Pillars of Eternity: Widły Magrany (Magran's Fork) - mapa poradnik Pillars of Eternity
Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020
Ważne obszary na mapie
Rozstaje dróg
Spotkasz tu Niezłomnego - zaproś go do drużyny.
Obozowisko
Porozmawiaj z Foelmarem, pokonaj wilki i odbierz nagrodę w postaci mikstur.
Chatka
Kryjówka Kolsca - zadanie poboczne "Włodarz martwej krainy".
Bandyci
Zabij Ludranę (włada ona magią) i Paladyna Złotego Paktu.
Formacja adrowa
Miejsce pobytu Cwanego Cyrdela - poboczne zadanie "Zlecenie na: Cwany Cyrdel".
Legowisko trolla leśnego
Wyjścia z lokacji
M4 – Ścieżka do Złoconej Doliny.
M7 – Ścieżka do Busoli Ansloga.
M11 – Ścieżka do Czarnych Błoni.
Legenda Pillars of Eternity M6 - Widły Magrany
Ważne obszary na mapie
Wyjścia z lokacji
Zamknięte drzwi lub skrzynie
Pułapki
Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)
Nowi potencjalni członkowie drużyny
Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)
Widły Magrany - opis i mapa lokacji
Powyższa mapa prezentuje Widły Magrany (Magran's Fork), czyli niewielki obszar znajdujący się na południe od Złoconej Doliny. Przez lokację tę przechodzi się w drodze do Czarnych Błoni lub Busoli Ansloga. W omawianym obszarze wpadniesz przede wszystkim na nowego potencjonalnego członka drużyny - Niezłomnego (Durance). Oprócz tego możesz tu stoczyć trochę walk z dziką zwierzyną, między innymi z wilkami oraz leśnym trollem. Warto wykorzystać okazję do zdobycia cennego doświadczenia.
Ważne miejsca w Widłach Magrany
1. Rozstaje dróg
Niezłomny (Durance) - Jest on potencjalnym członkiem drużyny - wystarczy odbyć z nim rozmowę i potwierdzić chęć jego przyłączenia. Przy okazji odblokujesz poboczne zadanie Próby Niezłomnego.
2. Obozowisko
Porozmawiaj z Foelmarem i po zakończonej rozmowie pozbądź się atakujących wilków. W nagrodę za uratowania Foelmara otrzymasz od niego kilka mikstur.
3. Chatka
Zadanie poboczne: Włodarz martwej krainy (Lord of a Barren Land) - Spotkasz tu Kolsca (tylko jeśli sprzymierzyłeś się z Raedrikiem po spotkaniu z nim w Warowni Raedrika).
4. Bandyci
Bądź gotowy do zaatakowania Ludrany oraz Paladyna Złotego Paktu (Goldpact Paladin). Najpierw zabić Ludranę żeby powstrzymać ją przed dalszym rzucaniem zaklęć. Po wygranej bitwie przeszukaj jej zwłoki i zabierz m.in. grimuar oraz dokument z rozkazami.
6. Legowisko trolla leśnego
Wyeliminuj trolla i przeszukaj jego legowisko, natrafiając m.in. na zwłokami z kilkoma cennymi przedmiotami.
Zadania do odblokowania w Widłach Magrany
Zadanie poboczne: Próby Niezłomnego (Trials of Durance) - Musisz przyłączyć Niezłomnego do drużyny (M6,1).
Ważne postacie niezależne w Widłach Magrany
Niezłomny (Durance) (M6,1) - Stoi on przy rozstaju dróg, możesz zaprosić go do dołączenia do drużyny.
Foelmar (M6,2) - Spotkasz go w obozowisku.
Rodzaje przeciwników i potworów w Widłach Magrany
Młody wilk (Young Wolf)
Wilk (Wolf) - Nie pozwól żeby drużyna została otoczona przez całą watahę, bo pokonanie wilków może się wtedy okazać znacznie trudniejsze.
Ognik (Will-O'-Wisp)
Ludrana i Paladyn Złotego Paktu (Goldpact Paladin) - Zaatakuj najpierw Ludranę, bo włada ona magią.
Troll leśny (Forest Troll) - Stosuj silne ataki, bo potwór ten jest dość wytrzymały.
Młody dzik (Young Boar)
Inne ważne informacje związane z Widłami Magrany
Nie zapomnij przyłączyć Niezłomnego (Durance) do drużyny zanim opuścisz to miejsce. Jego obecność znacząco ułatwi ci utrzymywanie członków drużyny przy życiu w wielu spośród staczanych potyczek.