Pillars of Eternity: Palące Wodospady (Searing Falls) - mapa poradnik Pillars of Eternity Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2020 9393 Następna Palące Wodospady i Perłowe Urwisko M26, M27 Perłowe Urwisko M27 Poprzednia Zatoka Buntu Wzgórze Dziedzictwa M24 Poboczne zadania Ważne obszary na mapieJaskiniaZadanie poboczne: Żar wiary. Zabij wielkiego smoka (Cail Milczący), zabierz Płonący Kamień. Wyjścia z lokacjiM16 – Ścieżka prowadząca do Równin na krańcu lasu. M27 – Ścieżka do Perłowego Urwiska. Legenda Pillars of Eternity M26 - Palące Wodospady Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Zamknięte drzwi lub skrzynie Pułapki Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.) Palące Wodospady - opis i mapa lokacjiPalące Wodospady (Searing Falls) to niewielka lokacja na południe od Równin na krańcu lasu (Woodend Plains). Najważniejszym miejscem jakie tutaj znajdziemy jest jaskinia, w której przebywa ogromny smok. Warto także zauważyć, że cała lokacja wypełniona jest młodymi smokami (drakami), które także są wymagającymi przeciwnikami, więc nie zapuszczaj się w te tereny na zbyt wczesnym etapie gry. Ważne miejsca w Palących Wodospadach1. Jaskinia W jaskini znajduje się jeden ze smoków - Cail Milczący (Cail the Silent) i przebywa w grocie na samym końcu jaskini. Początkowo nie będziesz przez nikogo niepokojony i spokojnie do niego dojdziesz. Po rozmowie będziesz musiał jednak pokonać nie tylko jego, ale także dwa młode draki (Young Drake) oraz kilka xoripów (Xaurip). Z ciała Caila możesz zabrać Płonący Kamień (Burning Stone), które potrzebny jest do zaliczenia zadania Żar wiary (Cinders of faith), które zleca nam Fyrga w Pałacu Diuka (M22,4). Nie zapomnij przeszukać wszystkich ciał i pojemników. Podczas powrotu do wyjścia wszystkie mijane wcześniej xoripy będą do ciebie wrogo nastawione. Rodzaje przeciwników i potworów w Palących WodospadachMłody Drak (Young Drake) - Silny przeciwnik, posiadający wysoką obronę, sporą liczbę punktów życia oraz zadający znaczne obrażenia zarówno w zwarciu jak i na odległość (ataki ogniowe). Drak (Drake) - Silniejszy wersja młodego Draka. Wszystkie jego statystyki są odpowiednio wyższe, przez co jest jeszcze groźniejszym przeciwnikiem. Xorip (Xaurip) Xorip Kapłan (Xaurip High Priest) - Silny xorip używający do walki magii. Wspomaga innych xoripów oraz zadaje spore obrażenia. Posiada dosyć mało punktów wytrzymałości, więc nie powinien stanowić większego problemu. Xorip Czempion (Xaurip Champion) - Silny xorip używający do walki włóczni. Pojedynczo niegroźny, może stanowić zagrożenie w większej grupie. Następna Palące Wodospady i Perłowe Urwisko M26, M27 Perłowe Urwisko M27 Poprzednia Zatoka Buntu Wzgórze Dziedzictwa M24 Poboczne zadania