubić nim od kamienieje. Jak ja grałem to nie było z tym problemu, a grałem na "Hardzie". Czasem będzie trzeba również wczytać stan gdy przeciwnicy którzy są ze smokiem przecisną się koło niego i zaczną tracić nasz czas. Wtedy nie będziemy mogli się skupić na smoku. Jednak jak grałem to bardziej się trzymali z tyłu, mogłem szybko ubić bossa i potem skupić się na nich.
Jak zatłuc Adrowego Smoka? Maksymalnie rozwinięta drużyna pada po jednym zionięciu a gadzina nie da się przekonać żeby się przenieść :/
Witam,
w poradniku jest wzmianka o tym żeby wykonać misje poboczne przed kontynuowaniem questa 'Pustelnica z domu Hadretów'. Niestety zajrzałem za późno i teraz stoję w miejscu - nikt nie ma ochoty załatwić mi zaproszenia na obrady. Czy jestem już na tyle w ciemnej dziurze że powinienem wczytać grę którymś z wcześniejszych save'ów, czy można wyjść jakoś inaczej z tej patowej sytuacji, np. po prostu czekając/ A jeśli tak, to jak długo/ Pozdr
mam ten sam problem, ktoś powie jak rozwiazac ?
Witam,
mam problem z misją "Twierdzenia Pandgrama" Kiedy wchodzę do Gmachu Objawionych Tajemnic, wszyscy mnie atakują, czy ma to jakiś związek z animantką z Lecznicy Dusz? Mam jeszcze do zrobienia misję "przypowieść Waela" Nie wiem czy coś zrobiłem źle, ma ktoś jakieś rozwiązania żeby uniknąć walki?
Chcę przystąpić do wykonania zadania Żar Wiary ale Wenan, który ma mi powiedzieć o jaskini, nie robi tego. Czy muszę mieć u Dwunastki wyższa reputację aby posunąć ten quest do przodu?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
